Se apropie de mine şi îmi cuprinde faţă cu o mână.Respiraţia lui caldă îmi înmoaie buzele.Aud un sunet...Andrew scapă pliculeţul prezervativului pe jos şi măpriveşte în cohi.
-Nu am să îţi fac asta, Şoaptă...Nu pot să ţi-o fac.
Răsuflu uşurată şi respiraţia mea se reglează.
-Sărută-mă...şoptesc şi îl privesc fix în ochi.
-Ce? întreabă el mirat şi face un pas în spate
-Lasă-o baltă.spun şi mă îndrept spre uşa
-Şoaptă, stai! De ce mă rogi să o fac şi apoi pleci?
-Îţi joc jocul.Îţi place? întreb eu şi ochii mei se umplu de lacrimi.
Îmi duc mâna la gură şi încerc să îmi stpanesc lacrimile.Braţele lui Andrew mă înconjoară şi mă strâng.Capul meu stă pe pieptul lui tare.
-Urăsc jocul asta, Şoaptă.
-Atunci de ce îl jucăm? De ce nu îmi spui motivul pentru care eşti o ameninţare pentru mine?
-Şoaptă eu...
-O să mă facă să plec? îl întrerup şi ies din îmbrăţişarea lui
-Da...spune trist
-Atunci nu îmi spune.Nu vreau să plec.
Mă arunc în îmbrăţişarea lui şi îmi las lacrimile să curgă pe umărul lui.
-Shhh...
-Vreau doar să dorm, Andrew.
Nu apuc să termin ropozitia.Andrew mă ridică şi mă duce pe braţe până la o uşa pe care o deschide cu piciorul.Intrăm în camera unde totul e gri.Mă aşează pepatul mare din mijlocul camerei şi mă înveleşte cu o pătură neagră şi călduroasă.
-Dormi aici... merg să îl caut pe Blue ca să lămuresc lucrurile.
-Mbine... şoptesc şi suspin.
Mă sărută pe creştetul capului şi mă ia de mâna sarutandu-mi şi degetele reci.
-Odihneşte-te. spune sub formă de ordin şi iese din camera.
Ultimul lucru pe care îl aud e uşa aparatamentului închizându-se şi zgomotul cheilor.Omul ăsta tocmai m-a închis în casa lui.
Am dormit cam o oră.S-a făcut ora prânzului iar mie îmi e o foame de lup.Mă ridic uşor din patul lui Andrew şi privesc în jur. Mirosul lui predomină înîncăpere. Pe noptieră zace o perie de păr albă, şi un breloc de chei cu sclipici roz...are gusturi ciudate.Ies din camera şi fug în bucătărie că să găsescceva de mâncare, însă frigiderul e plin de salate şi iaurturi.Andrew nu mănâncă nimic consistent? Se aud nişte chei şi sunetul uşii de la intrare se aude puernic.
-Andrew? Nu ai nimic de mâncare în casa asta? strig şi mă îndrept spre uşă,să îl salut
Ajung în faţă uşii şi rămân şocată. O femeie înalta, şatenă,cu cohi mari şi căprui îşi dă jos paltonul roşu.
-Cine eşti? Nu ştiam că Andrew are soră. zice ea şi mă priveşte puţin scârbită.
O privesc fără să scot o vorbă. Pare să aibă undeva la 25 de ani.Andrew abia are 21.
-Cum te cheamă micuto? întreabă ea şi îşi dă tocurile înalte, jos.
Micuţă? Am 18 ani.Ştiu că arăt că o adolescentă de 15 ani dar nici chiatr aşa!Nu îi răspund, nu pot să vorbesc.
-Nu vorbeşti?
Dau din cap în semn că "nu".
-În fine, eu sunt iubita lui Andrew, Aisha.Mă bucur de cunoştinţă.spune satena şi zâmbeşte politicos
Iubita lui Andrew? Locuieşte aici cu iubita lui?-Andrew te-a lăsat aici?
Dau din cap în semn că "da" şi încerc să îmi stăpânesc lacrimile.
-Uite, ştiu că poate vrei să petreci timp cu fratele tău, dar eu su Andrew avem nevoie de intimitate, dacă mă înţelegi ce vreau să zic...zice ea şi se aşeazăîntr-o poziţie indecentă pe canapea.
Îmi iau pantofii în mâna şi ies din apartament fără să zic nimic.Cum poate să mă sărute şi să mă lase să dorm în patul lui atâta timp cât locuieşte acolo cuiubita lui? Avea dreptate când mi-a spus că trebuie să stau departe de el.Îmi las lacrimile şiroi pe faţă când întru în camera mea.Mă îmbrac în hainele meleşi arunc hainele lui Andrew sub pat.Mă pun în pat şi mă ghemuiesc.
Plâng de ceva vreme, cam o ora.-Rowsalyn! aud vocea lui Blue şi tresar.Îmi şterg faţa şi fug la el sărindu-i în braţe.
-Te iubesc aşa mult! spune el şi mă strânge la piept
Mă dau jos din braţele lui şi îl privesc.
-Şi eu te iubesc, Blue. zic şi îi zâmbesc
Blue se uita la mine. Primul lucru pe care i-l zic dupa atata vreme e ca il iubesc si ma simt asa bine...
-De ce ai plâns?
Deschid gura să îi răspund însă Andrew iese de după colţ şi ne priveşte.Îl privesc cu ură şi mă încrunt.
-Ieşi! strig eu către Andrew şi simt cum faţa mea se roşeşte dramatic
Andrew pare confuz.
-Ieşi am spus! Te urăsc! strig cât pot de tare şi îi arăt uşa.
Andrew iese din casă şocat.
-Ce a fost asta? întreabă Blue minunat de furia mea
-Blue eu...
Blue mă ascultă de ceva vreme, stă şocat şi ascultă tot.
-Aisha? E cumva şatenă?
-Da. O ştii?
-Fiica unui milionar. Fratele ei e la facultate cu mine. Toţi îi cunosc familia, e un fel de Madonna aici.
-E frumoasă...zic eu tristă.
-Foarte. Şi zic asta deşi sunt gay.
-De ce ar face asta dacă are o fata ca ea? De ce dracu' m-a sărutat dacă o are pe aia? întreb nervoasă
-Stai departe de el, şi atât.
Dau din cap şi deşi acum par fericită, în adâncul meu tristeţea mă pătrunde din ce în ce mai adânc.
CITEȘTI
Virgin Change ( Part 3)
RomanceMi-ai spus că sunt îngerul tău mut ,apoi am vorbit... ţi-am spus că te iubesc .