Fug spre el, şi iau pistolul din mâna tatălui meu. Trag în lacătul ce ţinea lanţurile lui Andrew apoi îndrept pistolul spre domnul Dust.
-În spate sau trag! zic către toţi şi trag de timp că Andrew să poată ieşi dintre lanţuri
Dintr-o dată simt o mâna care mă trage... e Andrew. Mă ia de mâna şi fugim cât de tare putem.
-În maşină lui tată! Are cheile în contact
Urcăm în Mercedesul tunat iar Andrew porneşte în viteză. Conduce cu 200km/h. Îl privesc cu se uită atent la drum, transpirat, concentrat, puţin încruntatsiparca uşurat. Pe antebraţul drept ar o zgârietură de la lanţurile grele. Scot un şerveţel din rucsacul mic pe care îl port şi îl aşez cu grijă pe antebratulincordat. Exprasia lui nu se schimbă. E la fel de concentrat. Mă asigur că nu mai sângerează apoi mă pun comod în scaun. Sunt extenuată. Nu ştiuunde mergem,însă am la mine un card plin de bani, nu prea contează. Adorm plină de gânduri, cu capul sprijinit de geam.
Mă trezesc uşor... Mă uit pe geam, e beznă. Bordul maşinii arată ora 2 noaptea. Andrew e încă în scaun, conduce, cu exact aceeaşi expresie.
-Andrew... şoptesc
-Hm? mormăie fără să îşi schimbe privirea
-Cred că ar fi timpul să te opreşti, să te odihneşti. zic şi observ cum încetineşte.
Suntem în mijlocul pustietăţii. O autostrada uitată de lume.
-Facem un popas, ne odihnim iar mâine intrăm în ceva oraş şi schimbăm maşină asta că să nu ne poată găsi.
Nu spun nimic. Sunt conştientă că fugim. Fugim de proprii părinţi. Andrew intră în spate şi întinde bancheta, apoi se uitain portbagaj. Mă alătur. Portbagajul are o trusa de urgenţă, o roată de rezervă, un bax de bere, 5 litri de benzină şi o trusa cu scule.
-Credeam şi eu că are arme aici. zic şi mă uit uimită la portbagajul gol
-Are. spune şi ridică o trapă, unde două pistoale şi o puşcă neagră stau aliniate lângă 4 cutii cu gloanţe.
Mă uit cu gură căscată. Andrew trânteşte trapă şi o acoperă cu roată de rezervă, dar nu înainte să îşi la unul din pistoale cu el.
-Vino. spune şi mă trage de mâna.
Ne întindem pe bancheta iar Andrew da drumul la căldură. Andrew mă trage în braţele lui şi mă sărută pe frunte.
-M-ai salvat... spune şi îmi caută mâna
Îmi cuprinde mâna şi o strânge cu putere
-M-ai salvat deşi eu...
-Uite, Andrew. Nu sunt supărată sau furioasă pentru ceea ce a fost. Sunt doar dezamăgită că m-ai minţit.
-Cum ţi-ai dat seama?
-Bănuiam dar mi-am dat seama când a zis tată că din vină ta nu vorbesc.
-Şi ai avut puterea să spui că mă iubeşti... zice parcă răscolit
-pentru că o fac.
-Nu trebuie. Nu o merit
Mă ridic din braţele lui şi mă pun deasupra lui. Îi aranjez părul răvăşit şi îl privesc.
-Andrew, mă iubeşti?
-Da. zice puuternic şi mă priveşte fix în ochi
-Atunci meriţi tot. zic şi mă aplec
Îl sărut cu dor, iar el îmi răspunde cu aceeaşi dorinţa. Îmi cuprinde fundul şi strânge uşor apoi îmi mângâie braţele cu atenţie. Îl sărut gâtul, mandibulă, obrazul, claviculă, apoi cobor încet şi trag de tricou.
-Excitată, pisi? întreabă şi zâmbeşte
Îl muşc cu putere de piept
-Ce am spus de pisi? zic şi îi sărut locul muşcat.
Zâmbeşte şi îmi magaie umerii. Mă întorc la buzele lui iar el îmi desface sutienul pe sub tricou. Mă dezbrac singură în timp ce el îşi da jos tricoul.
-Şi pantalonii. spune şi trage uşor de slitul meu.
Mă conformez, şi rămân doar în boxerii mei cu iepuraşi. Andrew îi priveşte şi zâmbeşte
-Mie îmi plac. zic zâmbind şi îmi afisez faţă de copil mândru.
-Mie îmi place ce e în ei. spune şi mă trage aproape de el.
Cobor cu sărutările până ajung la pantalonii lui, unde dau de armă. Iau armă şi o pun pe jos.
-Urăsc că te pun să atungi arme... totuşi te pricepi să tragi. zice şi mă fac esa îmi amintesc de momentul în care am tras în lacăt
-Mie îmi place să pun mâna pe arme... zic şi îmi pun palmă pe pantalonii lui şi strâng uşor.
Mârâie uşor apoi mă priveşte cum desfac pantalonii. Îi dau jos şi îl las în boxeri. Îi sărut uşor deasupra elasticului de la boxeri, apoi îi scotafaramembrul erect.
Mă uit la el, apoi iar la mâna mea ce cuprinde uşor membrul.
-Nu trebuie să faci as...ah...geme uşor când sărut vârful.
Sărut încă o dată apoi ling uşor.
-Şoaptă... dacă nu eşti pregătită poţi să... mmmm...fir-ar!
Fac mişcări aleatorii, nu ştiu ce fac dar lui pare să îi placă. Măresc ritmul uşor. Andrew parcă îşi înghite gemetele, muşchii lui sunt încordaţi şi venelepompează puternic. Cu o mâna îmi mângâie părul iar cu cealaltă strânge marginea banchetei. Nu pare deloc relaxat. Dintr-o dată mă trage de păr şi mă duce labuzele lui.
-Nu vreau să îmi dau drumul aşa... spune şi mă sărută puternic.
Îmi dau jos boxerii şi mă aşez peste el.Începe să mă sărute şi să se frece de mine.
-Andrew... nu mă chinui
-Zi-mi ce vrei şi mă conformez
-Nu...
-Spune-o! Urlă-o! Nu ne aude nimeni aici
-Vreau....
-Vrei?
-Te vreau în mine. Acum! zic nervoasă şi îl muşc de buză
Intră uşor şi începe cu mişcări lente
-Cum dracu te uzi aşa uşor? întreabă şi zâmbeşte
-Tu ştii. zic şi îmi pun mâna în părul lui gemend.
Mă mişc uşor deasupra lui, iar el se mişcă repede sub mine.Îmi controlează şoldurile cu ambele mâini.
Îmi dau drumul zgomotos, nimeni nu ne aude aici. Mai face cateva miscari şi îsi lasa capul pe spate muscandu-şi buza. Mă ia de pe el şi îmi aşează capul pe pieptul lui.
-La dracu'!
-Ce? întreb mirată
-A fost cel mai intens orgasm din viaţa mea...
Zâmbesc mândră şi mă cuibăresc în braţele lui.
CITEȘTI
Virgin Change ( Part 3)
RomanceMi-ai spus că sunt îngerul tău mut ,apoi am vorbit... ţi-am spus că te iubesc .