Lumina dimineţii mă trezeşte din somnul adânc.Iubesc vacanţa ... de la anul încep facultatea şi asta probabil o să îmi facă viaţa un calvar.
-Row ! aud vocea lui Caly
Ies în pijamale pe hol şi o văd pe Caly cu logodnicul ei de mâna.Îi sar în braţe şi o îmbrăţişez puternic.Eu şi Caly avem o relaţie foarte strânsă.Caly măiubeşte mult , m-a crescut împreună cu părinţii căci e cu mult mai mare decât mine.În curând se căsătoreşte iar eu voi fi domnişoară ei de onoare.
-Ce faci ?întreabă ea entuziasmată
Îi arăt degetul mare în semn de "ok" iar ea zâmbeşte.
-Cum mai e viaţa pe aici? întreabă Jay , logodnicul ei
-E super...îmi e dor să stau aici.zice Caly şi se lasă îmbrăţişată de Jay.
Sunt aşa drăguţi!Au o relaţie de 7 ani , iar acum 6 luni Jay a cerut-o în căsătorie la o cină în familie.Eu eram confuză şi fericită iar David râdea de faptulcă toţi plângeam de fericire.Apropo de David...nu l-am mai văzut de ieri la prânz.O salut pe Caly şi merg să bat la uşa lui David.Îmi deschide somnoros şi seuită confuz la mine.
-Neaţa...mormăie şi se uită în jur.
Îi arăt cu o mâna sufrageria şi el mă priveşte.
-Sunt logodiţii aici ?
Afirm.Îmi trânteşte uşa în nas şi înjură.Nu ne place că Jay o ia pe Caly din casă.Eu sunt fericită pentru ea dar David nu se obişnuieşte cu ideea.El e mai... e mai ataşat de Caly decât mine.E ataşat de toţi , fiind cel mai mic.Îmi amintesc de biblioteca.Ar trebui să trec pe acolo că să văd dacă Andrew s-a prezentat la inspecţie sau nu.Îmi iau nişte blugi pe mine , un pulover şi îl înştiinţez pe tata care lucra în biroul lui .Fug de-a dreptul până labiblioteca.Când ajung mă uit pe geam.Nu am de gând să dau ochii cu el sau ceva...vreau doar să mă asigur că e acolo.Privesc prin geamul uşor murdar şi îlzăresc.E la costum , vorbind cu inspectorii.Are părul aranjat , nu burzulit ca de obicei.Îmi lipesc urechea de geam însă nu aud nimic.Mă arunc o privire şi îivăd dând mâinile .A trecut inspecţia.Zâmbesc victorioasă apoi îmi lipesc faţa de geam că să văd ce se mai întâmplă.Andrew trece cu privirea peste geamul de lacare pândesc şi îmi zâmbeşte.Oh , nu m-a văzut !Îmi strâng în mâna geanta şi dau să fug dar o voce mă opreşte.
-Şoaptă ! strigă Andrew şi îmi face semn să mă opresc
Mă opresc is privesc în spate.Stă în uşa bibliotecii şi le face cu mâna inspectorilor care pleacă într-o maşină neagră.
-De ce ai venit?întreabă el venind spre mine.
Dau din umeri şi îl privesc cum îşi lărgeşte nodul cravatei că să poată respira.
-Uite , răspunde-mi.zice el şi îmi întinde un carneţel cu un pix agăţat.
Iau pixul şi scriu." Voiam să văd dacă îţi pasă cât de puţin de locul asta."
-Îmi pasă...să zicem.Întârziasem puţin aşa că le-am zis că iubita mea a născut.
Ochii mei se măresc şi mă uit la el cu capul înclinat.
-Nu am iubita şi nici copil , nu te speria.zice el şi rade
Strâng pixul în mâna şi îi scriu grăbită ." Nu îmi pasă , nu m-am speriat.La vârstă ta mama avea doi copii."
-Mama ta e curvă ?! întreabă el râzând
Cum îndrăzneşte!? Să-l ia dracu' !Simt cum mă fac roşie la faţă şi îmi încleştez pumnul.Mă încrunt şi îi arunc o privire fulgerătoare.
-Ăhm...scuze...zice el când îşi da seama că m-a înfuriat.
Deschid pixul nervoasă ."Mama mea , pe care o numeşti tu curvă , e soţia domnului SkyFall .Du-te dracu'" scriu eu şi arunc cu carneţelul în el .Citeşte şiînghite în sec.
-Eşti Rowsalyn SkyFall?întreabă el vizibil şocat
" Da. Iar tu eşti Andrew Justin Dust , fiul domnului Dust "
-De unde ştii cine e tata? întreabă el şocat
Ridic umerii.
-Te rog nu îi zice tatălui tău unde stau.Taţii noştri se cunosc şi...
Îl opresc ridicând mâna în aer." O să tac dacă ai grijă de bibliotecă" scriu .Se uită la mine şocat şi apoi îşi arată dantura printr-un zâmbet fals.
-Dar ştii să obţii ce vrei , nu glumă.spune amuzat şi aruncă hârtia cu conversaţia mea cu el, pe jos.
Mă încrunt şi arunc cu carneţelul în el.
-O să am grijă de bibliotecă.Nu sunt în relaţii bune cu tata , doar taci .Înţeles ? întreabă el agitat
Afirm şi plec fără să mai zic nimic.Nu înţeleg de ce nu vrea că tatăl lui să ştie unde stă? De aia stă în locul ăla mizer? că să nu fie găsit ?Hei, cititori ! Mi-ar plăcea să ştiu ce credeţi despre noua carte.Comentariile , sugestiile şi părerile voastre sunt foarte importante pentru mine.Îmi place săştiu ce v-a plăcut , ce vă place şi ce v-ar plăcea.Bafta la citit şi mulţumesc mult pentru susţinere!
CITEȘTI
Virgin Change ( Part 3)
RomanceMi-ai spus că sunt îngerul tău mut ,apoi am vorbit... ţi-am spus că te iubesc .