Cap.28. Berry on my cherry

16.5K 1K 87
                                    


  Andrew mă ia în braţe şi mă duce în dormitor.

-Obosită? întreabă şi mă sează în pat cu grijă

-Hm... puţin. zic eu şi mă uit la ceas

Andrew se aşează în faţa patului şi mă priveşte.Însă, nu mă priveşte în ochi, nu îmi priveşte chipul, ci corpul.

-Eşti frumoasă... Şoaptă... zpune şi îmi priveşte picioarele

Niciodată nu mi-a plăcut corpul meu. Am talie, dar una obişnuită. Abdomenul meu nu e plat şi picioarele mele sunt pline de celulita şi vergeturi. Arăt ca mama după ce a născut doi copii. Şi sincer nici nu îmi amintesc ultima dată când m-am privit în oglindă goală. Sigur arăt ca o bunicuţă îndesată.

-Ce? întreb când observ privirea intensă a lui Andrew.

Zâmbeşte uşor şi se urca in pat, venind spre mine. Se aşează în faţa mea şi îmi depărtează picioarele, apoi se apropie mai tare şi îmi cuprinde buzele într-unsărut haotic, electrizant.

-Şoaptă?

-Da? întreb eu fără să rup sărutul

-Te-ai mai distrat vreodată? întreabă şi zâmbeşte uşor

-Da, mă distrez mereu, oricând.

-Da? întreabă el amuzat.

-Da... stai... cum să mă distrez? Mă distrez când merg la cumpărături sau când mă uit la comedii.

Andrew râde şi mă priveste în ochi.

-Nu felul ăla de distracţie.

-Adică? întreb confuză

-Genul ăla de distracţie plină de gemete şi urlete

-În parcul de distracţii? Nu... îmi e frică de carusele.

Andrew râde iar şi mă sărută pe gât.

-Nu pe carusele... spune şi îmi muscă pielea palidă.

Îşi pune mâinile pe şoldurile mele şi mă sărută fin pe piept. Stau pe spate, o poziţie comodă, nu ştiu cum reuşeşte să stea deasupra mea. Îi privesc braţele, acoperite de triocul negru... muşchii lui sunt încordaţi. Se desprinde din sărutările de pe pielea mea şi stinge lampa care făcea lumina în jurul nostru.

-O să te distrezi, cu mine... sper că nu îţi e frică de întuneric...

-De fapt, urăsc întunericul, lucruri rele se întâmplă în întuneric...

-Şoaptă, sunt aici, nimic rău nu se întâmplă... şopteşte şi îi simt unul din degete jucându-se cu fermoarul blugilor mei.

Îmi ridică mâinile deasupra capului.

-Ţine-le acolo. zice şi mă priveşte în ochi.

Nu zic nimic, nu are rost. Le ţin acolo şi încerc să văd ce face dar fără reuşită. Nu îl văd, dar simt ce face.

-Andrew, vreau sa te văd... zic şi întind mâna să aprind lampa.

Nu spune nimic, o aprind şi o dau la luminozitate minimă, astfel îi pot vedea trăsăturile feţei. Îl privesc cum se joacă cu fermoarul blugilor mei, în timp cemă priveşte în ochi. Mă ruşinez, aşa că îmi mut privrea. Dintr-o dată simt cum Andrew îmi trage blugii jos.

-Ce faci? întreb panicată şi îmi muşc buza.

-Sh... ţi-am zis că o să ne distrăm. Nu putem să facem asta cu hainele pe noi...

-Adică...

-Adică lasă-mă să te distrez. zice şi aruncă blugii pe jos.

Îmi pun mâinile pe mine încercând să îmi acopăr ceea ce nu vreau ca el să vadă.

-Nu te acoperi, Şoaptă... zice şi îmi îndepărtează mâinile.

Îmi priveşte boxerii.

-Brioase? întreabă şi atinge uşor briosa de pe boxerii mei.

-Aha. zic sfioasă şi îmi las mâinile ghidate deasupra capului.

-Sper că eşti la fel de dulce ca brioşă aia.

Mă uit la el confuză, dar nu spun nimic. Andrew începe să îmi sarute coapsele.

-Mm... Andrew... de ce faci asta?

-Ce ţi-am spus?

-Să te las să mă... ah... gem puternic când mă muscă uşor de interiorul coapsei.

Limba lui udă tot în jur, coapsele mele, şi brioasa mea. Se ridică şi mă priveşte în ochi. Îl privesc încrezătoare.

-Ai încredere în mine? mă întreabă şi cuprinde mă mâini elasticul boxerilor

-Aha... zic şi îmi ling buza de jos.

Nu apuc să termin că Andrew trage de boxeri şi îi aruncă lângă noi. Rămân goală în partea de jos, şi în viaţa mea nu m-am simţit asa de vulnerabilă şi plăcut.Îmi depărtează picioarele şi mă priveşte... mă priveşte acolo...

-Eşti aşa...

-Nu te mai uita, Andrew! Ştiu că arăt că o copila de 12 ani, neepilată şi plină de frici! zic enervată şi ruşinată

-Şoaptă... ce ţi-am spus?

Îmi dau cohii peste cap şi îmi pun mâinile pe faţă.

-Vreau să îţi văd faţa.

-Nu. spun că un copil şi îmi afund faţa în palme.

Nu spune nimic, însă îi simt respiraţi apropae de coapsele mele. Dintr-o dată îi simt buzele pe pielea mea fină şi umedă.

-Andrew... gem sacadat şi îmi afund spatele în salteaua patului

Mă mai sărută o dată, apoi începe să lingă. Încet... foarte încet. Nu m-am mai simţit aţă de bine în viaţă mea, parca prind viaţă. Picioarele mele tremură, iar mâinile lui Andrew, ce stau pe talia mea mă strâng uşor de fiecare dată când limba lui umeda atinge clitorisul meu.

-Te distrezi? întreabă el fără să se oprească

-Ha... încerc să îi spun că da, însă nu pot vobi. Tot ce scop pe gură sunt sunete fără noimă

-Fira-ar, Şoaptă, este asa de... udă şi perfectă.

Obrajii mei se înroşesc iar mâna lui urcă până o găseşte pe a mea. Mă ia de mâna şi începe să lîngă repede. Limba lui face cerculeţe, conducându-mă pe culmile plăcerii.

-Şoaptă? Spune-mi numele când îţi dai drumul.

-Să fac ce?

Andrew îmi ridică picioarele şi linge cu o viteza copleşitoare. Încep să tremur, şi simt că mă apropii de sfârşit... dar ce sfârşit? Un val de plăcere mă loveşte brusc şi îmi cuprinde tot corpul

-Andrew! ţip cu putere şi îmi las corpul să tremure în mâinile lui. Îi strâng cu putere mâna de care mă ţine şi îmi apropii picioarele.

Îşi scoate capul dintre picioarele mele şi mă priveşte. Îşi linge buzele şi se apropie de mine.

-Vrei să mă săruţi? întreabă şoptit

-Nu, ew, după ce ai... nu! zic şi îi zâmbesc ruşinată

Andrew se şterge pe faţă şi se apropie de mine. Mă sărută încet pe vârful buzelor şi zâmbeşte cald.

-M-am distrat. îi zic, căci ştiu că asta vrea să audă

-Nu... voiam să te întreb dacă... ţi-a plăcut? Te-a durut ceva?

Brusc toată dorinţa din ochii lui se stinge şi e înlocuită cu îngrijorare şi pasiune.

-Mă simt bine... nu bine, mint, mă simt perfect. zic şi îmi pun mâinile în părul lui.

-Aşa inocentă... şopteşte şi mă ajută să îmi trag boxerii pe mine

Mă înveleşte şi mă aşează cu capul pe pieptul lui. Adorm instantaneu, făra aşa mă bucur de statul cu el în patul cald. Îmi amintesc numai sărutul de noapte bună, un sărut mic, scurt şi sincer.  

Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum