Mă gândesc în continuu la ce s-a întâmplat acum o săptămână. Blue spune că eram excitată, eu cred doar că ceea ce îmi spusese Andrew a fost foarte nepotrivit. Ciudat e că nu am mai văzut-o pe Aisha prin bloc. O vedeam în fiecare zi la ora 6 venind la Andrew acasă, însă mai nou nu mai e nici o maşină de lux înparcare; e doar maşina lui Andrew, mică, albă şi mereu curată.
-Ce nu înţeleg e de ce trebuie să mergem, Row.
-Nu avem de ales. E petrecerea verişoarei mele. Ştie că sunt în oraş şi ar fi foarte nepoliticos să nu merg.
-Cum o cheamă? Măcar numele să îl ştiu.
-Katar.
-Ce verişoara e?
-E fiica surorii, soţiei fratelui lui tata.
Blue râde şi îmi aruncă o rochie scurtă, din dantelă cu o fundă neagră la brâu.
-Vrei să arăt că o curvă?
-Row, e o rochie frumoasă. Ia-o sau nu vin cu tine.
O îmbrac îmbufnată şi îmi aranjez părul în 5 minute. Nu trebuie să arăt bine, e o petrecere destul de mică.
Stau pe un scaun în apartamentul lui Katar şi mănânc o brioşă. Totul e roz în jurul meu, fata asta face 18 ani, ce e în neregulă cu rozul asta? Băuturile sunt groaznice, numai alcool, iar Blue deja se da la un tip cu ochi frumoşi. Primesc un mesaj.
"Şoaptă... mă topesc gândindu-mă la tine...am nevoie de pieptul tău cald."
"Andrew? Eşti beat sau foarte beat?"
"Te vreau, Şoaptă. Vreau să îmi gemi numele sub mine, vreau să îţi ating pielea fină."
"Andrew, oriunde ai fi, du-te acasă şi culcă-te"
"Mmm...Vreau să îmi gemi numele în timp ce îmi simţi respiraţia pe interiorul coapselor tale."
Las telefonul pe masă şi caut ceva de băut. Nu ştiu dacă mesajele lui Andrew mă dezgustă sau mă amuză, însă faptul că bea mă bruiază. Oare cât a băut de şi-a pierdut conştienţa aşa?
-Te ajut? aud o voce de fata
Dau din cap în semn că "nu".
-Tu trebuie să fii Rowsalyn, Katar mi-a zis câte ceva de tine. Sunt Cora. zice ea şi îmi zâmbeşte
Dau mâna cu ea, însă ceva e ciudat din strângerea ei de mâna. Mă mângâie cu degetele în timp ce îmi strânge mâna.
-Arăţi bine în rochia asta. E foarte frumoasă. Tu eşti frumoasă. zice ea şi îşi toarnă apă în pahar.
Bea apă, înseamnă că nu e beată. Mai e o singură optiune pentru complimentul ăsta: fata asta se dă la mine.
Îi zâmbesc şi dau să plec dar mă prinde de mâna şi îmi zâmbeşte calm.
-Nu stai aici? Mă plictisesc.
Îi arăt gura apoi îi zâmbesc.
-A, tu nu vorbeşti? Nu e problemă, îţi poţi folosi gura în alte moduri... spune şi se apropie de mine
Mă ia de mâna şi mă trage aproape de ea. Repiratia mea se dereglează şi mă simt că o ciudată.Dau din cap în semn că "nu" şi o împing încet. Iau telefonul de pe masă din bucătărie şi fug lângă Blue.
-Blue, hai să plecăm, era să mă sărute o fată. îi zic la ureche şi îl trag de mâna.
Blue se întristează şi îmi arată băiatul drăguţ din faţa lui.
-Nu pot să merg singură, Blue.
-Ia maşina.
-Eu? Nu am permis.
-Şi ce? întreabă el şi apoi îmi dau seama că berea de la mâna lui îl afectase deja.
Privesc către maşina care stă în curtea casei şi iau cheile lui Blue.Ce poate fi aşa rău în a conduce, nu? Maşina lui Blue are doar două locuri, e mică şi pricăjită, nimic nu poate merge rău cu căruciorul ăla cu motor. Mă urc cu frică în maşină şi pornesc motorul. când eram mică mergeam cu tată în drumeţii, aşacă ştiu cum să folosesc o maşină, numai despre asta vorbeam cu el.
-Bun, Rowsalyn... ai făcut faţă unui potenţial viol, poţi face fata şi unei maşini în formă de maşina lui Ken.
Apăs acceleraţia uşor şi încep să conduc. Maşina merge uşor, fără probleme pornesc şi reuşesc să ocolesc centru că sa merg cât mai liniştită pe străziretrase. Ajun pe o străduţă care mă duce direct la complexul de apartamente şi devin tot mai entuziasmată căci am reuşit să ajung aici pe mâini proprii.Iau ocurbă dar opresc brusc. O gaşcă de băieţi se bat în mijlocul străzii. Claxonez dar nu se clintesc. Se pare că sunt 3 băieţi contra unuia. Măresc ochii şirămân şocată. Cel cu care se bat cei trei e Andrew. Deschid uşa maşinii şi ies din maşină privindu-i. Nu par să mă bage în seama. Andrew cade, învins de cei 3 şi atunci inima mea se opreşte. Cei trei încep să dea cu pricoarele în el, iar el încearcă să se ridice. Se vede de la o poştă că e beat.
-Andrew! ţip cu toată puterea şi bătaia ia pauză.
-Cine e frumuşica, Andrew? O altă aventură? spune unul din cei 3 zi îmi zâmbeşte
-Lasă-l... spun şi fac un pas către ei
-Da, cum să nu, o să ascult de tine... zice el şi îi da un picior în stomac
-Te rog... uită-te la el, e beat, nici nu ştie ce face. spun şi mă uimesc că vorbesc cu cineva necunoscut.
Adrenalina îmi înconjoară simţurile.
-Trebuia să se gândească la asta când l-am prins în pat cu sora mea! ţipă unul din cei trei şi îl priveşte pe Andrew cu furie
Înghit în sec şi mă apropii de ei. Băieţii se dau la oparte şi mă lasă lângă Andrew. Îl ajut să se ridice şi mă pun în faţa lui.
-Dacă vreţi să îl loviţi, mă loviţi şi pe mine. spun şi lacrimile de frică mă lovesc
-Frate... eşti iubita lui?
-Nu. zic şi îl iau de mâna pe Andrew că să nu cadă iar
Un roşcat din cei trei zâmbeşte.
-Vreau şi eu o iubita că tine, sa tina asa mult la mine. Îl lăsăm... spune roşcatul şi le face semn să îl urmeze
Aparent, grija mea i-a înduioşat. Mă întorc şi îl privesc pe Andrew.
-Urcă-ţi fundul în masina! zic şi îi arăt maşina
Nu spune nimic, îşi trece mâna prin par şi urcă asemenea unui copil mic. Pronesc fără să spun nimic. Odată ajunşi acasă, îl urc cu liftul. Îl privesc înlumina pala din lift. Faţa lui are cateva zgarieturi, însă pumnii lui sângerează de la loviturile în ceilalţi. Se uită în gol, cu părul burzulit şi respirândcalm.
Ajungem la etaj, unde uşile noastre se separă.
-Noapte bună. zic eu şi îi arăt uşa
Deschid uşa din apartamentul meu şi dau să intru, dar nu înainte să mă uit către uşa lui. Nu e acolo,mă mir. O mâna îmi cuprinde talia şi o răsuflare caldă îmi atinge gâtul.
-Intrăm? întreabă el seducător şi mă împinge uşor înăuntru.
-Andrew, eşti beat, du-te acasă.
-Vreau doar să dorm, să dorm cu tine, Şoaptă...
-De ce? Dacă ne prinde Blue.
-Nu contează... haide... spune el gamand uşor şi mă trage în dormitor după ce închide uşa.
Mă aşez pe marginea patului însă nu apuc să mă descalţ că Andrew mă trage în pat şi mă înveleşte.
-Somn uşor, Şoaptă... spune şi mă strânge la pieptul lui.
Deşi vreau să neg, sunt îndrăgostită de el, iar asta, situaţia asta mă coplesteste şi mă topeşte. Decid să las totul baltă şi să adorm acolo, în braţele lui pline de sânge.
CITEȘTI
Virgin Change ( Part 3)
RomanceMi-ai spus că sunt îngerul tău mut ,apoi am vorbit... ţi-am spus că te iubesc .