Cap.19.Kiss my soul

14.8K 1.1K 54
                                    


  Au trecut aproape 5 zile de la incidentul cu Andrew. Încă îi simt buzele, în somn şi visez momentul ăla noapte de noapte. A fost primul meu sărut, prima datăcând m-am bucurat de prezenţa cuiva atât de aproape de mine. Mă inebuneste gândul că femeia aceea e încă acolo, probabil seducandu-l într-un mod în care eu nu o voi putea face niciodată. Sunt atât de furioasă că nu l-am crezut. Mi-a spus să stau departe de el şi aş fi putut să o fac, însă am cedat, şi asta a dus lahaosul de azi. Mă simt atât de slabă...
Stau în faţa complexului de apartamente şi încerc să deschid uşa, căci am mânile ocupate de cumpărături.
-Băgami-aş! zic când uşa se închide
Ridic privirea şi uşa se deschide.Privesc în spate, unde Andrew ţine uşa cu o mână şi cu cealaltă vorbeşte la telefon.
-Ştii bine că am nevoie de jobul ăsta. Abia îmi permit apartamentul în care stau momentan...Nu poţi să mă dai afară pur şi simplu.
Face o pauză şi îmi face semn să intru.
-Aisha o să se supere, te poate da afară imediat.
Ne aşezăm amândoi în faţa liftului iar Andrew închide telefonul când liftul ajunge.
Deci lucrează pentru iubita lui? Asta face totul atât de ciudat. Mă lasă să întru prima în lift iar eu las cumpărăturile pe podea. Oftez obosită şi îmi masezmâinile. Îl privesc... nu apasă butonul. Stă şi se uită la mine, la podea, la tot.Mă întind să apăs eu pe buton căci nu am timp de stat.Când să ating butonul Andre îmi cuprinde mâna şi mă împinge departe de buton. Se uită la panoul de control şi apasă toate butoanele pe rând.
-Ce faci?! Eşti nebun? O să se blocheze!
-Mă crezi prost? Ştiu că o să se blocheze. Ştiu ce fac.
-De ce ai face asta?! Doamne...eşti nebun... zic eu şi îmi pun mâna în cap
-Vreau să vorbim, Şoaptă.
-Eu nu vreau să vorbim. Ce ai de vorbit cu mine? Aisha nu mai vorbeşte cu tine? întreb şi mă sprijin de peretele liftului şi mă uit la el sarcastică
-Eşti cumva geloasă? întreabă el şi îşi încrucişează braţele la piept
-Eu? Nici de cum...spun şi îmi dau părul după ureche
-Atunci te anunţ că eu şi Aisha o ducem bine...
Nu pot să cred că mă ţine aici sub pretextul că îmi dă explicaţii şi îmi spune asta. Nu ţineam să ştiu nimic despre relaţia lor. Îl urăsc din ce în ce maimult.
-Doar taci. Rezolva cu liftul, am de făcut curăţenie şi Blue vrea să fie hrănit.
-Hrănit? Eşti cumva servitoarea lui? Ştii bine că nu sunt electrician, nu ştiu să repar liftul.
-Nu sunt servitoarea lui, sunt prietena lui.
-Îţi place să fii dominată? întreabă el şi îşi linge buza de jos.
-Poftim?! întreb eu amuzată
-Îţi place să fii dominată?
-Nu ştiu cum e să fii dominată. zic şi îmi caut în punga de cumpărături o sticlă cu apă.
Deschid cu grijă sticlă şi beau.
-Fir-ar, Şoaptă... geme Andrew şi face un pas lipindu-mă de perete. Scap sticla cu apă pe jos şi o privesc varsandu-se.
-Ce faci?! spun indignată şi încerc să ies din strânsoarea mâinilor lui.
Andrew mă ţine lipită de perete. Îşi plasează o mâna pe talia mea şi cealaltă pe bărbie. Încet, îmi întoarce capul şi îmi da părul la o parte. Îi simtrespiraţia fierbinte pe gât, dar încerc să mă trag.
-În viaţa mea nu am fost atât de atras de o femeie...şopteşte el şi îşi lipeşte buzele de gâtul meu.
Îşi mişcă buzele cu fineţe, mângâindu-mi pielea sensibilă de pe gât. Fiecare atingere mă furnică şi mă electrizează.
-Aisha... şoptesc şi îl împing cu putere însă în zadar.
Andrew mârâie şi mă muscă cu putere de gât făcându-mă să icnesc groaznic. Îmi închid ochii strâns când limba lui linge şi dezmiardă locul muşcat. Linge uşorpână ajunge la claviculă.Gem când buzele lui îmi sărută clavicula. Un surâs, un suras e răspunsul lui la reacţia mea.
-Aşa e să fii dominată. zice el şi se retrage privindu-mi gâtul.
Ies din strânsoarea lui când uşile se deschid.Un electrician stă şi ne priveşte.
-Aveţi grijă în viitor. spune acesta şi ne zâmbeşte plecând
Îl privesc pe Andrew.
-Îţi place?
-Ce? întreb în timp ce îmi iau cumpărăturile.
-Să fii dominată.
Nu răspund. Ies din lift şi păşesc spre uşă. Dau să intru însă Andrew stă şi mă priveşte fix.
-Ador să fiu dominată. zic şi îl privesc trist apoi întru în apartament închizând uşa după mine.  


Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum