Cap.11.Bye

14K 1K 33
                                    

  Telefonul meu bârâie de ceva vreme.Mă ridic din pat şi un mesaj scris stângaci îmi parae pe ecran.
Andrew :" Am mers la Blue şi am vorbit cu el .Nu mai crede că ne-am culcat împreună.Venim spre tine . "
Citesc mesajul şi mă uit la ceas . Andrew a reuşit în 3 ore să rezolve tot... rapid .
Îmi dau jos tricoul lui Andrew şi îl boţesc sub pernă.Mă îmbrac decent şi îi aştept.
-Rowsalyn ! aud vocea lui Agnes şi cobor stângaci scările .
Andrew şi Blue râd pe hol în timp ce se descalţă.Le fac cu mâna când îi văd şi Blue vine spre mine vesel.
-Îmi pare aşa rău , Row! ţipă Blue şi mă striveşte în braţele lui subţiri şi osoase
Îi zâmbesc şi clipesc lent , în semn că l-am iertat.Ne despărţim din îmbrăţişare şi îl observăm pe Andrew zâmbind.
-E totul bine ? mă întreabă Andrew şi zâmbeşte puţin
Nu îi răspund. Nu îi pot răspunde de faţă cu Blue ... sau pot ?
-E mută , ai uitat că nu poate vorbi ? întreabă amuzat Blue şi se uită la Andrew
-Da , scuze , uitasem .zice el şi se uită în ochii mei
Privirea lui uşor amuzantă m-a făcut să înţeleg că să simte special că e singura persoană cu care vorbesc.
-Row , îmi pare rău că am exagerat , te iubesc mult . Merg acasă , mama are probleme cu munca iar .zice el şi fuge să se încalţe.
-Ar trebui să plec şi eu . zice şoptit , Andrew şi îmi pune mâna pe umăr
Tresar uşor la atingerea lui bruscă şi îi privesc mâna .
-Rămâi , trebuie să îţi mulţumesc. zic eu şoptit şi mă asigur că Blue nu m-a văzut vorbind.
Îi fac cu mâna şi aştept să iasă.
-Bun . Deci pentru ce să rămân?
-Haide sus , să nu mă audă cineva din casă vorbind.zic şi urc în grabă scările
Întru în camera şi încui uşa în spatele meu.
-Eşti aşa ... mă chemi în camera ta şi încui uşa ? întreabă el şi se pune pe pat
Îmi dau ochii peste cap.
-Uite, mulţumesc că ai rezolvat tot . Ţin la Blue mai mult că la oricine.zic şi mă pun pe cealaltă parte a patului
-Ştiu , nu am văzut prietenie ca a voastră.
-Oh , haide ! Nu ai avut prieteni niciodată? întreb în glumă is faţa lui se schimbă
-Prieteni da , dar nu adevăraţi.spune cu o voce înceată
-Nu voiam să te întristez ...zic eu şi o părere de rău mă cuprinde
-Ar trebui să vorbeşti mai mult , cu mai multă lume.zice el şi priveşte perna mea cu dinozauri
-Nu pot ...încă.
Se uită insistent la pernă şi o atinge uşor.
-Aveam una identică când eram mic.zice amuzat şi îşi ia mâna de pe perna mea .
Îi zâmbesc şi privesc spre geam.Pe acolo ar trebui să iasă , vreau să plece , sunt obosită.Îmi iau privirea de pe geam şi mă uit iar la el.Tresar când văd căîşi scoate tricoul de sub perna mea.
-Ţi-am dat ăsta şi îl ţii îngrămădit aici ? întreabă el şi scutură tricoul
-Unde ...adică ce au vrea să fac cu el .
-Să îl porţi.Să îl porţi de fiecare dată când ne vedem.zice el şi mi-l întinde.
Mă ridic şi iau tricoul.
-Adică asta e ultima dată când îl îmbrac ? întreb eu puţin amuzată
Faţa lui se schimbă iar.Se ridică şi trece pe lângă mine fără să zică nimic. Sare pe geam şi fuge până la gardul pe care îl trece sărind.
-Ce a fost asta ? întreb uimită şi strâng tricoul în pumn
Am zis doar că ... nu...nu voiam să i-o zic aşa , însă Andrew mi-a dat lumea mea roz peste cap şi nu îmi place asta.Voiam să îi cer să nu ne mai vedem dar amfăcut-o prea urât , prea brusc , prea violent ... Telefonul meu vibrează iar.
Blue :" Ce i-ai zis lui Andrew? L-am chemat la petrecerea mea de mâine şi a zis că nu vrea să vin dacă eşti şi tu acolo"
Eu:"Nu credeam că îl afectează aşa mult că ... Blue , i-am zis că nu vreau să îl mai văd"
Blue:" Ce? De ce ? E perfect."
Eu:" Blue , în primul rând nu trebuie să afle ai mei că îl văd pentru că asta ar strica afacerile tatălui meu şi în al doilea rând mi-a dat lumea pestecap.Uită-te la mine , Blue , am ajuns să mă cert cu tine din vina unui băiat pe care nici măcar nu îl plac"
Blue:" Îl plac eu , Rowsalyn.Nu vreau să îl îndepărtezi aşa ...ai fost rea"
Eu:" Ştiu , şi regret felul în care i-am cerut să plece ,dar nu regret şi că i-am zis să plece.Nu îmi place prezenţa lui,Blue.Îmi trezeşte sentimente ciudate."
Blue:" Sentimente ca...?"
Eu:" Ca frica ."
Închid telefonul şi privesc pe fereastră.Mâine e petrecerea lui Blue.Obişnuieşte să dea petreceri fără motiv , că să îşi facă prieteni noi şi săsocializeze.Eu merg numai ca să îi fiu suport sentimental ,nu mă prea distrez.Am să merg ,căci aşa e obiceiul în prietenia noastră.Andrew să facă ce vrea ,dardacă vine îl voi ignora.Urăsc sentimentul de frică şi intimidare ,pe care mi-l aduce prezenţa lui.   


Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum