Cap.36. But why?

9.3K 767 54
                                    


 -A sosit pizza! Deschide uşa, banii sunt pe masă. spune Andrew din baie 


Încă sunt goală aşa că mă înfăşor în cearşaful de pe pat şi fug să deschid uşa. Plătesc tipului cu pizza şi închid uşa. Mă întorc să merg spre camera însă mălovesc de Andrew.

-Tu tocmai ai deschis tipului cu pizza aproape goală? întreabă serios

Îmi ia pizza din mâna şi o pune pe pat. Mă ia de mâna şi mă lipeşte uşor de perete cu spatele la el şi îmi dă o palmă peste fund, cu putere.

-Sunt gelos, al dracu de gelos... spune şi îmi conturează talia cu o mâna lipindu-şi corpul de al meu

Respiraţia lui caldă se loveşte de ceafa mea şi îi simt inima bătând uşor.

-Vreau să fii sexy numai pentru mine, ai înţeles? întreabă şi mă strânge uşor de talie

Mă întoarce cu faţa la el şi mă priveşte în ochi. Nu ştiu de ce, dar agresivitatea şi gelozia lui mă înebunesc. Iubesc asta la el. Mereu mi-am dorit să fiudominată, protejată şi deţinută de cineva.

-Am înţeles... şoptesc şi zâmbesc uşor

-Haide să mâncăm. spune şi mă pupă pe frunte apoi mă trage de mâna spre pat

Nu apuc să mănânc nici măcar o felie că telefonul meu sună.

-E tata. zic uşor şi dau să răspund

Andrew îmi smulge telefonul din mâna şi priveşte şocat.

-Eşti nebună? Nu răspune! zice şi aruncă telefonul

Îl rpivesc, apoi privesc telefonul

-O să ne găsească... o să mă găsească. O să ne despartă! zice şi mă ia de mâna

-Tata? Tata e de treaba...

-Nu şi tata...

-Ce legătură au ei în afară de faptul că-s parteneri de afarceri?

-Uite, Şoaptă... tatăl tău te iubeşte, şi vrea să te protejeze.

-Să mă protejeze de ce? zic confuză şi îl strâng de mâna

-De mine... şopteşte şi îşi lasă capul în jos

Îl privesc lung. Stă pe marginea patului, cu mâna mea într-a lui, cu capul lasat, privirea ruptă şi părul răscolit.

-De ce de tine?

Andrew ridică capul şi deschide gura să spună ceva însă telefonul sună iar. Nu răspund la telefon, căci eu nu vorbesc... sau ce puţin nu vorbeam. Ai mei măsună mereu iar eu le dau mesaje.

-Lasă-mă să îi dau mesaj că sunt bine... că să nu înceapă să îşi facă griji şi să mă caute.

Andrew îmi da telefonul.

"Da, tată?"

"Unde eşti? Blue a zis că nu eşti acasă"

"Sunt la o fosta colegă care s-a mutat aici. Mâncăm pizza. Pizza de aici e mai bună că aia de la noi"

Încerc să par liniştită, să mint cât mai bine, însă eu nu prea îi mint pe ai mei. Nu am motive

"Rowsalyn, minţi! O să te găsesc... Mama ta îşi face griji, toţi ne facem. Spune-mi adevărul: Eşti cumva cu băiatul domnului Dust?"

"Tată... îl iubesc."

Andrew stătea lângă mine, văzând tot ce scriu. În momentul în care a văzut mesajul şi-a ridicat privirea şi a înlemnit.

-Şoaptă... te rog să te îmbraci şi să pleci.

Îmi dau seama că faptul că i-am dat tatei mesajul ăla a fost o greşeală. Nu ştiu ce a făcut Andrew şi de ce e un pericol dar ştiu că îi e frică de tatăl meuşi al lui.

-Andrew...

-Mă iubeşti? întreabă privindu-mă fix

-Da... zic şoptit

-Atunci ascultă ce îţi zic: Îmbracă-te şi pleacă. Nu mă cunoşti, nu te cunosc, nu am făcut ce am făcut.

A zis asta, apoi a ieşit din camera inchizamndu-se în baia mică. O să fac ce mi-a zis dar eu nu renunţ până nu aflu adevărul.  

  

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum