Cap.10.Tic ,Tac

14K 1.1K 45
                                    


  Eram obosită aseară , am ajuns de la cina soţilor Dust pe la ora 12 , aşa că am adormit în tricoul lui Andrew. A fost cel mai profund şi odihnitor somn decare am avut parte.Mirosul ăla mă face să mă simt în siguranţă ,protejată şi pur şi simplu iubesc izul ăsta.Sunt în boxeri şi tricoul lui Andrew aşa că măacopăr cu plapumă şi mă uit pe tavan.Inspir puternic mirosul pe care îl emană tricoul , apoi îmi bag faţă în pernă.Mirosul asta îmi provoacă fiori , mă excităşi nu ştiu de ce .
-Row ! Sunt Blue !
Mă acopăr , deşi Blue e gay şi nu l-ar atrage nicidecum o fată.
-Hei , Row ! zice el şi intră în camera.
Îi fac cu mâna şi îl las să deschidă geamul .
-Ce e mirosul asta ? întreabă el când mă îmbrăţişează
Zâmbesc larg şi închid ochii.
-Oh Doamne ! eşti în lenjerie şi în tricoul unui băiat ...Row... ai ...
Încep să rad şi îi fac semn că nu am făcut nimic. Blue se uită la mine şi mă priveşte fix.
-Andrew ?
Dau din cap în sens că "nu".
-Nu pot să cred ,Row ! De ce nu recunoşti că te-ai culcat cu băiatul de care sunt îndrăgostit ! Miroase ca Andrew , Rowsalyn !
Încerc să îl opresc dar pleacă val vârtej din camera mea.Privesc uşa trântindu-se apoi ochii mi se umplu de lacrimi.Nu am făcut nimic , îl urăsc pe băiatulăla şi nu înţeleg de ce Blue nu mă crede.
Stau în pat şi plâng de 5 ore. Blue mi-a trimis un mesaj cu " Te urăsc ,Row !" . Ştiu că poate plânge dar nu am facut nimic. Am încercat să îi explic printr-un mesaj lung dar nu crede ... nu vreau să îl pierd , îl iubesc , e fratele meu de suflet şi nu am de gând să îl pierd din cauza unui băiat care a căzut ştiedracu' de unde , în viata mea.
Andrew : " De ce crede Blue că am făcut sex ?"
Eu :" Ţi-a scris ?"
Andrew :" Deschide-ţi geamul , trec pe la tine "
Nu vreau să îl mai văd , aşa că nu deschid geamul . Bine că nu l-am deschis căci o furtună s-a pornit . Plouă năucitor , fulgeră şi tună de parcă e sfârşitullumii.
Mă arunc în pat plină de lacrimi.Blue e cel mai bun prieten şi nu pot să cred că asta a dărâmat totul.O bătaie în geam mă trezeşte din plânsulputernic.Privesc spre geam însă ploaia densă nu îmi lasă o privelişte prea clară.
-Şoaptă ! Deschide ! aud un strigat estompat de tunetul furtunii
Deschid geamul şi îl văd pe Andrew. Sunt încă în tricoul lui şi în lenjerie aşa că mă acopăr cu perdeaua rapid.
-Nu mă uit , doar lasă-mă să intru , e frig afară .zice el ud leoarcă
Îl las să între şi trag o pereche de pantaloni pe mine.
-Ce faci aici ? întreb şi îl privesc cum îşi scutură părul ud.
-Ţi-am zis că trec pe aici .Al dracului ploaie.
-Nu te pune jos , o să uzi tot ! zic eu când vrea să se aşeze pe pat.
Mă priveşte dezamăgit şi îşi stoarce mâneca de la jachetă.
-Ţine ! zic şi îi arunc un prosop mic.
Zâmbeşte şi se şterge uşor pe ceafă.
-Blue mă urăşte .zic şi oftez
-Nu are de ce . Chiar nu crede?
-Nu crede nimic. Crede că i-am furat băiatul de care ii place. De parcă aş face asta !
-Ce insinuezi? Sunt urât acum ? zice el amuzat şi ofensat
-Nu , arăţi...arăţi bine doar că eu ...eu prefer...
-Fetele ?
-Nu ! Doamne , Andrew ! Prefer alt tip de băieţi .zic eu mă jenez
-Nu prea îmi zici numele .zice zâmbind şi îşi şterge părul iar
-Vreau să mergi şi să îi explici tu .zic şi îmi leg părul cu un elastic
Andrew afirmă dând din cap şi apoi se uită fixat la mine.
-Ce ? întreb eu şi mă uit în oglindă .Am ceva pe faţă ?
-Nu ... eşti diferită.
-Grasă? întreb eu şi mă privesc în oglindă
Niciodată nu am avut silueta perfectă. Corpul meu e ... sunt durdulie.
-Nu , nu eşti grasă. Voi fetele ! Fiecare kilogram va macină ! zice el amuzant
Zâmbesc şi mă uit la telefonul care vibrează.Citesc mesajul "A intrat în camera ta ? Ce faceţi acum ? E bun la pat ?" .Îi dau lui Andrew să o citească.
-De ce porţi încă tricoul meu ? întreabă el când îşi da seama
-Nu ştiu , de asta şi bănuieşte.
-Miroase bine ? întreabă el cu o faţă perversă
Îmi dau ochii peste cap şi îi arăt geamul.
-Ploaia s-a oprit , trebuie să pleci.
Priveşte pe fereastră şi se ridică.Deschide geamul şi da să iasă dar se opreşte.
-Nu ies dacă nu îmi răspunzi la întrebare .Miroase bine ?
-Andrew !
-Nu am timp să îmi gemi numele ,o să plouă iar .Răspunde.
-Da , idiotule , miroase al dracului de bine.Tic , tac , tic , tac...vine ploaia ...
Îl privesc cum sare şi se îndepărtează.Omul asta îmi cauzează numai probleme. Sper să rezolve treaba cu Blue.   


Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum