Cap.26. Hips

14K 1.1K 78
                                    


  Apăs pe clanţă şi îmi ţin respiraţia.

-Linişteşte-te... şopteşte calm Andrew şi mă ia de talie.Braţul lui în jurul taliei mele mă linisteste şi mă face să mă simt protejată.

-Blue? strig şi aştept răspunsul

Nu aud nimic. Casa pare goală. Alerg în sufragerie unde un bileţel roz stă pe masa de cafea.

"Am scăpat telefonul în oala cu supă. Sunt prin oraş, caut un telefon nou. Ai mâncare în frigider, scuze. Cu drag Blue. P.S. Îmi iau telefon din banii tăi".

Zâmbesc după ce termin de citit şi îi dau biletul lui Andrew. Zâmbeşte larg şi lasă foaia să cadă pe jos. Mă uit şocată la el, iar el se uită la mine cu o privire pătrunzătoare. Pupilele lui se dilată brusc şi un zâmbet mic i se zăreşte pe faţă.

-Ce? întreb eu şi dau să mă aplec după bilet dar mă opreşte.

-Suntem singuri. zice şi în ochii lui se citeşte o dorinţa de neînchipuit.

-Da, suntem singuri. Vrei să mănânci? zic şi îl privesc în aşteptarea unui răspuns.

Andrew mă trage de mâna şi mă lipeşte de pieptul lui tare. Cu o mâna pe spatele meu mă ţine lipită de el şi cu cealaltă îmi da părul după ureche.

-Ce vreau eu să mănânc, îmi poţi oferi doar tu... zice şi mă sărută fin pe obraz

-Andrew, eu nu gătesc bine, Blue a pregătit un prânz bun, haide. zic eu şi îl privesc cum zâmbeşte amuzat

-Eşti aşa inocenţa, Şoaptă...

-De ce spui asta? întreb în timp ce Andrew se joacă cu mâna pe gâtul meu
-O să înţelegi, într-o zi. spune şi îmi ia mâna într-a lui şi mă trage spre bucătărie.
Se aşează pe scaunul de la masă şi mă priveşte. Îi zâmbesc şi mă apuc să aranjez masă în timp ce mă feresc de privirea insistentă a lui Andrew.
-Nu mă mai privi aşa. zic pe un ton posesiv şi îi pun farfuria cu mâncare în faţă.
-Tu nu mănânci?
-Nu.
-De ce? întreabă el şi se înfundă cu mâncare.
-Sunt grasă... zic şi mă aşez lângă el privindu-l cum mănâncă.
-Tu? Grasă? Unde?
-Scuteşte-mă, toţi zic asta. Dacă eu zic că-s grasă, sunt grasă.
Andrew nu mai zice nimic. Mănâncă tot apoi îmi cere o gumă de mestecat pe care o mestecă câteva secunde apoi o aruncă.
-Faci asta mereu?
-Ce?
-Mesteci gumă?
-Da.
-Asta explică atâtea... zic eu şi mă uit visătoare în timp ce pun vasele în maşină de spălat.
Două mâini mă prind de şolduri şi mă lipsesc brusc de un corp tare.Zâmbesc uşor şi dau să mă întorc însă nu pot. Andrew mă ţine lipită de el.
-Ştii să dansezi?
-Eu? Dans? întreb eu amuzată
-Aha...
-Nu. Nu pot dansa.
-Atunci lasă-mă să te învăţ. zice şi începe să îmi mişte uşor şoldurile.
Mâinile lui mari îmi leagănă uşor şoldurile iar fundul meu se freacă uşor de el.Îmi las capul pe spate, sprijinindu-l de umărul lui, şi îmi duc mâinile dupăcapul lui. Nu ştiu ce fac, dar îmi ascult insinctul.
-Mai repede. zice şi mă lipeşte mai tare de el.
Mă mişc mai repede iar el se împinge în mine cu putere.
-Ok, gata. zice el şi încearcă să mă îndepărteze dar eu nu mă opresc.
Îşi ia mâinile de pe şoldurile mele.
-Am zis gata, Şoaptă.
-De ce?
-Nu vreau să îmi dau drumul aşa... spune el răguşit, aproape gemând.
-Să îţi dai drumul? Adică?
Andrew mă întoarce şi îmi ia faţa în mâini. Mă priveşte în ochi şi îşi linge buza de jos lăsând-o lucioasă.
-Inocenţa ta mă omoară, Şoaptă... şi şoldurile tale... eşti extraordinară.
-De ce m-ai pus să fac asta? întreb nedumerită
-Că să mă simt bine.
-Şi te-ai simţit?
-M-am simţit perfect. Promit, Şoaptă, am să îţi arăt cum e să te simţi aşa. spune repede şi se aruncă într-un sărut lent şi apăsat.
Sărutul e mai umed că niciodată. Mă simt ciudat şi diferit. Felul în care îmi vorbeşte, lucrurile pe care mă face să le pun, felul în care mă face să îi creezplăcere... toate astea mă vrăjesc pur şi simplu.
-Rowsalyn! aud vocea lui Blue şi încerca să mă desprind din sărut
Andrew nu mă lasă. Mă ţine lipit de el şi mă sărută cu pasiune.
-Nu mă lasă, Şoaptă... spune şi mă sărută şi mai apăsat
-Dar Andrew... zic eu bâlbâit încercând să scap din sărut
-Sărută-mă... zice el şi mă muscă uşor de buza de jos
Scâncesc de durere apoi gem uşor când limba lui linge şi dezmiardă locul muşcat.
-Mm... şoptesc şi îmi pun mâna în părul lui
Sunt lipită de el, cu mainile în părul lui ondulat, savurandu-i buzele, iar Blue o să ne vadă aşa.
-Andrew... te rog... gem uşor şi îl trag de par
-Sh...
Andrew se joacă cu marginea bluzei mele în timp ce mă sărută tot mai haotic.
-Rowsalyn?! Ce dracu'.... spune Blue iar eu şi Andrew ne depărtăm unul de altul   

Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum