Au trecut două săptămâni de la tentativa de viol prin care am trecut.I-am povestit lui Blue , iar acum e şi mai amorezat de Andrew ăla ... eu nici nu mai ştiucum arată.Mi-am amintit ieri de el , când mama m-a anunţat că vom lua cina la familia Dust.Nu va fi acolo , bineînţeles , însă să intru în casa lui o să fiepuţin ciudat.Îmi e greu să nu spun cuiva că ştiu unde stă.Trebuie să ţin asta secret chiar şi faţă de Blue care ar da orice să afle unde stă omul ăla .
-Row! se aude vocea tatei
Ies din camera şi mă uit de la balustrada , în jos.
-Nu vreau să întârziem ...zice el agitat şi îmi face semn să cobor.Port blugi şi un tricou alb cu flori .Sunt cele mai elegante lucruri din dulapul meu... înafară de rochia de la balul bobocilor. Rochia aia îmi face gânduri negre... am purtat-o în noaptea când ...
-Row ! o aud pe mama care îmi face semn să intru în maşină
-Mulţumim că vii cu noi.Trebuie să vadă lumea că măcar un copil e bine crescut.
Mama rade la afirmaţia lui tata şi îşi pune centura.Tata o ţine mereu pe mama de mâna când conduce. E mereu grijuliu ce ea , asta pentru că era să o piarda demulte ori.O tratează că pe un bibelou scump , însă adevărul e că aşa îi place mamei să fie tratată.
-Te iubesc . îi şopteşte tata mamei încet
Mă prefac că nu le aud declaraţiile de dragoste pentru că îmi e ciudat.Un claxon mă trezeşte din somnul care mă apucă. E târziu , e ora 8 seara şi eu nu am dormit bine noaptea trecută.Intrăm în reşedinţa loc cochetă şi salutăm politicos , aşa cum e normal.Eu dau din cap căci nu vreau să le vorbesc.Casa asta eextraordinară , de un alb imaculat , foarte stilat şi scump.Casa noastră e că un conac vechi şi nu sunt obişnuită cu lucrurile aşa stilate.
-Mai doreşti ceai ? întreabă cald doamna Dust
Afirm din cap şi aştept să mi se pună ceai în ceaşcă mea albă .O domnişoară înalta şi frumoasă se apropie cu ceainicul de mine .Ceva ma face să cred că a trecut prin patul lui Andrew ...
-Poftim . spune ea şoptit şi îmi toarnă uşor ceaiul în cană.
Îaninte să termine de turnat , o pisica albă , mare şi păroasă sare în poalele mele şi toată cana de ceai se varsă în poală mea. Încep să râd , nu vreau săfac lumea să se simte prost .Râsul meu mut îi face pe toţi să radă şi să se destindă.
-Uite , aici e .Găseşti tu ceva . zice doamna Dust şi mă lasă într-o cameră
Domnii Dust sunt amabili aşa că m-au adus sus să îmi dea ceva cu care să mă îmbrac căci nu voiau să răcesc .Mă plimb prin camera mare în timp ce îmi împătur tricoul ud şi rece.Camera pare goală însă în dulap zac câteva tricouri bărbăteşti şi o pereche de pantaloni .Pe pat sunt câteva caiete , o carte zace pe noptiere şi un pachet mare de prezervative stă împrăştiat sub pat.Război a fost aici !Geamul e puţin deschis , aşa că răcoarea nopţii intră uşor . Deschid mailarg uşile şifonierului şi iau un tricou , cel ce pare mai mic . E negru , mare şi fin.Îl apropii de faţă şi simt un miros familiar ... poate mi se pare.Îmidau jos sutienul ud şi trag tricoul pe mine . Las pe pat hainele umede şi mă apropii de oglindă de lângă şifonier . Mă privesc în oglindă...David , fratele meu face urât când îi port tricourile ... mă gândesc ce reacţie ar avea persoana ce deţine tricoul ăsta.
-Ce drăcie faci tu aici ?! aud o voce şi mă întorc acoperindu-mi pieptul instinctiv
Privesc inspre geam.E Andrew ... a intrat pe geam .
-Eram la cină.zic scurt şi trag tricoul mai jos.
privirea lui coboară spre sutienul meu de pe patul lui. Zâmbeşte uşor şi se apropie de pat.Ia sutienul în mâna şi se uită atent.
-Ceai ? întreabă amuzat dar cu un zâmbet ciudat pe faţă
-Lasă ăla jos. zic eu şoptit şi mă uit spre el
-Ceai ? mai întreabă încă odată şi lasă sutienul să i se scurgă printre degetele lungi
-Aha. zic şi mă uit la sutienul ce loveşte podeaua
-De ce îmi porţi tricoul ? zice brusc şi privirea i se schimbă.
-Eu... mama ta m-a trimis aici. E camera ta ? întreb şi îmi iau hainele de pe jos.
-Da. Să ştii că am făcut sex aseară în tricoul ăla . zice el şi râde
Rămân şocată şi scârbită .
-Faci sex îmbrăcat ? zic amucata apoi îmi pleznesc gura
De ce întreb aşa ceva ? Nu e treaba mea.
-Nu chiar . Tricoul nu îl dau jos niciodată.
Mă uit la tricou scârbită.
-Poţi să îl dai jos dacă nu îţi convine.zice amuzat şi îmi zâmbeşte pervers
-Nu eşti amuzant. De ce eşti aici ? Credeam că nu stai aici.
-Nu stau . Dar vin aici uneori.
-Să ghicesc ... sex cu chelneriţa ?
-Cam deşteaptă micuţa . zice parcă mândru şi aranjează pătura de pe pat
-Pare genul tău...zic şi miros subtil tricoul , iar
Nu ştiu exact ce se întâmplă în timpul unui act sexual dar cu siguranţă transpiri , insă tricoul ăsta miroase al dracului de bine.Îl privesc şi privirea luimă face să mă simt ciudat.Îşi muscă buza uşor şi priveşte spre tricu.
-Ce ? întreb deranjată
-Sfârcurile tale...zice rânjind şi mă face să mă acopăr brusc cu mâinile
-Idiot.şoptesc nervoasă şi ruinată
-Scuze. zice şi îşi trece mâna prin păr
Nu zic nimic.
-Nu le spune alor mei că am fost aici . Venisem după câte ceva . zice şi deschide noptiera şi ia un portofel şi un pachet de ţigări.
-Fie.
Andrew încalecă fereastră dar nu sare .Se opreşte şi se întoarce .
-Sunt singura persoană cu care vorbeşti ? întreabă brusc
-Da . zic uşor şi mă minunez de răspunsul meu
-Fie , pentru că eşti prima fată căreia îi permit să îmi poarte hainele . Dacă nu ai grijă de ăla ...
Nu încheie propoziţia căci sare pe geam .Fug la geam şi îl văd fugind spre gardul casei lui. Geamul e cam la doi metrii de sol , aparent a urcat aici pefrânghie şi a sărit. Atlet , nu glumă.
Mă întorc la cină în tricoul lui ce emană un miros plăcut ...
CITEȘTI
Virgin Change ( Part 3)
RomanceMi-ai spus că sunt îngerul tău mut ,apoi am vorbit... ţi-am spus că te iubesc .