Cap.33. Maybe I want you too

15.3K 823 72
                                    


  Mă sărută cu putere, cu pasiune, pune tot în sărut.

-Te vreau... şopteşte şi îmi pune o mâna pe picior mângâind uşor

Îi pun mâna pe abdomen şi mă joc cu tricoul lui. Habar nu am ce fac, de ce şi cum de am curajul să îl ating aşa, însă mă las purtată de împrejurări. Îmistrânge mâna într-a lui şi rupe sărutul.

-Hai... şopteşte şi mă trage după el

Trecem de blocul unde mă aşteptase şi intrăm în unul mai mic.

-Stai aici?

-Contează? răspunde tăios şi scoate o cheie din buzunar

Nu spun nimic. Deschide uşa şi intrăm într-o garsonieră simplă, cu un pat, o baie şi o bucătărie minusculă.

-Dezbracă-te! îmi spune şi îşi da jos jacheta de pe el

Măresc ochii şi îl privesc cum îşi dă jos şi tricoul. Mă blochez total. Îmi pune mâna pe faţă şi mă sărută pe vârful buzelor. Îşi pune ambele mâini pe tricoul meu şi trage cu putere de el. Îl sfâşie în două şi mă priveşte fix, în ochi.

-Dezbracă-te, sau rămâi cu ele pe post de cârpe. zice şi îmi pune mâna pe marginea pantalonilor

Trage de fermoar dar îl opresc punându-mi mâna peste a lui. Îşi ridică privirea şi îşi linge buza de jos. Brusc, mai trege o dată de fermoar şi îl deschide.Îmi dau jos pantalonii singură, însă el nu dă nimic jos. Mă priveşte insistent. Rămân în lenjerie intimă şi brusc, devin frustrată de corpul meu. Abdomenul lui e perfect iar eu... ei bine... la fel că întotdeauna. Cu burtică, vergeturi, celulita şi tot ce ţine de o femeie oarecare.

-Eu... eu nu sunt model. zic şi îmi acopăr picoarele, de care sunt cea mai nesigură

Andrew îşi desface blugii şi îi dă jos. Rămâne în boxeri.

-Vezi asta? întreabă şi arată către erecţia lui

-Mhm... zic amuzată şi zâmbesc larg

-Da jos alea, eşti al dracu' de frumoasă. spune şi mă priveşte insistent

Mă întorc cu spatele şi îmi dau sutienul jos. mă privesc... oh nu! Mi-am uitat sânii acasă... al dracu pubertate, degeaba. Dintr-o dată, simt două mâini ceîmi cuprind sânii, pe la spate. mâinile lui strâng uşor iar eu, inconstient îmi las capul pe umărul lui, respirând sacadat.

-Hai că nu e rău... zice şi mai strânge o dată. 

Îi simt respiraţia caldă pe gâtul meu, şi mâinile lui coboară uşor. Una din mâini pătrunde în boxerii mei. atinge uşor apoi îşi scoate mâna, parcă tremurând.

-Fir-ar... Şoaptă... şopteşte şi mă întoarce cu faţa la el, brusc şi brutal.

-Da? întreb uitându-mă la degetele lui ude

Mă împinge cu putere, mă izbesc de pat şi icnesc. Se aruncă pe mine, şi deşi mă asteptam să îi simt greutatea peste mine, pare că abia mă atinge. Parcăpluteşte deasupra mea.

-Sper că nu te aştepţi la ceva tandru... spune şi îşi trage boxerii de pe el

Înghit în sec, însă nu spun nimic. Nu mi-am închipuit asta niciodată, nu ştiu cum ar trebui să fie, însă tandru, e ceva ce vreau. Se lasă puţin pe mine, nu prea tare, însă suficient cât să îl simt cu totul. Încă am boxerii pe mine, dar ştiu că o să rezolve el problema. Începe să mă sărute pe gât. O mâna îisprijină corpul greu de saltea iar cealaltă îmi conturează talia mângâindu-mă uşor.

-Vreau doar să ştii...

Dar se opreşte, continuând cu sărutări lungi pe gât. Ia o pauză, se ridică şi îmi priveşte boxerii. Îi atinge uşor, trasând linii pe ei, apoi îi rupe cu brutalitate. Îi atinge uşor şi îi aruncă. Se apleacă la noptieră şi scoate un prezervativ. Rupe ambalajul şi şi-l pune. Îl privesc, îi privesc corpul şimişcările, brutale şi precise. E ca un robot, care face asta de mii de ori, programat. Brusc, îmi depărtează picoarele şi se pune între ele. Îmi pune o mânape faţă şi îmi magaie obrazul. Mă sărută pe frunte... O durere sfâşietoare mă cuprinde. Icnesc şi gem de durere.

-Vreau doar să ştii... repetă iar apoi îmi mângâie iar obrazul

Deschid cohii larg şi îl privesc încercând să ignor durerea.

-Să ştiu... şoptesc şi îmi muşc buza din cauza durerii

Mă priveşte fix în ochi şi se adânceşte în mine.

-AAAndrew! ţip cu putere şi îl trag de păr cât pot de tare.

-Să ştii că am visat la asta... se mişcă brusc în mine făcându-mă să gem tare. Am visat la asta de...

-De... zic şi îl trag iar de păr

-De mult. zice şi se mişcă în mine din nou.

Scoate un geamăt mic când îl trag din nou, de păr.

-Agresivă tu de fel... zice şi îmi zâmbeşte

Începe să se mişte în mine, însă durerea nu păleşte în vre-un fel.

-Andrew... mă doare... spun şoptit şi îmi las mâinile să cadă pe lângă corp.

Îşi deschide ochii larg şi îmi priveşte buza vânătă.

-Şoaptă... spun sacadat şi îmi săruta buza rănită îmi pune mâna pe abdomen şi coboară uşor, până când ajunge în locul sensibir fandu-mă să gem. Intră în minecu putere în timp ce îmi masează clitorisul. Gem cu putere şi pentru prima oară plăcerea apare.

-Închide ochii... spune şi încetineşte.

Închid ochii şi îmi ling buzele, apoi îi simt buzele pe gâtul meu.

-Să nu taci... spune şi muscă pielea sensibilă de pe gâtul meu

Gem şi îmi pun mâinile pe spatele lui. Nu mi-a spus nimeni niciodată să nu tac... să fac gălăgie...

-Vreau să ne audă toţi... ţipă... spune şi măreşte ritmul

Icnesc zgomotos şi gem cu putere. Ritmul lui mă inebuneste, invcepe să îmi placă, şi mârâitul lui atunci când ţip mă face să vreau să urlu cu toată puterea.

-Mm... Şoaptă... spune-mi ceva. Orice... îmi şopteşte în ureche şi muscă lobul urechii uşor

ÃŽmi las capul pe spate ÅŸi gem cu putere.

- Andrew eu... ahh... îmi dau drumul tremurând sub el cu putere 

 îmi dau drumul tremurând sub el cu putere 

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Deschid ochii şi un zâmbet larg stă pe faţa lui. iese din mine şi îşi freacă erecţia de zona mea sensibilă gâfâind. Îi privesc faţa... îşi ichide ochii uşorşi îşi muscă buza de jos.

-Şoaptă... geme uşor şi muşchii lui se încordează puternic.

Mă sărută pe frunde şi zâmbeşte privindu-mi faţa ce arde. Se ridică de pe mine şi se aruncă pe spate în pat, lângă mine.

-Asta... a fost cel mai intens lucru din viaţa mea. zice şi îşi pune mâinile la ceafă, zâmbind.

Mă ridic în în fund şi îmi privesc abdomenul amuzată.

-O să curat aia. spune şi se uită la faţa mea confuză

Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum