Cap.39. Shave it

14K 797 101
                                    


Mă trezesc obosită. Mă uit în jur, sunt pe bancheta din spate, iar Andrew e la volan, fără tricou.

-De când eşti treaz?

-De 3 ore. Suntem destul de departe... spune şi se uită în jur

-Mai avem benzină?

-Da, am pus acum o oră. Mai sunt 3 litri în portbagaj... Mă tem că o să rămânem fără

Îmi iau ghiozdanul, şi scot cardul meu cu mulţi bani pe el.

-Îl vezi? Avem benzină pe tot anul

Se uită şi zâmbeşte.

-Al dracu să fii, parcă ştiai că fugim în lume

Mă îmbrac şi mă întind pe banchetă.

-Andrew... vreau să îmi spui ce s-a întâmplat... toată povestea cu tatăl tău.

-Nu e momentul, Şoaptă. Uite cum facem. în jumătate de oră ajungem într-un orăşel mic. Schimbăm maşina, mâncăm ceva şi continuăm drumul. Trebuie să ajungem la un aeroport şi să ieşim din ţară

-Să ieşim din ţară? zic mirată

-Şoaptă... dcâ nu vrei să faci asta, eu te las undeva şi te întorci acasă dar eu nu rămân aici.

Îl iau de mâna şi zâmbesc. Ne putem opri şi la un motel mic să facem dus, şi poate să innoptam acolo că să te odineşti mai bine.

Dă din cap aprobator.

Nu trece mult şi intrăm într-un oraş mic. Ne oprim la un târg de maşini unde schimbăm maşina cu una urâtă dar puternică, o dubiţă mică.

-Maşina asta e mai puternică ca a lui tata. spune Andrew şi încarcă subtil pistoalele în dubiţă.

-Îmi e foame... foarte foame.

Ne urcăm în dubiţă şi ne oprim la un minimarket de unde luăm mâncare, provizii şi alte lucruri importante.

- Nu uită astea. zice Andrew şi pune în coş un pachet de tampoane, şi unu de prezervative.

Mă întorc grăbită şi iau benzi de ceară, o lamă şi spumă de ras pentru femei. Rowsalyn e pe cale să scape de amazon. Plătim tot cu cardul, îmbarcăm tot în maşină şi pornim în căutarea unui motel micuţ în care să putem face un duş şi să înnoptăm.

-Motelul asta e mai ieftin că un baton de cereale. zice Andrew şi închide uşa camerei

-Şi uite de ce. zic şi arăt către patul cu saltea cu arcuri, baia mică şi geamul cu perdele pătate.

-Mai bine că bancheta maşinii! spune şi se trânteşte în pat

Întru în baie şi fac un duş, mă epilez, îmi curat faţa şi îmi usc părul, apoi îmi spăl hainele cu mâna şi le aşez pe o sârmă ce stă deasupra duşului. Andrew face şi el dus, îşi spală hainele şi se aşează lângă mine în patul mic.

-Îmi e dor de homar...

-Nu am mai mâncat homar de la 18 ani

-Acum e timpul... spune-mi!

-Aveam aproape 18 ani când am încercat să te violez. Eram rupt de beat, drogat la maxim şi excitat. Iar tu erai... erai mică, în rochia aia frumoasă, aşa pură şi... eu un monstru. În fine, după ce s-a aflat, tată a angajat agenţi şi avocaţi că să nu afle nimeni. Am fost că şters de pe faţă pământului, m-a desmostenit, mi-a dat nişte bani şi m-a lăsat pe cont propriu. Nu au vrut să mai audă de mine sub nici o formă. Cu mama mai vorbeam, şi mai mergeam la ei până ai apărut tu în viaţa mea... iar. Atunci taţii noştri şi-au cam dat seama că se înfiripă ceva între noi, sau cel puţin că eu eram îndrăgostit aşa că m-a izgonit şi le-am promis că nu mă ating de tine... totuşi am făcut-o. Tatăl meu mă urăşte pentru că nu mă mai consideră fiu lui iar tatăl tău mă crede un criminal, un monstru... ceea ce şi sunt doar că...

-Eu iubesc monstru din tine... zic şi mă pun cu capul pe pieptul lui

Mă strânge la piept şi îmi zâmbeşte

-După ce m-a dat afară din casă am avut o viaţă ... Am lucrat că ospătar, la biblioteca, am făcut trafic de droguri deşi eu nu mă droghez. Am futut la fete de nu le pot numără. Era să devin tată de două ori... n-a fost să fie... nici una din fete nu a avut o sarcină mai lungă de 4 luni. sarcinile pierdute au dus la despărţiri... nu am iubit nici o fată până la tine... nu am avut ce iubi în curvele alea. După ce te-am dat afară din casă am început să regret, dar era spre binele tău.

-Te-ar fi omorât! zic revoltată

-Am zis spre binele tău.

-Voiam să te sun, însă tata m-a chemat în cartierul ăla. Ştiam că o să mă suni, ştiam că o să vii, de aia am lăsat numele cartierului pe biletul din casă.Eşti al dracu de deşteaptă, Şoaptă!

-Şi prezervativele folosite tot indiciu erau? întreb puţin geloasă

-Nu, alea au fost două gemene. zice şi mimează cum strânge de două funduri

Andrew îmi mangaie talia şi zâmbeşte.

-Geloasă? întreabă şi coboară cu mâna încet spre zona mea deja umedă

-Nu.

-Atunci?

-Puţin excitată acum, dacă tot întrebi.

Andrew în atinge zona apoi tresară.

-Te-ai epilat! zice mirat

-Mhm. spun şi mă uit mândră sub plapumă.

Andrew dă jos plapuma şi mă priveşte. Îmi depărtează picioarele şi se apleacă. Mă sărută acolo apoi se ridică

-să nu mai faci asta. Uită-te la tine, eşti plină de răni.

-O să treacă

-M-ai auzit. Te iubesc oricum, chiar nu îmi pasă.

Zâmbesc larg şi îl sărut fin.

-Hai să ne culcăm, mâine e o zi lungă.

-Ce facem mâine?

-M-am uitat pe harta, în 4 ore o să fim în aeroport. Pornim la 6 dimineaţă, la ora 1 avem avion către Spania.

-Spania? zic eu uimită

-Spania, baby... o să mâncăm churro, o să stăm la plajă şi o să bem chestii. Asta maxim o săptămâna, apoi schimbăm locul.

Îl sărut pe gât şi mă cuibăresc în braţele lui.

-Spania, mi novia... şopteşte şi mă înveleşte

-Acum chiar că-s udă... zic şi zâmbesc larg

-Putem rezolva... îmi şopteşte în ureche în timp ce îşi plimbă mâna pe abdomenul meu   

Virgin Change ( Part 3)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum