Tanıtım

31K 910 96
                                    

"Yapma, beceremiyorsun. Kalbin göz yuvalarında atıyor sanki. Dünyayı bu gözlerle görebiliyorsun, ama bir bana nasıl baktığını göremiyorsun."

"Nasıl bakıyorum?"

"Yakup'um diyorsun bana, neden bu kadar geç kaldın? Ben hep seni bekledim... Neden gitmeme izin verdin? Yakup, sen adınla yazılan kaderi göğüsleyebilecek kadar güçlüydün. Bu hasret sana çok yakıştı belki, ama ben öleceğimi sandım."

-----
ÖN BİLGİ

BU KİTAP IRKÇILIĞI İŞLEMİŞTİR. HİKAYEDE BELLİ BİR KESİME IRKÇILIK YAPAN KARAKTERLER MEVCUTTUR. SABIRLI OLUP OKURSANIZ KENDİNİZ DE GÖRÜRSÜNÜZ ZATEN.

Bu açıklamayı yapmak zorunda bıraktıran insanlar var ne üzücü...

Bu kitabı yazarken bana destek olan çok güzel arkadaşlarım oldu. Okurken bire bir tepkilerini yazan saygılı güzel insanlar vardı. Ancak son zamanlarda beni oldukça üzen bazı mesajlar alıyorum.

Çile'nin ilk bölümlerini okuyup, bu kitapta ırkçılık var, sana acıyorum, sen de böyle düşünüyorsun, nasıl insanlarsınız tarzında yorum ve mesajlar alıyorum. İnsanları yargıladığınız gibi kitapları da bütünüyle okumadan yargılıyorsunuz. Halbuki sabırlı olup okusaydınız tam da ırkçılığı eleştirdiğimi görürdünüz... Ben kesinlikle ırkçı değilim ama siz ön yargılısınız ve peşin hükümlüsünüz. Kitabı beğenmeyebilirsiniz bu en doğal hakkınız, ama beni neyle suçladığınıza lütfen dikkat edin...


ÇileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin