7.Απροσμενο ταξιδι

136 28 5
                                    

Ταξιδευαμε με το αυτοκίνητο για ώρες... Δεν άντεχα άλλο μέσα στο αμάξι και του είπα να κανει μια στάση και να πάω να πάρω κάτι να φάω και να πάω ... στο μέρος.
Εντάξει δεν άντεχα άλλο... Όταν γυρισα με περίμενε και ξεκινήσανε παλι... Έβαλα ακουστικά για να χαλαρωσω με τα αγαπημένα μου κομματια και με πήρε ο ύπνος...
Ζζζζζζζζζζ

___________________________________
Σκέψεις Αλεξ...

Κοιμήθηκε. Τι θα κανω? Την περιμένουν? Λοιπον το αποφασισα δεν θα τους την πάω. Γιατί είναι σημαντική όμως για αυτούς ? Πρεπει να μάθω περισσότερα... Αλλά που θα πάμε? Εχω μια ιδέα αλλά...

____________________________________

Λιγες ώρες αργότερα ξυπνησα και είχε βραδιάσει. Ποοοο παλι με πήρε ο ύπνος πολλές ώρες. Τι να σκεφτείτε εκείνος για μένα μετά απο τοσες ώρες ύπνου...?

Μ: Φτάνουμε? (Του φωναξα με αυστηρό ύφος)
Α: Γιατί αυτό ακουγετε σαν απειλή? Με τρομαζεις ώρες ώρες.. ( Μου είπε ειρωνικα και έκανε τον τρομαγμένο και μετα πως και καλα έβαλε τα κλάματα )
Μ: Χαχα... Απλα δεν αντεχω άλλο στο αμάξι. ( Του είπα κοιτοντας τον και του χαμογελασα. Μου χαμογέλασε και εκείνος )
Α: Φτάνουμε ... μην ανυσηχεις σε περιπου δέκα λεπτα φτάνουμε..
Μ: Οκ

Του είπα αν και ήμουν λίγο ανυσηχη για το που θα πάμε... Αυτός μάλλον θα ξέρει κάποιο μέρος για να μείνουμε.

____________________________________

Φτάσαμε απ' εξω απο ενα ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΤΌΣΟ ΤΈΛΕΙΟ ΣΠΊΤΙ....Μου βγήκαν τα ματια όταν το είδα... Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Ποοο πρεπει να κανουν ζωαρα εδώ...

Α: Απο εδω.
Μ: Αποκλειετε αυτό να είναι σπίτι... Για ξενοδοχειο μου μοιάζει... Ποοοο ρε φίλε .
Α: Σου αρέσει?
Μ: Με κοροιδευεις αυτό είναι παλάτι.
Α: Δες να γίνεις η πριγκίπισσα μου?

Όταν μου το είπε τον κοίταξα με ενα τι-ακριβως-μου-ειπες-τωρα βλεμα..

Α: Συγνωμη αν σε έφερα σε δυσκολη θέση...
Μ: Δεν πειράζει... Δεν μου κανουν τέτοια κομπλιμέντα συνέχεια...
Α: Αλήθεια?

Γιατί το ρωτάει αυτό τώρα? Ξαφνικα ανοίγει την πόρτα και βγαίνει εξω ένας σχεδόν συνομιληκος του Αλεξ που του μοιάζει ανατριχιαστικά...

Α: Μαίρη απο δω ο δίδυμος αδερφός μου Σπύρος. Σπύρο απο δω η φίλη μου η Μαίρη .
Σ: Χαρηκα Μαιρη
Μ: Επίσης...

Ο Αλεξ μου λέει να μπω μέσα και με οδηγει σε ενα τεράστιο δωμάτιο και ο αδερφός του μου φέρνει την τσαντα μου...

Α: Καλυτερα να ξεκουραστεις για λίγο ... Θες κάτι να σου φέρω?
Μ: Όχι ευχαριστώ... Αν χρειαστω κάτι θα πω ή σε σένα ή στον αδερφό σου...
Α: Κοιμησου τώρα...

Τον άκουσα, ξαπλωσα και αμέσως με πηρε ο υπνος...

Απαγορευμένος έρωταςWhere stories live. Discover now