Κεφαλαιο 27: Λιγο πριν τον θανατο

49 4 0
                                    

Μαιρη

Άρχισα να τρέχω... Με κυνηγαγε... Τι σχεδιο δεν πέτυχε και τα παιδιά πολεμάνε τους βρικόλακες του Δαμων... Ο Αλεξ προσπαθει να πολεμήσει μαζί του για να ξεφυγω αλλά δεν μπορεί... Δεν μπορεί να νικήσει εναν λυκάνθρωπο πολλών ετων ο οποίος αναστήθηκε και απί την ανασταση του οι δυνάμεις αυξήθηκαν... και τώρα... εγώ τρέχω για φύγω απο δω και να βγω στον πραγματικό κοσμο... σε ενα κοσμο χωρίς όλα αυτά... ενα φυσιολογικό κοσμο...

Α: ΜΑΙΡΗΗΗΗΗ....

Αυτό ηταν το τελευταιο που άκουσα πριν μαυρισουν όλα.

____________________________________

Flashback

Το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογη. Τα αγόρια γυμνάζονταν και τα κορίτσια μάθαιναν να πολεμάνε... Ή ζωή προσπαθούσε να μαθει δυνατά ξόρκια για μπορέσει αν όχι να σκοτώσει να καθυστερήσει τους εχθρούς τους... Όταν ήρθε ή μέρα της μάχης εβαλαν σε εφαρμογή το σχέδιο..
Πρώτον κανόνισαν ωρα και μέρος με τον Δαμων.
Δεύτερον βρήκαν που θα μείνει ο καθένας ώστε να εκτελεσει την αποστολή του.
Τρίτον ή Ζωή έκανε ξόρκια προστασιας σε ολους.
Και τέταρτον τα κορίτσια ήπιαν αίμα βρικολάκων.

Πήγαν στις 8 το βράδυ στο δάσος. Εκεί ήταν αυτος με δυο δικούς του . Τους περίμεναν για αρκετοί ωρα αλλά ο Δαμων σκεφτόταν πως σε λίγο ή Μαίρη θα του ανήκε.... Έτσι όταν πήγε να την πλησιάσει ο Αλεξ μπήκε μπροστά. Άρχισαν να φωνάζει ο ένας στον άλλο.

Δ: ΦΎΓΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΈΣΗ. ΜΟΥ ΑΝΉΚΕΙ.
Α: Ή ΜΑΊΡΗ ΔΕΝ ΑΝΉΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΈΝΑΝ ΚΑΙ ΒΆΛΤΟ ΚΑΛΆ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ.
Δ: ΕΣΎ ΝΑ ΒΆΛΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΠΩΣ ΜΠΡΟΣΤΆ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑ ΤΊΠΟΤΑ.
Α: ΜΑΊΡΗ ΤΡΕΧΑ.

Αυτό και μόνο άκουσε και άρχισε να τρέχει. Κοίταξε για λίγο πίσω της και είδε τους φιλους της να μάχονται για την δική της ζωή. Για μια στιγμη γύρισε πίσω και τον είχε να την κυνηγάει. Έφτασε σε ενα γκρεμό . Όταν πήγε να την πιάσει για να την πάρει ο Δαμων εκείνη πήδηξε.

Α:ΜΑΙΡΗΗΗΗ

Και τοτε όλα μαυρισαν.

Γεια σας!!! Ξέρω ειχα καιρο να βάλω και ναι είναι μικρο αλλά έγιναν πολλά την τελευταια εβδομαδα και για να σας δώσω να καταλαβαιτε και να μην νομίζετε οτι είμαι καλά και μπορω να γράψω αλλά βαριεμαι γτ τρ που τελειώνουν τα σχολεία θα ξεκίνησε και καινούργιες ιστορίες. Λοιπον καταρχήν σκοτώθηκε εναν φίλος και συμμαθητής μου. Σίγουρα κάποια απο εσάς κάτι θα άκουσε ή θα είδε στην τηλεοραση ή το ίντερνετ για ενα ποδηλάτη του παναθηναικου.. τεσπα και 2 μέρες πριν πέθανε και ένας θείος μου... οπότε δεν μπορώ να συνεχίσω τρ αλλά σας υπόσχομαι οτι θα προσπαθώ να γράφω όσο πιο συχνα μπορώ... επίσης θέλω ιδέες για το τέλος της ιστοριας....

😉😉😉

Απαγορευμένος έρωταςOnde histórias criam vida. Descubra agora