Στέφαν
Σ: Τι θες να πεις ότι δεν την πηρατε?
Ρ: Κύριε με ενα στρατό λυκων τι θέλετε να κάναμε?
Σ: Να πολεμαγατε... Και αν δεν τα καταφερνατε να φερνατε ενισχύσεις.
Ρ:. Συγνώμη κύριε. Θα το κάνουμε σήμερα.
Σ: Και αυτή την φορά να την πάρετε. Γιατί ανα δεν γίνει αυτό θα σου πάρω το κεφάλι. Το καταλαβες?
Ρ: Μάλιστα κύριε.Το οτι οι λύκοι πήγαν εκεί είναι περίεργο. Μάλλον καταλαβα: την παρουσια μας. Μάλλον θα πάω καο εγώ μαζί τους.
Σ: Ρον?
Ρ: Μάλιστα κύριε?
Σ: Ετοίμασε τους δικούς μας. Σήμερα θα έρθω και εγώ μαζί σας.
Ρ: Μάλιστα.___________________________________
ΜΑΙΡΗ
Όση ωρα μου μιλούσε ο Τζεικομπ για τους λυκανθωπους τόσο περισσότερα ήθελα να μαθαίνω. Μου είπε πως μπορούμε να επικοινωνούσε ενω είμαστε λύκοι, πως είμαστε τεράστιοι όταν παρουμε την μορφή λύκου, πως όταν τρεχουμε μπορούμε να φτάσουμε την ταχύτητα των βρικολάκων. Και πολλους θρύλους για την δική μας δημιουργία αλλά και την δημιουργία των βρικολάκων. Όταν ξημέρωσε για τα καλα ο Τζεικ μου πρότεινε να γνωρίσω την αγέλη. Φυσικά αρνήθηκα.
Τ: Γιατί? Αφού όλοι θέλουν να σε γνωρισουν.
Μ: Ναι αλλά εγώ δεν θέλω να γνωρίζω κανέναν.
Τ: Είσαι η κόρη ενος ήρωα για την αγέλη μας. Είσαι η πλεον προστατευόμενη και μαθητευόμενη της φυλής μας. Θες δεν θες θα τους γνωρίσεις.
Μ: Ποοοοο. Ποιος έχει όρεξη τώρα να κάθεται να γνωρίζει ενα μάτσο λύκους. Και ποιος σου είπε οτι θέλω να μάθω για το πως θα μεταμορφωνομαι?
Τ: Πρέπει. Είναι σκοπός σου να προστατεύεις τους ανθρώπους. Σκεψου επίσης πως αν δεχτεις την μεταμόρφωση σου θα γίνεις αθανατη.
Α: Κοιτά αν δεν θέλει να σκοτώνει βρικόλακες και να γίνει λύκος δεν χρειάζεται να την πιέσεις.
Τ: Είναι υποχρέωση της.
Μ: Εεεεε.. Αλεξ ηρέμησε. Και Τζεικ αν δεν θέλω δεν θα το κάνω.
Τ: Οκ. Σου προτείνω να το ξανασκεφτεις.Αυτό είπε και έφυγε. Μάλλον πήγε εξω να πει να φύγουν. Πήγα στο παράθυρο να δω τι γίνεται και τον είδα να λέει δε κάποιους δικούς του να μείνουν και οι υπόλοιποι να φύγουν. Πριν μεταμορφωθεί και φύγει στον δάσος με κοίταξε απο το παραθυρο.
Μήπως πρέπει να γίνω και εγω λύκος? Δεν ξέρω ,πάντως είναι στο αίμα μου. Το βλέπω καθημερινά στα όνειρα μου .
____________________________________
ΑΛΕΞ
Τι θέλει ο Τζεικ ? Να γίνει η Μαίρη όπως εκείνος? Να σκοτώνει ? Ή Μαίρη μου? Ποτε... Αλλά αν θέλει? Τι θα κάνω?