Μ: Σαγαπω...
Στε: Και εγώ αγάπη μου... Παρα πολύ...Ειμασταν εκεί που συναντιομασταν παντα. Καθιστοί στο μαλακό χώμα. Αυτήν στην αγκαλιά μου και να της χαιδευω τα μαλλια. Μετά σηκώθηκε και αρχισε να τρέχει. Σηκωθηκα και άρχισα να την κυνηγάω. Την εφτασα εύκολα και την αγκαλιασα απο την μέση και την σηκωσα λίγο πιο πανω απο το έδαφος και γυρναγαμε γύρω γύρω για λίγο (πιστεύω να καταλαβατε) .
Μετα την άφησα κάτω και με κοίταξε. Όμως όταν κοίταξε πίσω μου το βλέμμα της σκοτινιασε.
Κοίταζε λες και φοβόταν κάτι. Κάτι που πιθανως στεκόταν πίσω μου. Γυρισα και κοίταξα. Ηταν αυτός εδώ. Αυτός που προσπάθησε να την σκοτώσει αλλά προλαβαμε εμείς πρωτοι.Με κοίταζε απειλητικά. Σατανικά μαλλον. Ήρθε και μου είπε κάτι. Κάτι που φοβήθηκαν πολύ.
"ΠΡΌΣΕΧΕ"Πεταχτηκα όρθιος απο το κρεβάτι. Ειχα υδρωσει. Δεν ξέρω τι σήμαινε το όνειρο αλλά σίγουρα δεν ηταν για καλό. Τοτε κατάλαβα πως έτρεχε αίμα απο τις παλάμες μου. Μάλλον θα τις εκανα στον ύπνο μου όταν έβλεπα το όνειρο. Τι όνειρο δηλαδή? Εφιάλτης. Πρεπει να μάθω όμως τι συμβαίνει. Πρεπει.
Ξαφνικα ακούω ενα ουρλιακτο. Της Μαίρης. Τρέχω στο δωμάτιο της και εκεί βρίσκω την Μαίρη στην αγκαλιά του Αλεξ και την Ζωή με τον Σπύρο δίπλα απο την πόρτα.Στε: Τι έγινε?
____________________________________
ΜΑΊΡΗ
"Βοήθεια... βοήθεια." Αυτό ακουγα συνέχεια μέσα στο κεφάλι μου. Ήμουν σε ενα δασος? Τι κάνω εδώ?
Βλέπω εναν άνδρα. Μαυροντυμενος και με πλησίαζε. Δεν ήξερα τι να κανω , ουτε να υρεξω δεν μπορουσα. Ηταν σαν τα πόδια μου να είχαν μιλήσει στο πάτωμα. Ήρθε πολύ κοντά. Ανεπνεε δίπλα απο το αυτί μου και κάτι μου είπε. " Εσύ είσαι αυτή που θέλω"
Σηκωθηκα απότομα και άρχισα να ουρλιαζω και να βαριανασενω.
Ανοιξε ή πόρτα και μπήκε τρέχοντας η Ζωή, ο Σπύρος και μετα απο λίγο ο Στέφαν.
Στε: Τι έγινε?
Α: Η Μαίρη είδε εναν εφιάλτη.
Στε: Τι .. τι όνειρο είδες?
Μ: Εναν άνδρα μαυροντυμένο γύρω στα 25 νομιζω και μου είπε "εσύ είσαι αυτήν που θέλω"
Στε: Πωςητανηφωνητου? Τιχρώμαμάτιαείχε? Ειδεςπανωτουκατιπεριεργο?
Μ: Η φωνη του ηταν βαριά, τα ματια του είχαν ενα κιτρινομαυρο χρωμα και είχε μεγαλα νύχια.
Στε: Εχεις μπλέξει άσχημα. Όπως και εγώ.
Α: Τι παει να πει αυτό?
Στε: Είδα και εγώ αυτόν τον άνδρα στο όνειρο μου.
Σ: Ποιος είναι?
Στε: Εσείς δεν ξέρετε ποιος αλλά αυτοι οι δυο ναι.