18. Ερωτας...

92 17 3
                                    

ΜΑΙΡΗ

Το πρωί ο Αλεξ με ξύπνησε στις 9... Παει καλά το παιδί? 9? Αμάν πια. Χαράματα με δήλωσε λες και θα πάμε για κυνήγι (ειρωνία). Τέλος πάντων, είχα ωραίο ξύπνημα. Όταν ανηξα τα ματια μου ειμασταν ξαπλωμένοι στο κρεβάτι . Με τον ενα του χερι με είχε τυλίξει στην αγκαλια του και με το αλλο μου χτένιζε τα καταξανθα μαλλιά μου.

Α: Καλημέρα αγάπη μου.
Μ: Καλημέρα και σε σένα μωρο μου. Τι ωρα είναι?
Α: Το ξαναλες αυτό?
Μ: Ποιο το μωρό μου?
Α: Ναι.
Μ: Μωρο μου, αγάπη μου ,φως μου και ζωή μου...
Α: Σαγαπω...
Μ: Και εγώ...

____________________________________

ΑΛΕΞ

Έχω ξυπνήσει εδώ και αρκετή ωρα και περιμένω να ξυπνήσει. Είναι 7 το πρωι. Δεν θα την ξυπνησω ακόμα γιατί θα μου φωνάζει... Τι όμορφη που είναι. Ο ήλιος να λούζει τα ξανθά της μαλλια και το προσωπο της ήρεμο, γαλήνιο...
Μετα απο 2ωρες...

Α: Ξυπνά....

Να την γαργαλισω μπας και ξυπνήσει αλλά δεν νομιζω. Μπα τίποτα δεν ανταποκρινετε. Λίγο νερό? Αστο... Φιλια θα της δώσω...

Αρχίζω και τη φιλαω στο λαιμό, στο στόμα , στο προσωπο... Τελικά έχει αποτέλεσμα.

Α: Καλημέρα αγάπη μου.
Μ: Καλημέρα και σε σένα μωρο μου. Τι ωρα είναι?
Α: Το ξαναλες αυτό?
Μ: Ποιο το μωρό μου?
Α: Ναι.
Μ: Μωρο μου, αγάπη μου ,φως μου και ζωή μου...
Α: Σαγαπω...
Μ: Και εγώ...

Όταν μου τα λέει αυτά τρελενομαι.

Α: Θες καφε?
Μ: Ναι.
Α: Θα κατεβουμε μαζί κάτω?
Μ: Ναι. Μισο να ντυθω.
Α: Οκ.

Μετα απο λίγο καυεβσινουμε κάτω.

____________________________________

ΜΑΙΡΗ

Κατεβηκαμε κάτω κσι είδα στον καναπέ που κοιμόταν Ο ΣΠΎΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΉ ΑΓΚΑΛΙΆ? Βλέπω καλά?

Α:. Σσσσς...μην ξυπνήσουν...
Μ: Τι έγινε?
Α: Πάμε στην κουζίνα να σου πω.

Πήγαμε στην κουζινα και μου εξήγησε οτι άκουσε απο χθες, απο την συζήτηση της Ζωής με τον Σπύρο. Οτι δηλαδή την χώρισε ο Ορέστης και οτι γύρισε σπίτι χάλια και όλα αυτα...

Δεν το πιστεύω. Την παράτησε? Και νου το επαιζε και φίλος κσι οτι οποία κοπελα θα έχει δεν πρόκειται να την πληγώσει και ειδικα αν είναι δικός του άνθρωπος... ΕΛΕΟΣΣ... Εγώ, ή Ζωή και ο Ορέστης γνωριζομασταν απο το νηπιαγωγείο.... πφφφφφ... Τι να πω?

Απαγορευμένος έρωταςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora