#10. ,,Abortus?''

578 31 3
                                    

5SOS-Never be...pusťte si ji, Myslím, že se k tomu hodí, alespoň ke konci.

Dno pytle se třením trochu protrhlo. Kolem mě najednou bylo plno světla. Cítila jsem, jak někdo roztrhl pytel a dovnitř se vlilo oslepující světlo. Pomalu jsem to rozmrkávala.

Otočila jsem hlavu a prohlédla si ty tři postavy nade mnou. Luke, Cal a naše těhule Chloe.

Bolestivě jsem se ma ně usmála. Luke se ke mně okamžitě sehnul a pevně mě obejmul, až jsem myslela, že mi něco zlomí.

Byla jsem tak ráda, že jsem zpátky.

Z očí mi stekaly slzy štěstí.

Cal a Chloe mi pomohli na nohy. Ovšem moc dlouho jsem na nich nevydržela a svalila jsem se Lukeovi do náruče, kde jsem vyčerpáním usnula.

Píp, píp, píp...

Probrala jsem se v nemocnici. Nikdo tady nebyl a tak jsem zazvonila na sestřičku.

Do pokoje se přiřítila mladá sestřička s rozmazanou rtěnkou a pořádným cucákem na krku. Tak to jsem je asi vyrušila. Za ní přišel velmi pohledný doktor. Tak to se nedivím, že se nechala takhle zlákat.

Doktor si prohlédl mojí kartu připnutou na posteli.

,,Emily Kane, že?'' zeptal se. Jako kdyby to nevěděl. Kývla jsem a dál si ho prohlížela.

,,Takže silné vyčerpání - máte štěstí, že jste nechytla spavou nemoc- dostanete speciální dietu, abyste něco přibrala, a hlavně aby nedošlo k potratu.'' Vykulila jsem na něj oči.

,,K potratu?'' vyprskla jsem překvapeně.

,,Ano, jste ve druhém měsíci. Gratuluji.''

To se muselo stát tenkrát na té oslavě Chloeiných narozenin.

Já budu mít miminko. Já budu maminka!

,,Řekl jste to už někomu?'' Hlavně aby se to nedozvěděl Luke. Chci mu to říct sama.

,,Ne jste první.''

Oddechla jsem si.

,,Vypadá to, že zítra budete moc jít domů,'' usmál se na mě a odešel.

Sestřička zavolala výživového poradce a já se s ním měla domluvit na jídelníčku.

,,Co jste tam obvykle jedla?'' zeptal se.

,,Pita chleba nebo kukuřičnou placku.''

,,Dobrá, takže na tomhle postavíme začátek...zítra než Vás pustí, Vám ho donesu. Dobrou noc.''

_______-_-_________-_-_______-_-_____

,,Slečno, snídaně.'' Ve dveřích stála postarší sestřička a pita chlebem a zeleninou.

Tác mi položila na stoleček a ten mi dala přes nohy.

Posadila jsem se a začala jíst. Upřímně ti Arabové měli lepší pita chleba. To bude tou nemocniční kuchyní.

Po snídani za mnou ještě přišel doktor s propouštěcími papíry.

Trochu mě mrzelo, že za mnou nikdo nepřišel.

Zavolala jsem si taxíka a jela domu.

Z kabelky jsem vyhrabala klíče a odemkla byt. Všude bylo ticho. Chloe tady není. Mimochodem jsem zase v Austrálii. Jenom, aby nedošlo k omylu.

Sedla jsem si na gauč a pustila si televizi. Automaticky naběhl můj oblíbený hudební kanál. To co jsem viděla mě dostalo na kolena.

,,Dámy a pánové, je to tady. Mladý zpěvák Luke Hemmings nám začal randit...'' Reportérka ještě pokračovala, ale já ji už přestala poslouchat. Na obrazovce je objevila fotografie Luke a nějaké umělé coury, jak sedí v mé oblíbené restauraci a cicmají se. Na další fotce jí vedl k autu a měli propletené prsty.

Damn /FF-Luke Hemmings/Kde žijí příběhy. Začni objevovat