,,A do prdele!'' vydechla jsem sotva jsem dočetla řádky před sebou.
,,Eh...'' ozvalo se nervózně za mnou. To už je doma? Rychle jsem se napřímila a pokusila jsem si utřít slzy, které se mi nepřetržitě valily z očí. Jemně jsem se otočila a snažila jsem se tvářit jakože nic.
Luke zničeho nic obešel stůl a klekl si. Urputně něco hledal v nočním stolku a tvářil se velmi podivně.
Co když mě chce zastřelit za to, že jsem si to přečetla? Neblázni, vždy tam píše, že tě miluje...
Co když chce zabít sebe, jak to psal v prvním dopise? Hele, to já nevím, jsem tvoje hlava, ne jeho!
No to je taky pravda! Překvapivě!
,,Lukeu, nedělej nic, čeho bys později mohl litovat!'' vyjekla jsem se stoupla jsem si před něj se strachem v očích. Co když se zabije? Co já pak asi budu dělat? Dělej! Mysli! Mysli! Mys..
,,Emily, teď když už si si to všechno přečetla už nemám nejmenší důvod otálet...''
,,Ne, Lukeu, ne! To se dá vyřešit nemusíš se hned zabíjet!'' vyhrkla jsem a chytla jsem ho za ramena.
Luke vyprskl smíchy a jiskřičky pobavení mu hrály v očích.
Kurva ten je tak sexy!
,,Původně jsem to chtěl udělat jinak, ale asi to tak má být,'' řekl a odmlčel se. Nechápavě jsem ho pozorovala, jak si kleká na jedno koleno. ,,Emily Kane, stala by ses mojí ženou?'' Přede mnou se objevil ten nejkrásnější prten, jaký jsem kdy viděla.
,,Že se vůbec ptáš!'' zakroutila jsem hlavou a nechala jsem si navléknout překrásný prstýnek. Skočila jsem mu kolem krku a své rty jsem hladově přitiskla na ty jeho. Políbila jsem ho jako by to mělo být naposledy. Polibky mi oplácel a jeho ruce si opět mapovaly moje tělo. Tak dlouho jsme se sebe takhle nedotýkali, že oba jsme po tom tak neuvěřitelně prahli.
,,Mám pro tebe špatnou zprávu...'' zašeptala jsem mezi polibky.
,,Hm?''
,,Ještě mi neskončilo šestinedělí...'' oznamila jsem mu jakoby nic a dál ho líbala.
Najednou se ode mně prudce odtrhl a smutně se na mě zadíval.
Z kleku, ve kterém stále setrvával jsem ho posadila alespoň na postel.
Ukazováček jsem mu zabodla do hrudi a upřeně jsem se mu podívala do očí. ,,To ovšem neznamená, že ty si užít nemůžeš!''
Ukazováčkem jsem mu sjela až k opasku na kalhotech a zahákla jsem ho za něj. Rozepla jsem mu kalhoty a svlékla mu je ke kolenům. Smyslně jsem mu přejela přes jeho kamaráda, kterému začínalo být v boxerkách těsno. Pomalu jsem stáhla i je a prudce mu roztáhla nohy.
Tvářil se jakoby viděl UFO. Jak dlouho asi podle těch dopisů abstinoval. Půl roku? Nebo si dopřál něco nezávazně?
Každopádně ze mně mezi jeho nohama byl abnormalně nadržený. Kolikrát si asi při takovéhle vzpomínce vyhovil, co?
Vzala jsem jeho penis mezi dva prsty a sjela jsem jimi celou jeho délku.
Luke se trhavě nadechl a vydechl.
Olízla jsem jeho špičku a vcucla ji.
Prudce vydechl a zaklonil hlavu. Oh, jak mě baví si s ním hrát.
Párkrát jsem zapumpovala rukou a vzala jeho větší část do pusy. Několikrát jsem ho vzala i s jeho celou délkou, ale dávicí reflex byl v tu chvíli silnější než ona touha. Proto jsem si u jeho kořene dopomohla rukou.
,,Emily! Jestli nepřestaneš, tak se ti udělám do pusy!'' upozornil mě. S tím jsem počítala!
V jeho údu párkrát zacukalo a mě se v puse rozlila slaná chuť jeho semene. (To mi připomíná, když jsme koukali na biatlon- s číslem 69 se ze zatáčky vynořil Semenov xD)
,,Kurva Emily, to bylo tak úžasné!'' vydechl a svalil se tělem na postel.
,,To si piš, že jo! Ode mně přece vždycky,'' prohlásila jsem sebevědomě a položila mu na hruď ten dopis, ve kterém se udělal z představy, že mu kouřím.
Vzpomínal jsem jak jsem tě držel za ty odhalené boky nebo jak jsi na mě koukala z mých rozkročených nohou a dráždila mě jazykem. Kurva, už jsem z těch představ zase v hajzlu. Jak to jenom děláš? Ani nevíš, jak zasraně moc jsem z tebe v prdeli...
Ale ano, vím! Pomyslela jsem si.
,,Nezapomeň, že zítra už vyzvedaváme Liu z nemocnice,'' usmála jsem se na něj, když jsem svoje věci vracela na své místo. Jestli se tohle stalo při zásnubách, tak to už se těším na svatební noc!
ČTEŠ
Damn /FF-Luke Hemmings/
FanfictionUž uplynuly více jak tři roky od doby, co se Emily s Lukem viděla... Co se stane, když na něj omylem narazí a ne jenom jednou? - Pokračování The coolest dance By: toounicorns