#30. Epilog

661 22 4
                                    

,,A co vy, Luke, jak jste na tom se vztahama?" zeptá se moderátor televizní show, které se momentálně účastníme.

,,Já mám šťastnou snoubenku,'' oznamím a celé obecenstvo ztichne. Každá z těch teenagerek, která tam sedí je napjatá, jak dlouho a kdo. Dneska jsme se to s Emily rozhodli prozradit. Ani kluci doposud nevěděli, že jsme s Emily zasnoubeni.

,,Wow! To jste to vzali nejak narychlo, ne?'' okomentuje to moderátor.

Jen se zasměji a pokroutím nad tím hlavou. ,,Upřímně, Rogere, já myslím, že pět let je dlouhá doba.''

,,Tak vy jsi svůj vztah dokázal utajit pět let? Ty jo, ale to jste spolu už od tvé střední, ne?''

,,No tak to utajování bylo trochu složité, ale ano, známe se už od posledního ročníku na střední. Nevím, jak to přesně mezi námi kdysi bylo, ale já ji miloval už tenkrát!'' usmál jsem se. Davem se ozvalo rozkošné ,óóó', jak byli dívčiny dojaté

,,Tak tohle si žádá postlesk, damy a pánové!'' shrnul situaci Roger.

,,Luke, máš ji v zákulisí? Myslím, že by ji všichni rádi viděli...'' nadhodí moderátor opatrně a mrkne očkem k okraji scény.

,,Lásko?'' zavolám a na scéně se objeví malá Lia plazící se směrem k nám. Davem pod pódiem se rozezní ono dojaté ó, když spatří našeho prcka.

Pohotově si stoupnu a dojdu zvednout Liu. Za ní v zákulisí stojí smějící se Emily s taškou na plenky přes rameno. Ta potvora ji sem poslala schválně.

,,No tak Luke, přestaňte si vyměňovat ty zamilovaný pohledy a vem ji sem!'' zavolá Ashton a zbytek to rozesměje. Vezmu tedy Em za ruku a za hlasitého potlesku ji vedu na jeviště. Teď mám obě svoje holky u sebe a nemusím je už více schovávat. To je to, co jsem si vždycky přál.

,,Páni...Emily Kane!''


Tadá...
Tak a je to tady. Poslední kapitola... Lidi bylo mi s vámi skvěle! Chci poděkovat všem, co mě po doby příběhu podporovali! Už jsem dokončila druhou serii. Já sama tomu nemůžu uvěřit... Jenom pro informaci- na třetí serii nemám dostatek fantazie ani nervů, takže ji nečekejte.

ALE do konce školního roku hodlám vydat novou povídku. Ještě nejsem plně rozhodnutá jestli to bude FFka. Mám teď několik vážných crashů, takže by to bylo těžké rozhodování. Každopádně mi můžete napsat jestli by jste chtěli nějakou FFku a případně na koho :D.

PS: viděli jste to tělo Jamese McVeye?

To je můj screemshot(doufám, že jsem to napsala správně), abyste měli představu 😍😍😍

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To je můj screemshot(doufám, že jsem to napsala správně), abyste měli představu 😍😍😍. Ale že se u toho tváří jako u porodu 😂😂😂.

PPS: Chci strašně moc poděkovat @veronika234 jelikož mě v poslední době strašně podporovala jejími komentáři...moc ti děkuju, jsi zlato :***

Damn /FF-Luke Hemmings/Kde žijí příběhy. Začni objevovat