H10

1.1K 103 13
                                    

Sorry dat het zolang duurde maar hier is H10.

Veel plezier!!

--------------------------------------------------------------------------------

*BZZ*BZZ*

Ik word wakker, met langs de ene kant wel zin en langs de andere kant tegenzin. Ik wil weten bij wie ik allemaal op school zit, wie mijn leraren zijn,... Ik slenter uit mijn bed recht naar de badkamer. Ik ben echt nog moe. Ik douche mij snel en als ik er terug uit kom ben ik direct wat meer wakker. Snel mijn tanden poetsen en mijn haar drogen. Ik doe mijn haar in een hoge staart en ga kleren kiezen, ik neem een jeans-shortje en een wit bloesje. Ik loop naar beneden en maak me verder klaar.

'Ik ben weg, pap', roep ik.

'Is goed, wees voorzichtig, tot straks.'

Ik neem mijn fiets en ga naar school, wel helemaal alleen aangezien ik hier nog niemand ken.

Ik zie eindelijk de school, ik had wind op en het was meer dan vermoeiend. Ik loop de poort binnen  met mijn fiets aan mijn hand. Ik zet hem in het fietsenrek.

Ik zoek een bankje en ga erop zitten. Ik zucht en word een beetje zenuwachtig om te weten wie er bij me in de klas zit.

Er komt een meisje bij me op de bank zitten. 'Heey', zegt ze, 'ben je hier nieuw?'

Ik knik. 'Ja, inderdaad.'

Ze glimlacht, 'ik ben  Lise', zegt ze. Ze heeft blond golvend haar en groene ogen.

'Ik ben Lori', zeg ik.

'Mooie naam', zegt ze.

'Dankje, de jouwe ook.'

'Mag ik je lessenrooster eens zien?'

'Ja tuurlijk', ik geef haar het lessenrooster.

'Oh, je zit bijna atijd bij mij, wat leuk', zegt ze enthousiast.

'Dat is dan toch al goed.'

'Oh, en je zit soms ook bij een populaire jongen van onze school', zegt ze.

'Leuk, hoe heet hij?', vraag ik.

'Lucas, maar zijn achternaam ken ik niet', zegt ze.

'Mijn vriendje heet ook zo', ik kijk naar beneden.

*Tiing*

De bel gaat ik sta recht en loop samen met Lise naar ons lokaal. We hebben Engels, niet echt leuk om met te beginnen.

Ik ga naast Lise zitten. De leraar zegt al wat we moeten inschrijven voor onze agenda.

De deur wordt geopend. 'Oh sorry meneer dat ik zo laat...', zegt er een jongen. Als ik klaar ben met schrijven  kijk ik naar boven recht in de bruine ogen van...

...Lucas!

Mijn mond valt open.

'Lucas!', roep ik.

Heel de klas kijkt naar me. Ik sta recht en loop naar hem toe. Ik omhels hem en lach naar hem en ik ben echt blij en ik zie in zijn ogen dat hij dat ook vindt.

'Heey Lori!', zegt hij zacht.

Hij kijkt in men ogen en geeft me een kusje op mijn wang.

Ik kan het nogsteeds niet geloven, Lucas zit bij me in de klas. Hij kan het duidelijk ook niet geloven. We horen heel de klas 'ooh' zeggen wat me een beetje laat lachen.

'Genoeg Lovestory voor vandaag gehad?', zegt de leraar een beetje kwaad.

We gaan zwijgend op onze plaats zitten ik ben gewoon zo blij! MIJN vriendje bij MIJ op school. De les gaat wel heel traag voorbij net zoals het tweede uur en dan is het eindelijk pauze.

A long way (Compleet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu