22

594 45 1
                                    

(siis löysin tän jostai syövereistä ja häpeän tätä mut toivottavasti te ette)


Zayn ujutti kärsimättömän kätensä Liamin pehmoisen paidan alle ja alkoi hivuttaa vaatetta pois tämän päältä tuntien pojan vatsalihakset kämmenensä alla. Hän suuteli hitaasti Liamin malttamattomia huulia. Paita putosi heidän jalkoihinsa lattialle ja hetken päästä Zaynin paita seurasi.

Zayn asetti kätensä Liamin vyötäisille ja veti hänet itseään vasten. Lämpimät lihaksikkaat vartalot sulautuivat toisiinsa hämärässä huoneessa. Zayn vei huulensa Liamin kaulalle ja hyväili tämän vartaloa saaden pojan henkäisemään. Zayn suuteli Liamin solisluun kuoppaa edeten siitä ylöspäin pojan korviin asti ja hänen hengityksensä nopeutui.

Liam tunsi Zaynin lämpimän hengityksen korvansa juuressa ja kuljetti käsiään tämän paljaalla selällä ja tummissa hiuksissa. Zayn näykkäisi kevyesti hänen korvalehteään ja Liam hengähti. Poika oli löytänyt hänen heikon kohtansa ja sen seurauksena Liamin housujen etumus kiristyi. Zayn huomasi reaktion ja näykkäisi uudestaan - tällä kertaa rajummin ja sai Liamin voihkaisemaan hiljaa.

Liam käänsi päätään kohdatakseen Zaynin kiusoittelevan katseen.

"Riisu mut", Liam sanoi. Tummakatseinen poika nosti tämän hajareisin syliinsä ja puoliksi kantoi Liamin sängylle. Hän avasi housujen vyön ja sen jälkeen farkkujen etumuksen löytääkseen suuren yllätyksen.

Zayn virnisti ja veti housut pois Liamin jalasta. Sitten hän oikaisi itsensä pojan päälle ja alkoi suudella tätä malttamattomasti. Liam vastasi yhtä suurella innolla ja näykkäisi Zaynin alahuulta hivuttaessaan kätensä tämän housujen etumuksesta sisään. Zayn äännähti nautinnollisesti Liamin korvaan rohkeasta kosketuksesta ja riisui nyt nopeasti myös omat housunsa.

Zayn veti peiton heidän päälleen. Lakana kahisi muuten hiljaisessa huoneessa. Liam pyörähti hajareisin Zaynin päälle makaamaan ja alkoi kopeloida tätä. Suudelmat muuttuivat kiihkeämmiksi ja huolettomammiksi. Liam vei kätensä Zaynin alushousujen päälle ja hieroi kovaa pullistumaa tämän haarovälissä.

Zayn liikutti lantiotaan vasten Liamin kämmentä liikkeen mukaisesti ja ujutti oman kätensä Liamin boksereiden sisään vieden sormensa tämän pakaroiden väliin. Hän alkoi tehdä hierovaa edestakaissuuntaista liikettä huohottaen. Hän venytti Liamin pakaroiden välissä sijaitsevaa aukkoa ja tunsi väristyksen Liamin kehossa.

Vähän ajan kuluttua näin liikehdittyään Zayn ei enää kyennyt hillitsemään itseään, vaan pyörähti Liamin päälle. Poika jäi sängylle vatsalleen makaamaan Zaynin ollessa kontillaan tämän takana. Hän hivutti Liamin alushousut alas ja vetäisi omansa nopeammin pois. Zayn tiesi tarkalleen, minne oli menossa ja kovettui entisestään.

"Ootko valmis?" hän kuiskasi Liamin korvaan maatessaan puoliksi tämän päällä. Liam nyökkäsi heikosti ja Zayn tunsi tämän kehon jännittyvän.

"Rentoudu niin se ei satu niin paljon", Zayn neuvoi ja kosketti hellästi Liamin selkää, hän tunsi pojan rentoutuvan hieman. "Hyvä, mä rakastan sua".

"Mäki rakastan sua". Molemmat hymyilivät pimeässä.

Nyt Zayn työntyi hitaasti Liamin sisään ja kuunteli pojan hengitystä kaiken varalta. Poika vetäisi terävästi henkeä, mutta tuntui olevan kunnossa. Varovasti hän alkoi liikuttaa lantiotaan eteen ja taakse. Toisen kätensä hän vei Liamin lantion etuosaan ja alkoi hieroa sitä. Hetken kuluttua hänen kädessään oli maitomaista tahmeaa nestettä Zaynin jatkaessa Liamin tyydyttämistä. Molemmat voihkivat hiljaa.

Äkkiä Liam vetäytyi pois pyöräyttäen Zaynin selälleen sängylle. Sitten hän istui takaisin tämän lantion päälle - ei liian nopeasti. Liam alkoi liikuttaa lantiotaan ratsastuksenomaisesti ja Zayn liikutti lantiotaan mukana. Zayn otti taas Liamin etumuksen hyväilyynsä, hän alkoi tyydyttää poikaa ja hetken molemmat hytkyivät sängyssä äänekkäästi voihkien.

"T-tulossa", vaikeroi Zayn vasten lakanaa ja Liam nyökkäsi huohottaen, koska ei kyennyt puhumaan.

Muutaman liikkeen jälkeen Liam tuli äänekkäästi voihkaisten Zaynin käteen ja vatsalle. Muutamaa hetkeä myöhemmin Zayn tuli Liamin sisään suhteellisen kovaa taivuttaen päätään taaksepäin.

Hetken he molemmat vapisivat paikoillaan ja sitten Liam lysähti sänkyyn Zaynin viereen. Molempien nopea hengitys täytti huoneen ja he katsoivat toisiaan. Zayn hymyili Liamille.

"Me tehtiin se", hän sanoi ja sai takaisin onnellisen nyökkäyksen.

Hän veti pojan itseään vasten ja suuteli tätä kunnolla. Kunnolla, kuten poikaystävää suudellaan, ja Liam vastasi suudelmaan samalla mitalla.

"Sä olet mun elämäni rakkaus", Zayn tunnusti. Hänen ei ollut tarkoitus sanoa sitä, mutta tätä hetkeä parempaa tilaisuutta ei tulisi. Liam katsoi häntä hieman eri tavalla, yllättyneenä. Sitten hän suuteli Zaynia uudestaan.

"Ja sä mun".

Tämä yö oli heidän, ja vain heidän.



(kirjotan larryja enkuks ja mun mielest ainaki parempilaatusia, mut löytää archiveofourownista nimellä gglow)


What It's Like For Day And NightWhere stories live. Discover now