Seuraavana aamuna Sophia lähti. Kuuma päivä kului taas hitaasti, kunnes iltapäivällä Liamin ovelta kuului koputus. Zaynin pää pilkahti ovenraosta ja Liam ei voinut olla hymyilemättä. Musta hiuspehko, tummat pyöreät silmät ja ylöspäin kaartuvat huulet saivat lämpimän aallon värähtämään pojan kehon läpi.
”Moi”, Zayn sanoi ja hänen katseensa pyyhki huonetta kuin luotain.
”Sophia lähti, tule vain”, Liam kehotti ja heitti käsissään pitelemänsä lehden yöpöydälle. Zayn sulki oven takanaan ja tuli istumaan Liamin viereen sängylle. Liam nojasi häneen varovasti ja toinen poika kiersi lämpimät kätensä hänen ympärilleen.
”Nyt jo?” hän kysyi.
”Nyt jo. Me erottiin”, Liam sanoi ykskantaan ja Zayn vilkaisi häntä.
”Onko se hyvä vai huono uutinen?” hän kysyi varovasti, vaikka olikin itse äärimmäisen helpottunut kuullessaan.
”Hyvä kai, hän sanoi ottavansa lopputilin managementilta, eikä ne nyt voi vain vaihtaa mulle uutta parisuhdetta joten”.
”No, hyvä kai sitten. Ainakin meille jää enemmän aikaa. Enää pari kuukautta”, Zayn muistutti ja sai Liamin sydämen pamppailemaan odotuksesta ja epävarmuudesta. Tumma poika käänsi päätään painaen suukon toisen ylähuuleen. Se sai hänen pulssinsa nousemaan entisestään. Vaalean- ja tummanruskeat silmät kohtasivat ja lukittuivat yhteen muutaman sentin päässä toisistaan. Liam ei voinut kuin ihailla Zaynin silmäripsiä, ne todella olivat jotain. Sitten Zayn kääntyi enemmän Liamiin päin ja tällä kertaa suuteli tätä kunnolla.
”One Directionin seksikkäin jäsen, siitä ei voi olla kuin samaa mieltä”, Zayn myhäili karheaksi muuttuneella äänellään Liamin korvaan kaataen tämän sängylleen. Hän suuteli Liamia hieman liian innokkaasti ja tämä vastaili suudelmiin yrittäen pysyä perässä. Tahti kuitenkin hidastui syviksi pitkiksi liikkeiksi Zaynin hivuttaessa kätensä Liamin sormien lomaan.
”Mä rakastan sua”, Zayn sanoi katsoen suoraan Liamin ruskeisiin silmiin ja tarkoitti sitä sillä hetkellä enemmän kuin mitään. Liam vastasi katseeseen samalla mitalla.
”Niin mäkin rakastan sua”, hän vastasi ja siinä maatessaan sängyllä käsi kädessä, hetki tuntui täydelliseltä ikuisuudelta. Sinä hetkenä koko maailmassa ei ollut ketään muuta. Heidän sydämensä löivät kiivaasti. Hetken tai kahden kuluttua Zaynin käsi etsiytyi Liamin vatsan päälle ja hiveli kovia lihaksia. Hän siirsi kättään alemmas housun etumukselle ja Liamin huulilta pääsi pieni henkäys. Zayn painoi nopean suukon toisen nenänpäähän ja hymyili. Liam ei epäröinyt enää hetkeäkään vaan nosti paitansa pois ja heitti sen lattialle.
”Odota”, Zayn sanoi ja nousi nopeasti sulkemaan huoneen verhot. Sitten hänkin vetäisi Obeyn paitansa pois paljastaen tatuoidun yläruumiin ja kömpi takaisin sänkyyn. Liam kietoi kätensä Zaynin ympärille ja hetken he vain syleilivät toisiaan lempeästi. Pehmeät suudelmat muuttuivat pian kiihkeiksi. Huulet etsivät toisiaan. Nopea hengitys oli huoneen ainoa ääni. Paljas iho toista vasten ja Liamin hiljainen voihkaisu. Kädet haparoivat toisen kehoa kartoittaen kaikkea, yrittäen koskea kaikkea, yrittäen saada kaiken kerralla. Heti. Zayn alkoi sujuvasti avata Liamin housuja ja ne ehtivätkin jo alas polviin asti, kunnes Liamin puhelin soi. Molemmat kundit katsoivat yöpöydällä tärisevää kännykkää, jonka näytössä irvisti Harryn kasvot. Liam huokaisi pettymyksestä ja Zayn kierähti pois hänen päältään.
”Joo?”
”Et ole sattunut Zaynia näkemään missään, meillä on kohta se videohaastattelu mun huoneessa”, kuului Harryn matala ääni toisesta päästä.
”Juu täällä se on”, Liam vastasi vilkaisten paidatonta Zaynia ja tämän vatsalihaksia. Hän ei voinut olla huomaamatta kiristymää tämän farkkujen etumuksessa ja puri huultaan.
”Ai, anteeksi jos häiritsin, mutta lähetätkö sen tänne piakkoin”, Harry pyysi ja sulki sitten puhelun. Liam heitti kännykkänsä sängylle.
”Etsi sua, teillä on se haastattelu”, hän sanoi siirtäen katseensa vaivalloisesti Zaynin vartalosta tämän kasvoihin.
”Ai niin voi hitto unohdin sen kokonaan, anteeksi”, poika voihkaisi rojahtaen sängylle.
”Sun on paras mennä”, Liam totesi ja kelaili samalla mielessään äsken tapahtunutta.
”Joo, oot varmaan oikeassa”, Zayn sanoi ja nousi ylös. Hän heitti paitansa pään yli päälleen Liamin kömpiessä ylös sängystä.
He kävelivät ovelle. Zayn kääntyi ja otti Liamia kädestä. Hän katsoi toista silmiin ja hymyili hellästi.
”Mitä meillä on, se on hyvää”, Zayn sanoi eikä Liam voinut kuin nyökätä. Hän oli onnellinen.
”Tosi hyvää”, Liam painoi pehmeän suudelman Zaynin huulille ja antoi hänen sitten mennä. Oven sulkeutuessa Liamilla tuli ensi kertaa moneen kuukauteen todella seesteinen olo. Rauhallinen ja tyyni. Kaikki oli hyvin. Hänen ei tarvinnut teeskennellä rakastavansa ketään, hän oli tunteiden puolesta kestävässä parisuhteessa ja huomenna hän menisi tekemään unelmiensa työtä. Nyt hän voisi vain ottaa rennosti.
YOU ARE READING
What It's Like For Day And Night
FanfictionHän ei kyennyt unohtamaan Zaynia – hänen yön värisiä hiuksiaan, tunteiden värittämiä silmiä, tuhannen kiitoradan pituisia silmäripsiä, vahvaa leukalinjaa, joka torjuisi vaikka spartalaiset, veitikkamaista tuhannen kilowatin hymyä ja pahan pojan pilk...