Představení postav

1.8K 81 7
                                    

Tiana Potterová
Moje vymyšlená postava!!! Na obrázku! Všichni budeme dělat, že je černovláska!!
Patnáctiletá Tiana Potterová je o deset minut mladší sestra jednoho z Pobertů, Jamese Pottera.
Černovláska se může jevit jako milá a hodná holka, jenže není. Je drzá a často ji považují za vůdkyni Pobertů. Ale vůdcem je její starší bratr. A ano, opravdu je Pobertka.
Vysoká a štíhlá postava s plnými přednostmi ji dělá neodolatelnou a tajemnou bohyní. Lamačkou mužských srdcí. Kráskou se známostmi na jednu noc.
Má hnědé rozzářené oči s radostnou jiskrou, pod kterými se objevují pihy. Rty má krásné, plné a vcelku červené.
Ona je ta, co se nikdy nezamiluje. A nebo...?
Ann Sea Greenová
Moje vymyšlená postava!!!
Patnáctiletá Ann Greenová je nejlepší kamarádkou Tiany.
Blondýnka, která je vždy ta hodná a milá holka. Vždy dokáže podpořit a pochválit. Docela mírní Tianu.
Je nižšího vzrůstu, mírně oplácaná, ale má vcelku velké přednosti. Obvykle je ta se zlomeným srdcem. Ta, se kterou si pánové zahrávají (moc se jim to nevyplácí, protože pak mají problémy s Tianou, občas i se všemi Poberty). Ta šprtka.
Velmi rychle se dokáže zamilovat, ale s odmilováním už je to horší. Momentálně je zamilovaná do Siriuse Blacka. Tomu se ale vůbec nelíbí.
Co když se ale rozhodne změnit úplně od základů?
Dan Green
Moje vymyšlená postava!!!
Šestnáctiletý starší bratr Ann.
Blonďák je hodně tajemný a zvláštní.
Usiluje o Tianu, která ovšem nemá zájem.

Anotace:
Více postav znáte. Zkrátka povídka z doby Pobertů, která mě napadla uprostřed matiky (ale pšššt). Snad se bude líbit.

AlTerka

Blacková?Where stories live. Discover now