Tiana sice vstoupila do kupé s úmyslem omluvit se, ale nakonec se rozhodla že ne.
"Hej! Reme! Prober se! Nemůžu tě zviditelnit když spíš! " zakřičela Tiana a když se Remus probudil, zviditelnila ho.
"Díky, " oddechl si hnědovlásek.
"A před kým se schováváš? " zeptala se jenom tak bloncka Ann.
"Eh... Před Nym, " tiše odpověděl tak, že to slyšela jenom Tikki.
"V překladu: Schovával se před Nymfomandrou Tonksovou ze čtvrtého ročníku. A jenom tak. Tihle dva jsou takoví hrdličky, " dodala na závěr Tikki. Remus mírně zbrunátněl (to proto, že tehdy ještě netušil, že Nym a on budou opravdu hrdličky) a vyhrkl první co ho napadlo.
"No jasně! Asi takový jako ty a Tichošlápek! " Při tomhle prohlášení povytáhla Tiana obočí a Sirius, aniž by si to uvědomil, jí napodobyl. Tohle téma bylo pro Tianu strašné. Téma láska.
Podívala se na Remuse dost naštvaně ale ten prohodil něco jako ať jde za svýma kamarádkama. Další bolavé téma.
Tiana se proto zvedla a svým elegantním krokem se zdviženou hlavou vyšla z kupé a za ní jí vylevitoval kufr.
Teprve když zašla za roh, sklopila hlavu a po tváři se jí začaly kutálet slzy.
Sedla si na zem a zády se opřela o stěnu vlaku. Hlavou se jí prohnala vzpomínka na jejího jediného milého.
V pokoji Jamese a Tiany Potterových stál Tianin mudlovský přítel. Byl vysoký a měl zrzavou kštici s obvykle velkým úsměvem. Tiana ho milovala...
Ten den mu oznámila, že je čarodějka. Jeho reakce byla ovšem pro asi třináctiletou Tianu dost děsivá.
"Ty... Ty zrůdo! Ty jsi určitě nějaký vedlejší účinek! Jsi odporná čarodějnice! Už jenom čekáš, až tě upálí na hranici! S tebou nechci nic mít ani já, ani zbytek tohoto světa! " Náhle držel nůž a ona ho měla u hrdla. V moment kdy ji málem zabil tam někdo přišel a zakřičel Accio.
Protivníkův nůž přistál ve velké dlani a útočník zmizel. Tiana otevřela oči a dívala šéf do očí jejího zachránce.
Byl to Sirius, který u nich byl na oběd a šel zavolat Tikki k jídlu. Ještě před tím, než otevřel dveře se smál naplno, ovšem pak rychle reagoval. Přenesl zrzka do středu Londýna.
Zrak mu padl na třesoucí se Tikki. V duchu si povzdechl na vyrazil směrem k ní a... Objal ji. Držel ji ochranitelsky. Pomohl jí to překonat.
Tiana se usmála při vzpomínce na začátek jejich přátelství. Od té doby pro ni Sirius není nepřítel.
"Jsi v pohodě? " Zeptal se vcelku soucitně předmět jejích myšlenek a přisedl si k ní.
"Jo, akorát ty vzpomínky," řekla a začala plakat. Potichu a ochranitelsky ji Sirius objal na chvíli, ale pevně. Když ji pustil, ona už tolik nebrečela a tak se na ni usmál a šel zpět do kupé, ale Tiana vzpomínala na to, co jí řekl potom.
"Víš co? Když tu pro tebe z nějakého důvodu nebude James, počítej s tím, že tu pro tebe budu i já. Chceš vědět tajemství? Já ti ho nepovím. " nakonec se usmál pobídl ji k asi nejkrásnějšímu kouzlu.
Oba zaráz vytvořili patrona. Zatímco ze Siriusovi hůlky vyletěl velký černý pes, z té Tianiné vyběhla vlčice. Pes si ochranitelsky stoupl před vlčici a zavrčel.
Tiana se zase usmála a už byl čas vystoupit z vlaku. Zvedla se tedy a vyrazila ven, ale...Anotace: Baví to aspoň trochu? A co ukončení kapitoly, všecko okay?
(549 slov)
-AlTerka
YOU ARE READING
Blacková?
RandomProtože mi došly moje tolik oblíbené Marauders story, rozhodla jsem se že jednu napíšu. No, dejme tomu, že jsem jich napsala moc, jenže nevím, jestli je zveřejnit. Takže napište, jestli byste stáli o další a čau! Příběh se odehrává v pátém ročník...