#27

338 35 0
                                    

Speciálně chci poděkovat @DajanaVIP, která mě rozsoudila tak, že zpráva bude pozitivní i negativní!

"Mám pro vás dvě zprávy. Jednu dobrou a tu druhou špatnou, kterou chcete slyšet dřív?" Zeptal se laskavě ředitel a Sirius zamumlal, že raději tu dobrou.
"Dobrá. Pánové, budete si losovat dvojice a poté budete dva posláni do mudlovského světa. Budou to dvojice chlapec/dívka. Je vám sice jen patnáct, ale jelikož bude za pár měsíců léto a již je venku dost teplo, takže budete ve stanu celý měsíc. A teď k té horší zprávě, pane Lupine, vaši rodiče. Zemřei dnes, krátce před čtvrtou hodinou, upřímnou soustrast. Přijďte dnes večer všichni včas a večeři. A pokud možno, pánové, střízliví," promluvil dlouze Brumbál. Hned na to se z Remusových úst řinulo spousty sprostých slov a nadávek na celý svět a kouzelníky i mudly, na všechny a všechno.
"Pane Lupine, klid prosím, vaši rodiče zemřeli přirozenou smrtí," promluvil Brumbál znovu, ale Remus se na něj ošklivě podíval.
"A kam asi teď podle vás půjdu, pane profesore," šeptl Remus a podíval se na Brumbála jako na vraha.
"To nevím, pane Lupine," pokroutil hlavou Brumbál a Remus opět sklonil hlavu.

"Neshledanou. Na večeři dorazíme včas a střízliví, možná," rozloučil se schlíple Remus a zabouchl za profesory dveře.
"Máme ještě Whisky? " Zeptal se svých dvou přátel a Sirius nohou odhrnul flašku pod postel.
"Ne, Reme, " odpověděl James a hned pokračoval "musíme se připravit i na tu večeři. Takže ty, " začal a podíval se na Siriuse "si oblečeš košily i kalhoty. A ty, dostaneš pár facek na to, abys vystřízlivěl a probral se. Pak okamžitě vyrazíme na večeři! "
"A co ty? Šup šup! Košily kalhoty a kravatu! "

Když byli pánové konečně připraveni, vyrazili.
Stejně nestihli přijít včas.
"Pánové! " Zahřměl Brumbál a káravě se podíval na chlapce.
"Ale jsme aspoň střízliví! "Křikl nešťastným hlasem Remus a zatvářil se vzdorovitě.
"Jistě pane Lupine, i to je pro vzorného prefekta dozajista pokrok, ale už mazejte na své místo! " Vykřikla Blacková a čtyři chlapci se přišli posadit k Tikki.
"Nyní budu losovat vaše jméno a k němu jméno vašeho partnera pro následující měsíc! Začne to tím, že všechny vaše lístečky hodíme do obrovské mísy a já je poté vylosuji. Rozumíte? " Zeptal se Brumbál a všichni kývli. Ozvalo se škrábání brků a kroky, jak studenti odcházeli odevzdat své jména.
"Accio dva lístečky! Hayley Sprewová a Remus Lupin! Běžte si laskavě sednout támhle. Gabriele Abottová a Corner Tear! Připojte se laskavě k panu Lupinovi a slečně Sprewové.
Bellatrix Blacková a Peter Pettigrew! Tiana Potterová a Sirius Black! Lily Evansová a James Potter! "
Všichni se zatvářili udiveně.
"Tak Evansová, jdeš? " Zeptal se James Lily, která pravděpodobně odmítla přejít k lavičce.
"Slečno Evansová, pane Pottere, vy se budete přemisťovat první. Po vás půjdou Pan Black a slečna Potterová, Pan Pettigrew a slečna Blacková, pan Lupin a slečna Sprewová. Běžte! " Řekl Brumbál a všichni se popřemísťovali, samozřejmě za užití přenášedel.

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Cawte, tady AlTerka. Bude to rozdělené, jedna kapitola = jeden den. Kapitoly budou trochu delší.
Vaše AlTerka
(507 slova)
Neplecha ukončena!

Blacková?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora