Sirius se rozhlédl po kupé a zjistil, že všichni jeho přátelé spí v podivuhodných pózách a mumlají si divné věci.
Třeba Ann ležela, nebo spíše seděla vedle všech zavazadel a tak trochu na nich ležela. Což ale bylo nejzajímavější, mumlala něco ve stylu Bellatrix, nezabíjej Siriuse. Ten nad tím raději jen zavrtěl hlavou a teď se věnoval raději Jamesovi.
Ten ležel na dveřích a mumlal něco ve stylu Lil, vezmi si mě.
Tohle přesně čekal.
Nejvíce ho ovšem stejně zaujala dívka ležící na jeho rameni. Nic neříkala, jenom mu drtila ruku. A usmívala se. Položil tedy svou hlavu na tu její a také usnul...
O několik hodin později
Jamese probudilo to, že někdo klepal na dveře od kupé.
Zvedl se tedy a šel otevřít.
Ale když otevřel dveře, otevřel údivem pusu. Stálá před ním ta asi nejhezčí zrzka na světě. Než stihl cokoliv říct, vhrnula se dovnitř.
"Jak se dostali k tomuhle?? " Lil u toho údivem otevřela pusu.
James se tedy podíval na to, kam se dívala. Spatřil tam jeho sestru jak spí na jeho kamarádovi a on jak spí na ní.
James jenom pokroutil hlavou na znak, že neví. Lil se na něj podívala divným pohledem a popostrčila ho k východu.
"Takže, Brumbál se asi musel zbláznit, protože je z tebe prefekt. Což znamená i to, že teď jdeme do prefektského vagónu. Takže pako, rychle si obleč hábit a probuď aspoň jednoho z těch dvou, " ukázala na Tianu a Siriuse, "nejlepší bude, když vzbudíš Tianu, chci vidět, jak se bude tvářit. James si jenom povzdechl a vzbudil jeho sestru, která měla málem infarkt, když zjistila, že drží Siriuse za ruku a že mu spala na rameni.
Ale když uviděla Lily Evansovou, vyskočila ze sedadla, díky čemuž Sirius sletěl na zem. Okamžitě otevřel oči a začal si třít nejspíš bolavé místo na hlavě. Později přidal i nadávky na Tianinu adresu.
Ale ta ho odignorovala a šla s Lily na chodbičku.
"Ahoj! Tak co ty a James? " Tiana se ušklíbla, když si vzpomněla, že její bráška psal její kamarádce skoro pořád dopisy. Lily na ni vyplázla jazyk a začala mluvit.
"To víš, ty dopisy byly pořádně otravný...
Nevadí. Co ty o prázdninách? Já byla jako obvykle pořád v Londýně, " rozvášnila se Lily. Tiana jenom protočila oči a začala vyprávět.
"To víš, Tichošlápek byl zase celé prázdniny u nás. Ne že bych to nechápala. Ono by mi to ani nevadilo, kdybych nemusela být ve stejném pokoji! Jakoby nestačil James! Strášně chrápou! Ale stálo to za to, vidět ty dva jaké spolu leží v jedné posteli! " Na konci jejího vyprávění se zasmála a Lily s ní.
"Héj! Evansová! Tak ty se tu zakecáš a to máme jít za dalšíma prefektama! " Přerušil jejich smích James.
Lily si povzdechla a odešla s ním.
Tiana se vrátila do kupé s tím, že se Siriovi omluví a že Remuse zviditelnění.Anotace: Tahle story se píše sama. Budu ráda za každý vote, komentář, ale i přečtení.
Zase se mi nepovedlo rozumně ukončit kapitolu, takže, těšte se na další a čau!
PS: Zase nad 500 slov!
AlTerka
(510 slov)
YOU ARE READING
Blacková?
RandomProtože mi došly moje tolik oblíbené Marauders story, rozhodla jsem se že jednu napíšu. No, dejme tomu, že jsem jich napsala moc, jenže nevím, jestli je zveřejnit. Takže napište, jestli byste stáli o další a čau! Příběh se odehrává v pátém ročník...