#26

366 39 5
                                    

A dvojice budou...

Pan Pettigrew a slečna Blacková, pojďte sem a přineste mi váš lektvar. Teď se napijte a vy ostatní sledujte! " Rozdával pokyny Křiklan a Bellatrix se po napití úplně změnil výraz. Zato Peter se tvářil pořád stejně zamilovaně do Bellatrix.
"Ó Petere Pettigrewe, ani nevíš jak moc tě miluji! " Vykřikla Bellatrix a Peter jí odpověděl.
"Ó má sladká Bellatrix! I já tě nadevše miluji! " Vykřikl zase Peter.
"Fajn, teď se napijte tady toho a poté můžete odejít z hodiny! " Křičel Křiklan a oběma dal napít protijedu. Bohužel už nikdo neviděl, jak se tváří, protože je Křiklan vystrčil přede dveře učebny a přemýšlel nad další dvojicí.
"Hm, Pan Potter a slečna Evansová, vyzkoušejte si to v lavici! Pan Lupin a slečna Raise! Tam v tom koutě a nakonec pan Black a slečna Potterová! " Vybral profesor i poslední dvojice.
Lily s Jamesem začali vyznáním lásky a skončili rozepínáním košil. Pak už se Křiklan smiloval a dál oběma opět protijed. Když ho oba vypili, Lily se rozšířili oči strachem a údivem. Prsty si přejela v rychlosti rty a rychle si zapla košily.
"Bože mně je tak trapně! " Vykřikla a vyběhla z učebny. Hned za ní ovšem běžel James.
Dvojice Lupin a Raise dopadla lépe. Nejdříve si oba vyznali lásku, poté se políbili a nakonec ruku v ruce přišli za profesorem, který jim dal protijed.
Poslední dvojice, Black Potterová, dopadla, dalo by se říct nejhůř.
"Jsi má jediná láska! Bez tebe jsem jako bez sebe! Bez tebe nemůžu žít. Má láska není potřeba být jeden s druhým. Láska je neschopnost být bez Tebe. " Promlouval Sirius a Tiana slastně povzdechla.
"Ty jsi pro mne také jediný. Miluji tě více než svůj život, " šeptla Tiana a dlouze se políbili.
"Abych ti dokázal, jak moc tě miluji, po-" začal Sirius, ale Křiklan ho zastavil.
"Pojďte se nejdřív napít! " Křikl a oběma opět podal protijed.
"Dámy a pánové, toto byl jeden z nejsilnějších lektvarů lásky! " Vykřikl nadšeně Křiklan a Tiana procitla.
"Ehm, pane profesore, co jsme prováděli? " Zeptala se bázlivě Tiana.
"No, nejdříve jste si vyznali lásku, mimochodem, velmi romanticky, poté jste se líbali, naštěstí s oblečením a nakonec vás pan Black chtěl požádat o ruku. Namíchali jste velmi silný lektvar, velmi, "mrmlal si Křiklan pro sebe a Tiana zděšeně pohlédla na Siriuse, který se netvářil nijak.
Tiana se rozběhla na POKT a Sirius do pokoje Pobertů, kde už byl jeho kamarád James.
"Tichošlápku, ona mě políbila a já si to nepamatuju, " zašeptal zdrceně Dvanácterák a Tichošlápek kývl a vyndal dvě flašky ohnivé whisky.
"No jo, já si ji málem vzal, prý mi řekla i že mě miluje. A já si ji málem vzal. Tak na nešťastnou lásku, " pronesl Sirius a lokl si whisky.
A za chvíli byla z loku půl flaška, když tu někdo zaklepal.
"Kluci to jsem já, Remus Lupin! " Ohlásil se jim a vešel.
"Budeš protestovat proti whisky?" Zeptal se opatrně Sirius a Remus zavrtěl hlavou.
"Chci taky. Právě jsem asi začal chodit s tou nejhorší holkou pod sluncem a nemůžu se jí nijak zbavit. Tak mi taky jednu flašku podej, " vysvětlil Remus a pořádně se napil z flašky, kterou mu právě podal Tichošlápek.
Hodina se přehoupla v další hodinu a z jedné flašky se staly dvě, pak tři a pak zaklepal někdo na dveře.
"Hehe - já tam zajdu - Hehe! " Dostal ze sebe mezi smíchem Remus.
"Dobrý den, profesorko kočičí ouško, "dostal ze sebe mezi smíchem a profesorka se zamračila.
"Ano, můžete jít dál s profesorem Bagdátem, teda chtěl jsem říct profesorem Bumbálem, " promluvil Remus a stále se smál a jeho spolubydlící také.
"Albusi, nebylo by moudřejší říct jim to jindy? " Zeptala se nakonec McGonagalová, ale Brumbál zavrtěl hlavou.
"Ne, Minervo, teď je ten správný čas, " pronesl tiše Brumbál a podíval se na smějící se chlapce.

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Ahojky! Má jim Brumbál říct radostnou novinku, nebo smutnou novinku? Když se nikdo z vás neozve, znamená to, že chcete smutnou.
Vaše AlTerka
(658 slov)
Neplecha ukončena!

Blacková?Where stories live. Discover now