#13

524 55 6
                                    

Černovláska po boku s černovláskem zamířili k Jamesovi, který zamilovaně civěl na Katii?!
Postupně šéf k nim začal přibližovat i Remus, který držel za ruku osobu, u které to opravdu nikdo neočekával.
"Lily Evansová! Remusi Lupine! " Černovláska zase téměř křičela.
Ale James si jejího vzteku nevšiml a začal na ni zase mluvit. "Tiano! Teď už chybíte jenom ty se Siriusem a všichni komplet budou mít co na práci, " po těhle slovech se Tiana naklonila k Siriusovi a pošeptala mu, aby na tři utekli.
"Raz, dva... Tři! " Tiana v těsném závěsu za Siriusem utíkala pryč.
Po chvíli běhu už černovlasé dívce došel dech a rozbolela ji noha.
K její smůle byl Sirius několik metrů před ní, takže když už ji noha neunesla s ona se skácela na zem, nikdo ji nezachytil a ona narazila přímo na tvrdou zem.
"Co děláš na té zemi? " Zeptal se posměšně nějaký hlas.
"Asi hraju Famfrpál, ne? " hlas Tiany byl nasáklý ironií, to ale nesympatická černovláska nepoznala.
"No tak, měli bychom na sebe být milé, Potterová, když chodím s Jamiem. " a v tomto okamžiku Tianě došla trpělivost a ona se začala pokoušet zvedat.
"Proč jsi na mě tak strašně zlá, Potterová? " Zeptala se znovu černovláska.
"Protože, Katie, nemám důvod být na tebe hodná.
Celé studium v Bradavicích se mi směješ a nadáváš mi. Jaký mám důvod být na tebe hodná?! " Tiana dneska opravdu neměla dobrý den. Už kvůli čtyřem lidem si málem vykřičela hlasivky.
A když konečně Katie odešla, přimotal se k ní starší bratr Ann, který chodil do Zmijozelu.
"Co taková kráska jako ty dělá na zemi? " Zeptal se Dan Green udiveně.
"Co asi? Snažím se tady najít nějaký místo, kam se nedostaneš! " Zasyčela černovláska a protočila oči.
Mezi tím:
Zatímco Tiana si zvrtla kotník, Sirius dorazil bezpečně až ke Třem košťatům a objednal si máslový ležák.
Po chvilce čekání mu ležák přinesla doposud sympatická blondýnka.
Sirius to ignoroval a vzal si od ní ležák, který následně vypil na ex.
V ten moment se černovlásek chytil židle a druhou rukou si k sobě přitáhl Ann Greenovou.
A v ten moment se do hospůdky dokulhala i Tiana.
Když viděla, jak černovlásek objímá její bývalou nejlepší kamarádku, zamířila rovnou k barovému pultu.
"Tak co to bude? " Zeptala se přátelsky Rosmerta, se kterou si Tiana už dost rozuměla.
"Dneska Ohnivou Whisky, díky. " Proneslo děvče smutně.
"Ale! A co se stalo? " Zeptala se zvědavě Rosmerta a položila panáka Ohnivé Whisky před černovlásku, která pohodila hlavou směrem k černovlasému chlapci, který se právě líbal s blondýnkou.
"Já ti říkala, že když budeš ještě -"
"Takhle jsem to nemyslela, Rosmerto. Tohle je jenom začátek blázince. " Rozpovídala se Tiana a naznačila Rosmertě, aby jí ještě nalila Whisky.
"A jak se dopravíš do hradu? " Zeptala se opatrně Rosmerta a podívala se tázavě na děvče, které to jen odmávlo rukou.
Vzápětí si ovšem povzdechlo a pohodila prudce hlavou směrem ke dveřím.
"A blázinec pokračuje. Co mě čeká na hradě?!
Brumbál hrající pexeso s McGonagalovou?! " Mezi tím do sebe kopla další skleničku a naznačila, že chce další. Jenže barmanka jí už odmítla nalít a tak jen zaplatila a pomalu odešla...

Anotace: Vzhledem k tomu, že tohle píšu asi v době, kdy je vydána nanejvýš třetí kapitola, tak nemůžu nějak extra děkovat.
Takže jenom otázka:
Co myslíte?
Proč jsou takto podivuhodně spárovaní?
Já prozradím jen to, že tohle ještě pár kapitol potrvá (možná).
A protože už nemám co dodat:
AlTerka
(565 slov)

Blacková?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora