#12

646 61 3
                                    

byli to... " Ann nechala větu dopovědět právě příchozí.
"Regelus a Bellatrix " prohodila černovláska.
"Hmm...
Když se tak dívám, Ann udělala dobře. Koneckonců, kdo by chtěl být v téhle společnosti?
Vlkodlaka, "ušklíbla se Bellatrix.
Remus pootevřel ústa a v očích měl vyděšený výraz. Zatímco čtyři páry očí vraždili Ann pohledem.
"Potterových, kteří jsou vyloženě neschopní, protože jeden uhání mudlovskou šmejdku už pomalu pět let a druhá ještě v životě neměla pořádný vztah, " James se tvářil, že Bellatrix rychle smaže ten úšklebek. A to vlastní pravačkou.
Tiana ji pozorovala se slzami v očích. A jen Sirius věděl, jak tam zabloudili.
"Ach, nesmím zapomenout na tlouštíka Pettigrewa.
Jako další je tu mudlovská šmejdka, která určitě podplácí učitele aby nepropadla a zároveň stíhá být blbá a kráva s blbkou dohromady, " Bellatrix by pokračovala, kdyby jí na tváři nepřistála facka od černovlasého chlapce, který mezi tím pocítil účinky lektvarů a vstal z lůžka.
"A nesmím zapomenout na -" další facka, tentokrát z druhé strany a od Tiany.
"NEBUDEŠ URÁŽET MOJE PŘÁTELÉ! " Tiana byla rudá vztekem a Bellatrix mohla být ráda, že Siriuse přidrželi, jinak by ani nemusela odcházet.
"A pak že prý já dělám ostudu, " převrátil oči Sirius, ovšem až když všichni tři odešli.
"Pitomá Black-"Lily se zarazila, když si uvědomila, že vlastně Black se jí i zastal.
Ten se ale zrovna držel za spánky a dost sprostě a nahlas nadával.
Tiana nadávala stejně sprostě, akorát že kapku potišeji.
V ten moment za nimi přišla Madam Pomfeyrová a podala Siriusovi a Tianě další lektvary.
"Ehm, kdy - kdy nás pustíte? " Zeptal se nejistě Sirius a hned poté se zašklebil, protože právě vypil obzvláště nechutný lektvar. "Vás, pane Blacku, pustím a vy se do dvou dnů vrátíte s nějakým těžším poraněním. Takže vás pustím až příští týden.
A slečna Potterová by si zde měla poležet také asi týden, tudíž odtud odejdete zaráz, " Madam Pomfeyrová se ohlédla po dvou zděšení plných očích a pokračovala " A ne, úplněk nebude. "
"Ještě to by nám scházelo, jakoby nestačilo věcné
'Nepotřebuješ pomoct?
Zvládneš to?
Opravdu ti nic není?
Nemám zavolat Pomfeyrovou? '" Proneslo děvče hlasem, kterým parodovala starostlivé chlapce. Díky bohu ošetřovatelka už odešla, jinak by je oba přistihla ve velkém záchvatu smíchu.
"Víš že si vlastně úplně první holka, se kterou si rozumím? " Zeptal se zcela vážně Sirius.
"A víš, že ty jsi první zablešenej čokl, se kterým se občas dá promluvit? " Pronesla černovláska se smíchem.
"Héj! Ty jsi taky zablešenej čokl! "
"Ne, já blechy nemám! Aspoň ne ve svém životě, ne-"
"Pšššt. Někdo sem míří. "
"Ty seš fakt pes pořád. Ale jo, ten někdo je A-Greenová. " Poslední slovo pronesla Tiana tak smutně, že i ona osoba se sekla v pohybu.
Bohužel i ona stále měla srdce, takže jí bylo Tiany líto.
Jenže chtěla Siriuse. A toho taky dostane. Ne sice jako hodná a milá Ann, ale jako krutá a zlá Sea nebo Greenová.
Proto jen počkala, až si o ní přestanou bavit a odešla zase pryč.

Přeskočíme ten týden na ošetřovně, protože, koho to zajímá?

"Konečně volná, " proneslo s radostným povzdechem černovlasé děvče.
Černovlásek, který šel vedle ní, pouze přikývl. Měl ruce v kapsách motorkářské bundy, kterou na sobě měl, protože byla sobota a tak i tihle dva vyrazili do Prasinek, kde překvapí další Poberty.
"Čokle? "
"Prašivá samice vlka? "
"Co myslíš že se tady v Bradavicích zatím stalo? "
"No, tak tohle zrovna nevím. Jinak samozřejmě vím všechno! "
"Jo? Takže víš, co znamená to, že James se líbá s mně podezřelou černovláskou jménem Katie?! "
"Eh. Tak vím všechno kromě toho, proč se James líbá s tamtou černovláskou a co se dělo v Bradavicích.
Jinak -"
"Tak mi ještě řekni, proč se probůh Remus Lupin, kluk co nikdy s nikým nechce nic mít, líbá s támhletou zrzkou?! " Téměř zakřičela udivená Tiana Potterová a civěla na jejího bratra a na jejího kamaráda, jak se líbají s dívkami, u kterých by to nikdo nečekal.
Sirius Black civěl na totéž místo a údivem otevřel pusu a jenom tak mimochodem zašeptal:
"Svět se musel zbláznit... Protože když už i... "
Větu ani neodpověděl, protože na ně mával James a volal, ať přijdou.

Anotace:
Každý kdo si právě říká: Co se to tam sakra děje?!
Tak má pravdu. Ale vše se dozvíte.
A ano, úžasný konec .
-AlTerka
(700 slov)

Blacková?Onde histórias criam vida. Descubra agora