#21

374 42 1
                                    

"Fajn. Krvezrádce..." Pronesla pyšně dívka, která se změnila na Bellatrixinu podobu.
"Od. Kdy. Tady jsi?! "
"Od konce dopisu... "
"A kde je Tiana?! "
"No ne, ne! Ty se staráš i o někoho jinýho! "
Sirius zhluboka dýchal, aby sklidnil svůj dech a klidně, chladně pronesl jedinou otázku.
"Co jsi provedla Tianě Potterové?" A zase se zhluboka nadechl a vydechl.
"S falešným Siriusem. Teď už ti to vlastně můžu říct.
Hodlám tě totiž zabít.
Měl jsi původně umírat s pocitem, že tě zabije ona. " Prohlásila sebevědomě Bellatrix.
"To je mi jedno! Sakra! Co! Je! S! Tianou! Potterovou! " Křičel rozhořčeně mladý Black.
"Tu by měl zabít Krvezrádce, čili ty, " odvětila nabroušeně černovláska zlobně.
"Jestli bude mrtvá, žádná kletba není zakázaná!" Vykřikl zase rozhořčeně černovlasý kouzelník.
"Óó! Už se bojím, " řekla černovláska a ironie z jejího hlasu přímo čišela.
"Měla bys... " Prohlásil ještě tiše čaroděj.

Mezi tím u Tiany

Černovláska se mezi tím krčila v koutě pokoje a sledovala černovlasého chlapce.
Věděla, že to není její nejlepší přítel.
Ten už by u ní dávno stál a zjišťoval, co je.
"Vím, že nejsi Sirius, " proneslo děvče tajemně.
"A kdo jiný podle tebe jsem? " řekl rázně 'Sirius'.
"Jeho mladší bratr. Regulus Black. " Pronesla dívka a pak se na moment zamyslela.
"No jasně! Regulus Black! Iniciály R. B.! " Vykřikla dívka udiveně.
"Možná jsem vám chtěl pomoct. Kvůli Siriusovi. Chtěl bych, aby věděl, že pro mě bude vždycky můj starší bratr.
Jenže to nesmím dávat na jevo. Ale stýskat se mi. Ani nevíš jak moc... " Řekl smutně černovlasý čaroděj, kterému se zpět proměnilo jen něco málo rysů.
"Vím, " hlesla Tiana "vím to až moc dobře.
Sama jsem to zažila.
S Jamesem jsme byli od narození nerozluční. Ostatně tak, jako to u dvojčat bývá.
Ale asi v půli prvního ročníku nás rozdělila věc s černými vlasy a bledýma bouřkovýma očima.
Ta věc byla shodou okolností můj současný nejlepší přítel a tvůj bratr.
Do třetího ročníku se mnou ani jeden nepromluvili jediné slovo.
Potom se stala zvláštní příhoda.
Dobře mě poslouchej, protože budeš čtvrtá osoba, která o tom bude vědět.
Měla jsem mudlovského přítele, kluka, kterého jsem nadevše milovala a myslela si, že i on mě.
A tak jsem se mu jednoho dne rozhodla říct, že nejsem tak úplně normální člověk.
Když jsem mu to řekla, vytáhl nůž.
Ve chvíli, kdy mi nůž přiložil ke krku, někdo otevřel dveře.
Ten někdo vykřikl dvě kouzla.
Jedno útočníkovi sebralo zbraň a druhé ho přemístilo do Londýna a vymazalo mu paměť.
Ten někdo byl můj tehdejší nepřítel na život a na smrt.
Jen si povzdechl a přišel až ke mně.
O vteřinu nato se mi dostalo prvního obětí po třech letech.
Od toho momentu uběhly dva roky, ale já mám stále noční můry... " vyprávěla černovláska a poslední větu zašeptala.
"Byli to sice jen tři roky, ale pro mě jako pro dvojče to bylo minimálně šest let... " Když domluvila, mladší z bratrů Blackových na ni koukal dost udiveně.
"Fajn. Chápu.
A udělala bys pro záchranu Jamese cokoliv, i v té době? " Zeptal se stále značně udivený Regulus.
"Jistě že ano! " Vykřikla mírně popuzeně Tiana.
"Fajn, takže, teď budu pro bráchu dělat, že jsem se skolil pod tvojí ránou, ok? " Zeptal se Regulus dívky.
Ta jen nejistě přikývla a pak mu vrazila pěstí.
Rychlými pohyby mu sebrala klíče a poté odemkla.
Z pokoje vyběhla s ladností víly a okamžitě zamířila do vedlejšího pokoje, kde předpokládalo, že bude Sirius...

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Tak jak se zatím líbí?
Co říkáte na Reguluse?
A co obrázek?
Dneska už nevím co dodat, snad jen Carpe Diem a:
-AlTerka
(597 slov)
Neplecha ukončena!

Blacková?Where stories live. Discover now