#14

525 54 0
                                    

Když se černovlasá čarodějka dostala až ke hradu, zamířila rovnou do společenské místnosti, kde s Poberty doposud trávili čas vymýšlením různých žertíků.
Tam se zastavila a povzdechla si, bylo jí líto, že dneska se s Poberty nepotáceli do hradu spolu.
Proto jenom zamířila k dívčím ložnicím a vstoupila do dveří s nápisem:
Slečny Lilyana Evansová, Katie Fergauová, Annabela Greenová a Tiana Potterová
Svalila se přímo na postel s touhou usnout.
Jenže na příjemný spánek musela čekat ještě opravdu dlouho.

Když už konečně usínala, do pokoje vstoupila tři podnapilá děvčata a vyrušila ji.
"Tak co, Lily. Jak ti to s Lupínkem zatím jde? " Zeptala se rozesmátě tmavovláska, která doposud Tianu tolik nenáviděla.
Ale Lily jí nestihla odpovědět, protože na dveře zaklepal značně opilý James Potter.
"Ahoj. Je -Škyt - tu ses-Škyt! - tra? " Zeptal se opilým hlasem.
"Ano, jsem tu co chceš?! " Zavrtěla hlavou Tiana, ale šla za ním, když jí naznačil, že by měla jít s ním.
"Fajn! Co jste zase prováděli?! " Tiana by křičela, ale hlasivky už jí to nechtěly dovolit.
"My nic! Jenom -" prohodil Remus, který nikdy moc nepil a naznačil, ať za něj pokračuje Sirius, který toho ovšem nebyl schopný.
"Jenom oni se opili a -"
"Když ta věta začíná dost podobně, zjistím vždycky co všechno jsem dělala! Nechci to slyšet!
Jenom - "
"Tikki, my, ehm ehm, Tichošlápek, ehm ehm, bychom potřebovali to, aby ses mí-" Remus bohužel nestihl dopovědět, protože Sirius značně opilý, byl konečně schopný mluvit.
"Nechceme " bylo jediné slovo, které mu bylo rozumět.
"Ten je komplet na šrot, " zamumlala si pro sebe černovláska a s povzdechem vyrazila zpět do pokoje.
"Tikki! Tohle prosím předej Lily, " pronesl ještě hnědovlásek a hodil jí psaníčko.

Dneska super krátký! Ale zato bude další díl už v neděli.
Tak, kdo se těší?
PS: Dnes, 14. 1. 2016 zemřel Alan Rickman, který hrál Snapea.
Minutu ticha za tohoto úžasného herce...
"Always..."
Neplecha ukončena /nové loučení /
AlTerka
(297 slov)

Blacková?Where stories live. Discover now