#22

425 44 2
                                    

Rázným krokem vrazila do místnosti, ve které by měl být Sirius vězněn.
Ten se zrovna hádal s černovlasou čarodějkou, která vypadala přesně jako Bellatrix.
"Tak co, jak moc jsem ti chyběla?" Zeptala se rozverně a radostně Tiana.
Sirius se otočil s nadějí v očích, ale to neměl dělat.
Čarodějka, která byla asi Bellatrix, na něj zamířila hůlkou a neverbálně vyslala kouzlo Mdloby na tebe.
Chlapec spadl v bezvědomí na zem a dívka, která právě vešla, se rozběhla směrem k Bellatrix.
Ta na ni sice metala kletby rychle, ale nepřesně.
Proto se Tianě povedlo dostat se do její těsné blízkosti a chystala se sebrat jí hůlku.

Jenže v ten moment se otevřeli dveře a v nich stál...

Mezi tím v Bradavicích

"Pottere! Nezvi! Mě! Pořád! Na! Rande! " Křičela zrovna zrzka.
"A kde máš vůbec ocásek? " Ušklíbla se Lily ještě.
"A kde ty máš moji sestru? " Ušklíbl se na oplátku zase James.
Pak si ale oba naráz povzdechli.
"Co jsem Severusovi udělala, že mě nemá rád a že mi řekl tak hnusně?" Povzdechla si rudovláska.
Co jsem Lily provedl tak strašného, že mě nenávidí?" Zašeptal v tu chvilku smutně James.

"Já tě ale nenenávidím," řekla z ničeho nic Lily.
"CO?!" Vykulil James oči.
"Řekla jsem, že tě nenenávidím," zopakovala mu klidně Lily.
"Tak proč jsi mi to tolikrát řekla do očí?" Ptal se zase nevěřícně James.
"Protože... protože - neřeš to!" Vyhrkla Lily a odkráčela rychle pryč.
James naštěstí nestihl zaregistrovat ruměnec na její tváři a ani menší úsměv.

James se po chvilce vzpamatoval a taky odešel.
Zamířil přímo do Nebelvírských pánských ložnic. I kdyby bylo vyučování - vždyť i tak už toho zameškal dost a stejně si to bude opisovat od Remuse!

Když sebou hodil na postel, začal mluvit.
"Tichošlápku představ si-"začal stejně rychle, jako skončil.

V dívčím pokoji
"Tikki představ si, jak -" Zrzka si jen povzdechla a zesmutnela.
Tikki chyběla už úplně všem.
Když někdo něco provedl, učitelé už ze zvyku vykřikli buď "Slečno Potterová! " a nebo "Pane Blacku! ". Výjmečně se stávalo, že učitelé vyřkli obě jména.
Ale bohužel, nikdy za to nemohli, ani jeden.

Lily se vytrhla z myšlenek a vyběhla z pokoje do společenky, ze které na chodbu.
Tam do někoho vrazila.
"Malfoy,"procedila skrz zuby nenávistně.
"To ty můžeš za ten únos!!!" Vykřikla ještě a už tasila hůlku.
Jenže právě v ten moment ji někdo chytil za rameno a táhl pryč.
A zrzka se nechala...

O chvíli později se otočila a když viděla - nebo i když viděla - kdo to je, padla mu s pláčem kolem krku. Ano, správně - Eansová skočila okolo krku Potterovi.
"Pro Merlinovy prastaré několik let nepoužívané ponožky! Evansová - jsi v pohodě?" Dostal ze sebe po chvilce James udiveně.
"N-nejsem," vzlykla Lily.
"Teď tě odvedu hezky k tobě do pokoje a ty se tam schováš pod peřinu, souhlasíš?" Pokračoval, teď už tišeji, James a pomalu rudovlásku vedl ke schodům do dívčích ložnic.
"N-ne! T-tam bych b-byla s-sama," zašeptala na odpor Lily, ale bez účinku.

Mezi tím ve vězení:

Do dveří vkráčel středně vysoký kluk, který měl velmi mastné vlasy.
"Nech je být, Bello. Teď už je jejich pomoc na cestě, raději je pošleme zpět do Bradavic, " pronesl ten hoch.
"Seve, no tak, to mi chceš upřít tu radost? " Zeptala se tmavovláska svého kamaráda.
"Věř že nechci, ale musím. To, že by zjistili že jsou... " Zašeptal Severus Snape a před posledním slovem je oba omráčil...

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Tak co, jak se líbí kapitola?
Já už vím, jak to ještě zamotat, takže tohle není konec akce...
AlTerka
(594 slov)
Neplecha ukončena!

Blacková?Onde histórias criam vida. Descubra agora