#17

465 47 6
                                    

Černovláska chtěla křičet, ale někdo ji umlčel kouzlem a hned na to ji uspal...
Mezi tím u chlapců:
Když Tiana odešla, pánové okamžitě začali mluvit. A o čem jiném než o ní.
"Stejně nechápu, co jsme jí provedli, " zamručel Sirius.
"Třeba jí Červíček snědl tajné zásoby. Víš jaká pak je, " promluvil James. Řekl to proto, protože na to, jaká je toho sní snad víc než Peter.
"Ne, to asi ne. Ale myslím -" Sirius bohužel nestihl dopovědět, jelikož si k němu hnalo hned několik hodně nazývaných dívek. "Myslím že je čas na to, být zase na chvilku psem. Přece jenom, takový psí život...
Udělejte chvíli clonu, " dokončil myšlenku Sirius a po chvilce už tam místo něj stál velký černý pes.
"Ahoj Remusi," políbila Remuse Lily, když se k nim s děvčaty přiblížili.
"Nevíš kde je tvůj retardovaný kamarád Black?! "
"Eh, proč se ptáš? "
"S Tianou se něco děje a Ann zlomil srdce! "
"Eh. Jenom se šel proběhnout do lesa. Zajdu pro něj, " odpověděl konečně Remus a hned vyrazil do lesa s černým psem v patách.

Po chvilce se vrátil i se Siriusem.
"Evansová? Remus říkal něco na styl že se s Tianou něco děje a že ještě cosi potřebuješ, " pronesl černovlasý kluk a ušklíbl se na Lily.
"Takže, to co po tobě chci je to, aby ses Ann omluvil, " proneslo děvče, ale Sirius jen zavrtěl hlavou, načež dostal facku snad od každé.
"Au. A teď k tomu, co je důležitější. Co -" Sirius to pronesl naprosto vážně.
Proto ho teď Lily táhla k jezeru.
"Tak. Co -se -s - Tianou - děje?! " pronesl chlapec trochu... Histericky?!
"No ne, ne! Ty máš možná rád i někoho jiného než sebe. A právě proto mi i dalším přijdeš tak -"
"Evansová, přejdi k věci! "
"Ty se o ni fakt bojíš! "
Po tomhle se Lily otočila a běžela do hradu, aby se tam dostala dřív než Tiana.
Sirius jen pozvedl obočí a otočil se zpět.
"Tak co chtěla? " Zeptal své ho se zájmem Remus.

--------

V pánských ložnicích, ten den večer, po rozhovoru Remuse a Lily

"Tak cos s ní řešil? " Zeptal s líně Sirius.
"Rozešel jsem se s ní, " zamumlal Remus tak, že to zaslechl jenom James a Sirius.
"Protože mi dala nějaký lektvar a když jsem ho vypil, vysvětlila mi, že jsme byli všichni tři pod silným lektvarem lásky a že tohle byl protilektvar.
Siriusi, tobě ho nenápadně podala Tiana a Jamesi, tobě Katie, která ho před tím také vypila.
A tak se na nás Tiana naštvala... " Dovyprávěl unaveně Remus.
"A - aha. A když už jsme tak u toho... Neví někdo kde je? " Zeptal se z ničeho nic James.
"Ne. A Lily se mě na to taky ptala, " pronesl hnědovlásek smutně.
"Tak jí půjdem hledat! " Řekl rázně Sirius a odměnou mu byli dost nesouhlasné pohledy.
"Upřímně, Tichošlápku, co sis šlehl?. " Zeptal se zcela vážně Dvanácterák.
"Nic, " bránil se černovlásek " A proč vlastně ne?
Vždyť jsme Pobertové, ne? " Zeptal se Sirius.
Odpovědí mu bylo nesouhlasné vrtění hlavou.

Když už všichni spali, Sirius se zvedl z postele.
Tím ale probudil Jamese, který vyzvídal, kam jde.
Proto mu Sirius vysvětlil, že jde hledat Tianu a tak se James taky připojil k jeho 'výpravě'.

Po chvíli hledání různých chodeb si svlékli Jamesův plášť, protože je spomaloval.
Ale právě na to útočník čekal.
Nestihli se ani vzpamatovat a už leželi v bezvědomí a útočník je odnášel pryč.

U Tiany
Když se probudila, zjistila, že leží na hódně pohodlné posteli a tak se rozhlédla po pokoji
Zbystřila, když zjistila, že ona sama leží na dvoupostelli a že kousek od ní je i jednopostel.
Když jí, asi, její stráž přinesla, pravděpodobně, snídani, zeptala se, na co tolik postelí.
"Za pár chvil sem přinesou i nějaký dva kluky. Prej vám na nich nějako záleží, " pronesl strážce. V jeho řeči Tiana rozeznala ruský přízvuk, takže usoudila, že je z Ruska.
Po chvilce opravdu přivedli, no, jelikož se stále ještě neprobrali, spíš přinesli, dva chlapce s černými vlasy.
Jednoho z nich položili na druhou polovinu postele, na které byla i Tiana, a druhého na tu samostatnou postel.
Když se dívka naklonila nad chlapce ležícího vedle ní, lekla se. Její černé vlasy splývaly s těmi jeho, také černými.
Chlapcovi vlasy byly mírně vlnité a po ramena.
Zato druhý chlapec měl vlasy krátké a neposlušné.

O pár hodin později se konečně začali oba dva probouzet...

Pokračování příště...
Anotace:
Slavnostně přísahám že jsem připravena ke každé špatnosti!
Tak jak se vám díl líbil a těšíte se na další?

A proč jsou tam, kde jsou?

A kde jsou?

Pište do komentářů!
A opravdu mě zajímá váš názor, takže pište.
-AlTerka
(761 slov)
Neplecha ukončena!

Blacková?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang