#1

1.3K 85 9
                                    

Na nástupišti devět a tři čtvrtě stála menší skupinka žáků Bradavic. Byli zde tři černovlasý kouzelníci, tři blonďatí a jeden hnědovlásek.
Černovlasý vysoký kluk dloubl do černovlásky a prohodil "Budeš tady jenom tak slintat nad mým ,malým ' bráškou Regulusem, nebo půjdeme dovnitř? " Černovláska jakoby se probrala z transu, zamrkala a uvědomila si, že doslova čumí na mladšího z Blacků. Rychle se otočila směrem dovnitř vlaku a vyrazila, nezapomněla ovšem staršímu Blackovi stoupnout na nohu svým podpatkem.
Hned po ní vyrazila i bloncka.
Vysoký černovlásek ještě protočil oči, ale pak také vyrazil. Hnědovlásek nad nimi jen pokrčil rameny a též vešel.
Druhý černovlasý chlapec také vešel a za ním jako poslušný ocásek jeden blonďáček.
Druhý blondýn šel do jiného vagónu.

Kdyby někdo vtrhl do vlaku, tak uvidí hádku dvou studentů sedmého ročníku.
,, Tichošlápku, varuju tě! U okýnka sedím já! " Zakřičela černovláska.
,, Tikki, buď tak laskavá a uhni s tou svojí zadnicí. Tady sedím já! " Nakonec na ni černovlasý hoch vyplázl jazyk. Bloncka je jen pobaveně sledovala.
Když v ten moment dostaly chlapcovi oči jiskřičku. To zničilo že má nějaký nápad.
Z ničeho nic černovlásku nadzvedl, sedl si a ji si posadil na klín.
"Teď už si nemůžeš stěžovat! Sedíš u okýnka a na klíně nejhezčího kluka ze školy! "Samolibě se ušklíbl Sirius Black, kterého opravdu snad všechny dívky považovaly za nejhezčího.
Ovšem děvče sedící na jeho klíně z něj slezlo a ušklíblo se tak, že by se za to nemusel stydět ani Zmijozel a pak se sladce usmála.
"Takže pane Blacku, mám si na co stěžovat! Za prvé: Seděla jsem na největším frajírkovi, snad nafoukanějším než je Jamie. A - "něco, spíš někdo, ji přerušil.
"Ale ne, ne! Ségra teď si mi vysekla nepřímou poklonu! A Tichošlápku? Ehm... Jak jste se zrovna vy dva dostali k tomu, že ti sedla na klín? " Ano, byl to Jamie. Tiana věděla, že její dlouholetý kamarád by si zase něco vymyslel. Proto když otvíral pusu, začala rychle mluvit.
"Prostě jsme se rvali o sedadlo u okna a on mě na sebe posadil, " odfrkla si a ještě Siria bouchla do ramene.
Hned po Tianině bratrovi se do kupé přiřítil hnědovlásek jménem Remus Lupin.
Rozhlédl se po kupé a vyhrkl "Schovejte mě!"
Jeho tři přátelé si vyměnili významné pohledy a pak se tři páry očí zabodly do Tiany. Ta si jenom povzdechla a namířila na Rema hůlku. Potichu si pro sebe něco zašeptala a Remus zmizel. Nejdříve se na ni její přátelé dívali dost divně, až než se James zeptal jak zmizel.
"Ach, Jamie. Vím že je to neuvěřitelné, ale ten klacík v mé ruce, to je hůlka. Asi mi to nevěříš, ale tím se kouzlí a já jsem kouzelnice. Chápeš? " Dodala mu Tiana odpověď. Blondýnka, na kterou málem zapomněli, se začala nesměle smát.
James jenom zpražil sestru pohledem a chtěl si sednout vedle ní. Jenže když dosedl, sedadlo ho zhodilo. Tikki se zachichotala.
"Víš, právě si sedl na Rema, " dodala na vysvětlenou. Slyší a vidí ho jenom ona, teda pokud je pod jejím kouzlem.
James patrně zrudl a poposedl kousek vedle.
Tikki se pousmála a usnula. Poslední co zaslechla bylo to, že je James nový prefekt...

Anotace:
Takže, proč tenhle konec a proč kapitola nudy?
Protože když se rozepíšu, jsem schopná udělat z příběhu jednodílovku o 50 000 slov. A odpověď na druhou část otázky pište do komentářů...

-AlTerka

Blacková?Where stories live. Discover now