#10

642 64 3
                                    

Ten někdo začal pomalu vycházet do místnosti se čtyřmi spícími studenty Bradavic.
Ten někdo se jmenoval Katie. Bohužel, když všechny zpozorovala, okamžitě vykřikla, čímž přivedla ke smyslům téměř všechny, kromě Tiany a Siriuse.
"Ahoj, "Katie zamrkala svými natočených řasami a nejistě se usmála.
"Co je s nima?! " Vyhrkl James i Remus téměř zároveň.
"Já nevím, proč se o Potterovou zajímáte, "jméno Potterová přímo vyplivla, takže James mírně zbrunátněl, kdežto Remus zvedl pohled, který do teď upíral k podlaze, a pronesl tiché:
"To ty nikdy nepochopíš, " a pak zase mlčel a pohledem zkoumal podlahu.
"A co nikdy nepochopím?! " Katie se tvářil, že bude vraždit (sice byla naprosto blbá, ale měla o sobě vysoké mínění).
James, který pozoroval, že Remus už taky pomalu brunátní, jí oka odpověděl.
"Já jsem taky Potter! A proč moji sestru tolik nenávidíš?! "
"Protože je namyšlená a taky každého pomlouvá a je blb-"
"Jestli ona je blbá, co jsme potom my všichni?! "
Remus, který vypadal, že brzo začne zase kousat, rychle vyštěkl tuto pro Katii překvapivou odpověď.
"Proč ji bráníš i ty? Knihomol, který snad nic jiného nedělá brání rozmazlenýho spratka, kterého asi doma neučili slušnýmu chování? "
Tak jestli před tím Remus vypadal vražedně, tak teď (jak se Jamesovi zdálo) byl nebezpečnější než ve své vlkodlačí podobě.
Bohužel pro Katii, byl James dost háklivý na to, když jeho sestře kdokoliv nadával.
"Uvědomuješ si doufám i to, že to byli naši. Moji a její rodiče! Takže tady laskavě přestaň nadávat mámě a tátovi! Jinak...! "
James opravdu vypadal, že by byl schopný zabíjet.
Naštěstí v ten okamžik se ozvalo z Tianiných úst slabé:
"Ona ti za to nestojí, " a pak zase upadla do bezvědomí.
Na to si James jenom povzdechl a už levitovala těsně před ním a před Remusem Sirius.
"Když už si nás vyrušila, tak aspoň dojdeme do ložnic a na ošetřovnu, " prohodil ledabyle James, když viděl tázavý pohled Katie.
Když otevírala pusu, prohodil nemluv a potom všichni mlčeli.
Remus, protože jako po každém úplňku se mu nejspíše nechtělo mluvit.
James, protože neměl náladu mluvit s Katií.
Sirius a Tiana nemohli, protože byli v bezvědomí.
A Katie? Bůh ví, proč mlčela ona.
Později, těsně před probuzením Tiany a Siriuse
Okolo dvou postelí postávalo několik studentů.
Celkem čtyři tady byli nejen kvůli mladému Blackovi, ale i kvůli 'malé' Potterové. Zbytek zde byl čistě kvůli chlapci, což by možná někomu i přišlo líto, ale Jamesova sestra vždy tvrdila, že jí ti, co je má bohatě stačí.
Okolo její postele stály čtyři postavy a čekali až otevře oči, nebo se jakkoliv pohne.
"Co myslíš, kdy už se konečně probere, " zeptala se se starostí v hlase zrzka a nevědomky u toho chytla Jamese za ruku. Měla o kamarádku opravu strach, už takhle ležela čtvrtý den.
"Já nevím, Lily, nevím, " pronesl bolestně James, který si ani neuvědomil, že ho Lily drží za ruku. Bál se, co kdyby se jeho 'malé' sestřičce něco stalo?
Lily stiskla silněji Jamesovu ruku. V tom se na vedlejší posteli něco pohnulo a pootevřelo oči.
To něco byl mladý Black, kterého momentálně obklopovalo trochu moc slečen.
Jakmile otevřel oči, začali na něj mluvit, díky čemuž ho rozbolela hlava, ale když se chtěl chytnout za spánky, nahmatal na své hlavě obvaz a tak sebou cukl.
Madam Pomfeyrová přiběhla s všechny slečny odehnala. Sirius se na ni vděčně podíval a ona už tedy odešla, patrně pro lektvary.
Po chvilce se chlapci podařilo otočit hlavu a zahlédnout vlasy havraní barvy. Škubl s sebou a téměř sletěl z postele, ale naštěstí se zachytil okraje na druhé straně.
Nemohl uvěřit tomu, že jeho kamaráda Jamese Pottera drží za ruku holka, která ho pět let nenáviděla. Pousmál se, protože to vypadalo, že James si konečně získal srdce Lily Evansové.
Bohužel, jakmile zrzka zaregistrovala že se pohnul, okamžitě Jamese pustila a vykoktala něco o chvilkovém výpadku.
V ten moment zazněl tichounký smích dívky, která ležela na vedlejším lůžku.
"Siriusi, žiješ ještě? Viděla jsem tvůj skoropád, " proneslo děvče naoko soucitně, ale poté se rozesmálo.
"No, téměř jsem umřel, jenže takovou radost bych ti neudělal, " odpověděl s úšklebkem černovlasý žák Bradavic.
Anotace: Ne, ty konce, ach ty konce! No, nevadí. Ale děkuji za všechny komentáře. Díky vám mám nový způsob, jak zahnat smutky.
-AlTerka
(697 slov)

Blacková?Where stories live. Discover now