ale... všichni se nahrnuli na chodbičku a Poberti se tam taky někde skryli. Tianu to přimáčklo ke zdi a při té příležitosti začala strácet vědomí. Poslední co si pamatuje je to, že ji James vzal na záda a vyběhl ven z vlaku...
James byl zoufalí. Nevěděl, co se stalo plus musel ještě jít pomoct Lily s kontrolou vlaku.
Proto rychle našel Siriuse a předal mu Tianu. Ten si ji vzal do náruče s povytaženým obočím a otázkou v očích.
James ale jenom pokrčil rameny a utíkal za Lily.
Sirius nad tím pokroutil hlavou a vyrazil směr kočáry, kde už Ann držela místo a povídala si s Remusem.
Sirius, kterému v náručí ležela už probuzená Tiana, zaslechl jenom jednu část rozhovoru.
"Né, je to okay. Ani se jí neomlouvej. Vždyť ona je takhle strašná cíťa! Podle mého -"víc už Sirius nezaslechl, protože člověk v jeho náručí začal mluvit.
"Chceš říct tajemství? Já už jsem vzhůru! A tys mi to tajemství nechtěl tehdy říct. Cassanovo, pošeptej mi to tajemství... " Nakonec zaprosila černovláska.
Sirius poznal, že myslí to tajemství před dvěma lety. Ale on jí ho neřekne! Za nic na světě by jí to neřekl! Nikdy! Takže dělal, jakože ji nezaslechl.
Tiana to zopakovala ještě třikrát a pak už byla zticha. Asi tušila, že takhle z něj to tajemství nedostane a tak si oddechl.O něco později v pokoji Pobertů
V pokoji Pobertů seděla pětičlenná skupinka lidí, co hráli flašku.
Blondýnka už byla úplně opilá, ale černovláska ještě ne, uměla pít. A který z Pobertů taky ne, že jo?
Černovlasý kluk s brýlemi zatočil flaškou a ta ukázala na jeho sestru.
"Pravda nebo úkol? "
"Pravda, protože Jamie, všichni znají tvoje úchylné úkoly. "
"Fajn! Takže, dokázala bys něco mít s Tichošlápkem? " Zeptal se záludně.
"Proč mě všichni musíte párovat se Siriusem?! A vůbec, proč mě vůbec párujete?! " Vybuchla Tiana. Jamesovi povyletělo obočí. Pak točila Tiana a padlo to na Siriuse.
"Pravda nebo úkol? "
"Hmm... Pravda! "
"Fajn. Řekni to tajemství, které jsi mi neřekl před dvěma lety! "
"Ne! " Vyhrkl mírně přiopilí Sirius, kterému se už klížila víčka.
V tom případě mu Tiana měla vyprat trest.
Jí stačilo, když se líbal s přiopilou Ann, která se u toho strašně tlemila.
"Tikki, ses-Škyt!-třičko, ještě -Škyt!- vymyslet trest tobě! -Škyt!- A já ti dávám za trest být zítra a další den celý -Škyt - s Tichošlápkem! A -Škyt!- bez nás! " konečně dořekl už dost opilý James.
Tiana hledala záchranu ve svých kamarádech, ale Remus už byl naprosto opilý, což u něj byla výjimka, a Ann taky. Sirius už se rozplácl na zemi a chrápal.
Tiana si tedy přihla z láhve ohnivé whisky a kývla. Zvedla se a s prohlášením "Naučte se pít, " odešla.Anotace: Dneska o něco kratší, ale chci přeskočit na další den atd. atd...
Čáu!
-AlTerka
(460)
YOU ARE READING
Blacková?
RandomProtože mi došly moje tolik oblíbené Marauders story, rozhodla jsem se že jednu napíšu. No, dejme tomu, že jsem jich napsala moc, jenže nevím, jestli je zveřejnit. Takže napište, jestli byste stáli o další a čau! Příběh se odehrává v pátém ročník...