#11

699 60 9
                                    

"To snad není možný! Vy spolu musíte flirtovat i teď! " Rozesmál se James a zaksichtil se na sestru, která ho právě vraždila pohledem.
Ovšem když se podíval na Siriuse tak zjistil, že ho taky vraždí pohledem.
Jediný, kdo se usmíval s ním byl Remus a Lily měla na rtech jenom malinký úsměv.
"Tak hele, možná bys i mohl jít, Paroháči! "Tentokrát se mírně zasmála Tiana, což ji stálo bolest hlavy, na které měla podobný obvaz jako Sirius.
"Paroháči? " Zasmála se Lily.
James si jenom odfrkl a zašklebil se na sestru.
Ta na něj jen hodila bolestný pohled, který byl původně myšlen jako úšklebek.
"Tak my už půjdem. Tak se tu mějte a neukousejte se, " pohrozil jim z legrace Remus a pak už i s Lily přesvědčovali, aby taky šel, že s ani jedním se chvíli nebude dát promluvit. Jamese ale přesvědčila Lily, když mu přísahala, že od ní dostane pusu na tvář. Při odchodu se naklonila Tianě k uchu a zašeptala :
"Vidíš co pro tebe dělám, " a usmála se na ni.
Když zaklapli dveře, Tiana pootočila hlavu na černovláska, který se držel za spánky a potichounku klel.
"Ta bolest hlavy, co? "
"Hm. "
"Tichošlápku, jak je možný že tentokrát jsme Remuse prostě nezvládli? "
"Tak to zrovna netuším, fakt ne. "
"Hele, můj strýc by řekl, že jsi asi zamilovaný, protože když jsme byli s Jamesem trochu mimo, vždycky tohle říkal. "
"Hm. "
"To už jsi říkal "
"Hmmmm. "
"Siriusi? "
"Hm? "
"Ty si zamilovaný, že jo? "
"Hm. "
"Umíš říct i něco jinýho?! "
"Haf? "
"Vrrrr? "
"Co? "
"Ha! Umíš i jiné slova! "
"Neškleb se tak vítězně, nebo přísahám, že překonám tu bolest a škleb ti z tváře smažu, "ušklíbl se Sirius.
Vzápětí na to se ale chytil za spánky a zase začal dost sprostě nadávat.
Tiana ho bohužel následovala, ale když přišla madam Pomfeyrová, dala jim oběma lektvar a sundala obvaz z hlavy.
"Madam Pomfeyrová? Eh, proč jsem měla na hlavě ten obvaz? "
"Protože váš bratr byl tak šikovný, že vás asi dvakrát upustil, " pronesla ošetřovatelka trochu pobaveně.
V ten moment do místnosti vstoupil onen černovlásek Potter. "Ahoj? "
"To tě ta pusa od Lil moc nepřesvědčila, co? "
"Hm. "
"Jamie? "
"Hm? "
"Jak se ti povedlo, že jsem ti dvakrát spadla?! "
"J - já nic! To Katie mě pořád otravovala! "
"Ach bože! "
"A co že tě, Dvanácteráku, zrovna Katie vyvedla z míry, " mrkl na kamaráda Sirius.
"Ano, Jamie, cos s ní máš? "
"Ach bože, Tiano! "
"Já jsem bůh? Snad bohyně! "
"Já jsem bůh. "
"Ne, ani jeden nejste bůh! "
"A kdy máme očekávat pozvánky na svatbu tebe a Katie? "
"Asi v té době, kdy mně se dostaví ta tvoje a Siriusova! "
"Co do toho mícháte mě?! "
"Takže na svatbu ještě nemyslíte, " Tiana přešla poznámku Siriuse zcela bez povšimnutí a raději pokračovala.
"A kdy budete mít první dítě? "
"Až -"
"Mě do toho ani nezkoušej míchat, nebo se teď zvednu z té blbé postele a vlastnoručně tě zabiju! "
"- ty a Black -Siriusův naštvaný pohled ignoroval -"
"Mhm, takže Paroháči, konečně sis našel jinou oběť, " vstoupila do místnosti a tím i do debaty Lily.
"Lily! Pomoc! Tenhle imbecil mě pořád páruje se Siriusem! "
"Víš, že s Potterem moc často nesouhlasím, ale musím uznat, že vám dvěma by to slušelo.
A já bych si konečně zapamatovala jméno toho, kdo u nás v pokoji zase byl za tebou, "uchechtla se Lily.
"Vidíš! Tak uznej, že nejsem sám, kdo si nepamatuje kdo za tebou byl u nás v ložnici, " vítězně se ušklíbl James, na koho jiného než na Siriuse.
"Lily, Jamesi, neviděla jste někde Ann? "
"Jo, e, sestřičko, já ji viděl naposledy u kočárů, jak se baví s Remusem, " James těkal očima po místnosti, jestli zde někde není Remus.
"A Pottere, uvědomil sis, žes před chvilkou pároval svou sestru s tím Blackem, to znamená i s tím mladším, " přihodila ledabyle blondýnka, která přišla na ošetřovnu za Siriusem.
Ta bloncka byla štíhlá a hezká, ale podobala se Ann.
Jenže Ann by nikdo nedonutil namalovat se, proto se s ní Tiana přátelila, obě sdílely na make-up stejný názor.
"Ahoj Ann? " Zašeptala nejistě Tiana.
"Co chceš, Potterová? "
"Jak ses za ty dva dny změnila... "
"Ne, nezměnila. Jenom mi někdo pomohl otevřít oči, a byl/a to... "

Anotace: Doufám že vás těší můj umelecky zakončený konec kapitoly XD
A teď vážně. Kdo myslíte, že Ann 'otevřel' oči?
Povinná odpověď!
-AlTerka
(711 slov)

Blacková?Where stories live. Discover now