Když se ráno v dívčí ložnici probudila Katie a nezahlédla rudovlásku a ani černovlásku, domyslela si, kde jsou a hned ve společence rozhlásila, že Black/Potterová a Potter/Evansová spolu byly nalezeny v Pobertovských ložnicích.
Černovláska pomalu otevřela oči a pokusila se protáhnou, ale při té příležitosti jemně vrazila do chlapce ležícího vedle ní, který téměř okamžitě otevřel oči a taky se protáhl. Oba dva si protřeli oči a rozhodli se vzbudit své přátele.
"Lily, je sobota, jdeme do Prasinek a jestli hned nestaneš jdeš s Jamesem, " šeptala tiše se škodolibým úsměvem černovláska a černovlásek na posteli otevřel oči a mrkl na sestru.
"Tak na to laskavě zapomeň! Ty víš že tebe nenechám jít samotného, Jamie, " mumlala rudovláska ze spaní a Sirius a Tiana se na Jamese skepticky podívali, ale ten pokrčil rameny, jakože netuší.
"Fajn, po tomhle obvykle vstane a začne na mě řvát, co to plácám. Takže teď to zkoušíš ty, "broukla směrem k Jamesovi, který se na sestru zašklebil a jemně ji i se Siriusem vyhodil. Oba už ale naštěstí byli v hábitech, i když neučesaní. Všichni si na ně hned začali ukazovat.
"Tak ona je to pravda! "
"Oni vypadají jako po vášnivé noci! "
"Tak tihle dva a spolu? "
"Já je takhle nikdy nepárovala! "
V ten moment na sebe černovlásci mrkli na znamení a vášnivě se políbili.
"Libáte dobře, slečno Potterová, " prohodil Sirius a ušklíbl se, když ve společence na ně každý druhý civěl jako na zjevení a chytil dívku kolem pasu.
"Od mala mám teoretickou i praktickou část zmáknutou, " šeptla mu dívka s totožným úšklebkem a v objetí zamířili do Velké síně na snídani.
Když dorazili, rozhodli se, že dají fake vztah 2.
U Nebelvírského stolu se posadili vedle sebe a dlouze se políbili.
"Ti!" Zaslechli dva černovlásci. Hoch, jemuž tento hlas patřil se ke dvojici rychle přibližoval.
"Blacku, " Kývl na pozdrav Siriusovi.
"Blacku, " pozdravil odměřeně bratra i Sirius.
"Tys mě vyměnila za něj?! " Vyhrkl hned, jakmile ho Ti zaregistrovala.
"Řídím se tvými slovy. Někteří Blackové jsou prostě lepší než jiní, " zašklebila se Tiana.
"Ale -" začal Regulus, když v tu chvilku se do toho vmísil Sirius, který Tianu stále ještě majetnicky objímal.
"Žádný ale, bratříčku a odlez ke svýmu Smrtijedskýmu stolu! " Vyhrkl a políbil Tianu.
Regulus se je pokusil uřknout, ale nakonec jen nasupeně a se slovy O tom se matka dozví opravdu odešel.
"Ti? " Zeptal se s úsměvem tmavovlasý kouzelník.
"Původně mi chtěl říkat Tay, ale tak už mi někdo kdysi říkal. Taky shodou okolností Black, " zašklebila se opět Tiana.
"Na to už jsem zapomněl, Tay, " usmál se upřímně Sirius.
"Ale v KNP sis to pamatoval, " špitla Tiana.
"Tak z toho už nevím nic. Kdo tě naučil pít líp než já?" Šeptal Sirius.
"To neznáš to rčení, že žák předčí svého učitele? " Ušklíbla se Tikki a jemně ho políbila.
"A tohle bylo za co? "
"Za to, že ten ha**l sem civí, " zašeptala mu do ucha.
"Nechte toho, slečno Potterová, " promluvil po chvilce ticha Sirius a nápadně napodobyl tón profesorky McGonagalové.
"Siriusi nemáš být na tom trestu?" Zeptala se tmavovláska opatrně.
"Ne-e. Otec, který je o trochu normálnější než matka, teta a strýc, jí výhružně předvedl kouzlo Imperio. Na Bellatrix. Mělas vidět ten výraz Druely, když její milovaná dceruška málem vyskočila z okna! Ten výraz si budu promítat pokaždé, když mě nějak naštve, " ušklíbl se Sirius a Tikki po chvilce taky.
"A co Andromeda? Jak se s Tedem mají? " Zeptala se Tikki po chvilce a Sirius se na ni podíval s nakloněnou hlavou.
"Má se dobře, ale -" začal, ale nakonec zmlkl, protože k nim zamířila Narcissa Blacková, Siriusova sestřenice.
"Jste zváni na svatbu Andromedy a toho mudlovského šmejda, " vyprskla a poté se na ně podivně zadívala. Černovlasý na sebe mrkli a dlouze se políbili.
"Až se tohle teta dozví, " ušklíbla se zle Narcissa a Sirius jí něco naznačil.
"Ona je čistokrevná?! " Vykřikla udiveně světlovlasá Zmijozelka a poté odkráčela ke svému stolu.Když po vyčerpávajícím ránu přistoupila Tikki k obědu, nějak se jí nelíbilo, že tam chybí dva členové Pobertů.
Prozatím nad tím pokrčila rameny a v klidu se najedla a vyrazila vstříc hodině lektvarů.
"Vítejte! Dnes budeme připravovat nejsilnější lektvar lásky, Amorův šíp. Rozdělím vás náhodně do dvojic! Začneme! " Promluvil svým samolibým hlasem Křiklan.
"Takže, hmm. Taylor Abbott a... Kora Zabiniová! Bellatrix Blacková a... Peter Pettigrew! Sirius Black a... Tiana Potterová.! Lily Evansová a... James Potter! Frank Longbottom a Alice Spinettová! Remus Lupin a... Emily Raise! " Křičel Křiklan dál a žáci se mezi tím řadili do dvojic.
"Návod najdete na straně 394 a pusťte se do přípravy! " Vykřikl nadšeně Křiklan a všichni začali.
"Já půjdu pro ingredience a ty to najdeš v učebnici! " Promluvila hned Tikki a vyrazila pro ingredience. Když se vrátila, začali vařit."Všechny dvojice hotovo? Vážně? Tak nějaké dvě, možná tři nebo čtyři dvojice vyzkoušíme, " zasmál se Křiklan a začal hledat v pergamenu.
"A budou to dvojice...Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Tak jak se vám líbí kapitola? Ano, vím že je to trochu nezáživné.
Co myslíte, jaké budou další dvojice?
Btw. Tenhle obrázek se mi sem hodil:Ano, dala jsem ho sem i přesto, nebo právě proto?, že jsem Lily dala do dvojice s Jamesem. Ehm. Potřeby příběhu.
Čawko u další části!
(869 slov)
Neplecha ukončena!
YOU ARE READING
Blacková?
RandomProtože mi došly moje tolik oblíbené Marauders story, rozhodla jsem se že jednu napíšu. No, dejme tomu, že jsem jich napsala moc, jenže nevím, jestli je zveřejnit. Takže napište, jestli byste stáli o další a čau! Příběh se odehrává v pátém ročník...