Epilog

229 20 2
                                    

Odvolali si oba Potterovi z pobytu, aby jim něco oznámili...

 Na trávnících v Bradavicích se o pár dní později opět proháněli vk, pes, jelen, vlkodlak a krysa. V hodinách se opět vyučovalo a učitelé opět rozdávali tresty. Všechno se tvářilo jako obvykle, ale nic nebylo stejné, ač to většina studentů nepostřehla. Ale to, že je všechno v pořádku a jako
obvykle byla jen přetvářka od okolí. 

 Jediní, kteří něco jako změnu snad i pozorovali, byli Poberti, kteří ji i zažili...
 Tiana Potterová právě seděla za lavicí u zkoušek NKÚ a přemýšlela. Ne však nad odpovědí do testu, nýbrž nad tím, proč se tohle všechno děje. Proč začala temnota vstupovat do jejich každodenních životů? Proč nemůžou být tak šťastní, jako bývají obvykle? Proč se tohle muselo stát zrovna jim? Proč zrovna oni?
 Jejich rodiče. Euphemii a Fleamonta Potterovi znali všichni jako milé a laskavé lidi, kteří bojovali za správnou věc. Ti dva svoje dvě děti nade všechno milovali, ač na ně neměli díky jejich práci příliš času. Oba byli bystrozorové a bojovali proti Voldemortovi. Svým dětem psali nejméně jednou týdně a jednou měsíčně jim i něco poslali. 
 Ale teď už nikdy nikomu nic nepošlou, pomyslela si Tiana a z očí jí spadla první slza, přímo na papír. Oba jejich rodiče byli nenávratně pryč. Zabil je, sprostě je zabil! běhalo jí v hlavě. Oba byli zrovna v teple domova, když tam Voldemort dorazil a chladnokrevně je zabil. 
 Teď už Tianě slzy kapaly na zadání samovolně a ona se je už ani nepokoušela zastavit. Její přátelé se ji sice pokoušeli zmírnit bolest a ztrátu, ale nešlo to. Existují díry v srdci, které se nikd nezahojí. 
 Jediné, co se kromě popela našlo na místě jejich domu, byl bílý lísteček, na kterém bylo krasopisem napsáno: Poslední varování, příští jste vy.
 Oba Potterovi ještě stále drželi smutek a jediný, kdo nebyl nijak poblíž, byl Peter Pettigrew. Popravdě se jim pokoušel vyhnout. 
 Peter se sice často uklidňoval myšlenkou, že jeho přátelé o tom neví. Že neví, že on sám nosí Znamení zla. Že je jeden z těch, co se vraždy Potterových účastnil. Že proto nebyl dva dny na pobytu. Byl zbabělec a byl tím, k čemu celý život směřoval a k čemuž se celá jeho budoucnost upínala...

Smrtijed...


Slavnostně přísahám, že jsem připravena k každé špatnosti!
Wow. Je tu konec první části. Popravdě jsem ani netušila, jaký bude konec, dokud jsem ho nedopsala. Na závěr téhle první části bych tu měla z pár faktů o tomto prvním díle. 

 1. Tiana se měla jmenovat Taylor, jenže mi to později přišlo moc obyčejné. 2. Tiana i přezdívka Tikki je jméno a přezdívka reálné osoby. Je to jméno studentky, která přijela na krátký čas k nám na školu (Na týden, v rámci angličtiny) 3. Potterovi původně měli zemřít už na začátku.  4. Začala jsem povídku psát v jedenácti a už se mě jaksi držela půl roku, potom přišla dlouhá pauza a teď, o dva roky starší a dospělejší (pf, dospělejší) jsem zpátky. 5. Měla mít celkem čtyřicet kapitol 6. Nikdy jsem netušila, že to skončím a půjdu psát druhý díl. 7. V době, kdy jsem si dávala pauzu, jsem celý příběh chtěla smazat a zrušit celý účet. 8. O tři měsíce později jsem chtěla znovu zničit celou AlTerku. 9. Teď jsem ráda, že jsem to neudělala.10. Nečekala jsem, že to někdo vážně dočte až po sem.

A teď k organizaci!
 V pondělí (30.ledna) vyjde první kapitola nového příběhu a do té doby se celý tento příběh bude přejmenovávat z Blacku? na Blacková?
 Při nejmenším bych chtěla předem poděkovat všem, co se mnou přežili tu dlouhou dobu a hlavně těm, co neodešli a nevymazali příběh, když už jsem ho já opustila. Díky Vám všem.

-AlTerka
(611 slov)

Neplecha ukončena!

JO A TAKY PROSÍM O COVER NA 1. i 2. DÍL!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Blacková?Where stories live. Discover now