#24

384 36 0
                                    

Do konce hodiny pak už učitelka pokoušela Siriusovo umění nitroobrany, jenže ten jí tam neustále ukazoval vzpomínku na to, jak ho mučila. Proto se pak zaměřila na děvče za ním, které pro změnu nitroobranu nezvládalo vůbec.
Proto jim napařila trest na dvě soboty dopředu.
"To nemůžete, " zasténal protivně Sirius.
"Pořád ten samý fracek. Regulus je proti tobě andílek! Crucio! " Než se kdokoliv nadál, Sirius ležel na zemi a cítil příšernou bolest. Chtělo se mu křičet, nadávat, ale místo toho mlčel. Tiše snášel bolest a díval se tetě zpříma do očí. Tu překvapilo, že nekřičí a neprosí o milost a tak zesílila kouzlo ještě víc.
Nic se nezměnilo, Black se stále ještě koukal Druele zpříma do očí, ve kterých by nikdo nedokázal vyčíst bolest, ale byly plné nenávisti, nenávisti k jeho vlastní rodině.
Když v ten moment se Druela zlomyslně usmála a hůlkou jemně pohnula, směrem na sourozence Potterovi.
Střapatého chlapce, jenž jí vraždil pohledem si po chvilce přestala všímat a sledovala jeho sestru, jak se jí z očí řinou vodopády slz, ale i přesto se učitelce dívala zpříma do očí.
Nakonec od ní Druela odtrhla zrak a nyní už mučila sourozence na střídačku.
"Tak co, Siriusi, už nebudeš vzdorovat?" Zeptala se až příliš sladkým hlasem a tázaný hoch jemně kývl.
"Tak proč ještě neklečíš? " Rozkřikla se Druela a Sirius si, s hlavou kajícně skloněnou, klekl.
Před tetu, která se mu hnusila, před profesorku, která mučila jeho dva nejlepší přátele, uvažoval Sirius.
Ale náhle jeho myšlenky protrhl hlasitý výkřik. Ohlédl se a spatřil Tianu, jak se pokouší vyhnout kledbám profesorky Blackové.
Neváhal ani vteřinu a vytáhl hůlku a Druelu odzbrojil.
"Ty, hnusný krvezrádče! Ty i ta další krvezdrádkyně v sobotu! Před mým kabinetem! A vemte s sebou slečnu Blackovou. Mimochodem, Zmijozel má dalších pět bodů, protože aspoň nevyrušovali! " Vykřikla ještě profesorka Blacková a odešla.
"Ona je naprostý -" začala Tiana jen co se postavila, ale opět spadla.
"Cvok, " dokončil Sirius a zvedl jí.
"Si v pohodě?" Zeptal se jí starostlivě hned poté, co jí pustil a ona znovu spadla na zem.
"Záleží jak to myslíš, Regulus asi brzo dostane přes hubu a blbá profesorka Blacková mi v tom nezabrání, ale celý tělo mě šíleně bolí. Jak tohle můžeš snášet? " Zeptala se ho, když jí opět zvedal a už nepouštěl.
"Každý tu kletbu snáší úplně jinak. Já napoprvé nemohl dýchat a nebýt Clare, asi bych se udusil, " zašklebil se Sirius a vzal Tikki do náruče.
"Na ten trest nechoď, " pronesl po chvilce naprosto vážně Sirius, zatímco dívku nesl do Nebelvírské věže.
"Proč ne? " Zeptala se tmavovláska opatrně.
"Protože to tebe by mučila a byla by schopná zabít tě, svést to na mě a nechat mě vyloučit. A nejsem si jistý tím, že bych se chtěl vzdát aspoň jedné mojí oblíbené věci, " pousmál se nakonec a vešel do společenky, kudy jen prošli a už ji nesl k Pobertům do pokoje.
Tam jí položil na svou postel, protože Jamesovu postel obsadili Lily a James.
"Naval galeon, " zachichotala se tiše černovláska a Sirius neochotně vytáhl z kapsy galeon.
"A kde budu spát já?" Zeptal se Sirius s nevyřčeným přáním v očích.
Černovláska protočila oči a poklepala na postel vedle sebe, čímž chlapcovo nevyřčené přání splnila. Hoch si lehl vedle ní a stáhl si ji do objetí.
"Blackovi jsou divní, " šeptla dívka a chlapec jemně kývl.
"Dáš si? " Zeptal se chlapec, když zpodpostele vytáhl plnou flašku ohnivé Whisky.
"Jasný. Ale vzbudíme i ty dva a zahrajeme si -" černovláska se sekla, protože právě vstávala z postele a zakopla o kufr, takže spadla vedle Lily.
"Žiješ ještě? A proč máme na pokoji takový bordel? " Zeptala se udiveně rudovláska.
"Protože tady jsi v ložnici Pobertů a proto vstávat a jít hrát-" černovláska se opět sekla a tak dopověděl Black "- flašku, "
"Jamesi máš v posteli tu rudovlásku, o kterou se snažíš snad sedm let, " zakřičel Sirius nelítostně na Jamese. Ten otevřel oči, spadl, zakňučel jako raněné zvíře, zvedl se a nasadil si brýle.
"Hrajeme -" začal, ale byl přerušen hlasy dvou dalších černovlásků.
"Flašku, " prohodil Sirius s Tikki zároveň.
Sesedli si do kolečka a začali hrát, protože Lily odmítla svlíkací hru, hráli na panáky.
O půl hodiny později už rudovláska ani brýlatý černovlasý kluk nevěděli, kde to jsou a tak usnuli v jedné posteli.
"Deš spát? " Zeptala se tmavovláska tmavovláska.
"Jasně, " zašklebil se Sirius. On ani Tiana nebyli skoro vůbec opilí, zvyklí na alkohol.
O necelou půlhodinu později už se v pokoji ozývalo oddechování jednoho hnědovláska, jednoho blonďáka, jedné zrzky a tří černovlásků...

Slavnostně přísahám, že jsem připravena ke každé špatnosti!
Tak co dnešní kapitola?
Vím, zase to vypadá, jakože umím ukončovat kapitoly, ale žádné strachy XD.
Už ani nevím co říct.
AlTerka
(775 slov)
Neplecha ukončena!

Blacková?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora