Všichni byli ticho a prohlíželi si je. První se sklonil nějaký Pozemšťan a chytil Missy za obojek. Vyzdvihl ji natolik do vzduchu, že musela stát na špičkách a stejně se nedotýkala země.
Doctora vyzdvihla Siluřanka. Missy si ten pozemšťan opravdu dobře prohlížel.
„Vskutku je to ona. Harold Saxon. Slavný Master, která zabila tolik lidí" řekl pozemšťan. Missy se pousmála a zamávala pravou rukou. Vyzdvihl ji ještě víš, takže se země už vůbec nedotýkala.
„Hlavně mi je nenechte zregenerovat" řekla Ona a vydala se někam.
Spolu s ní odešel i modrý mimozemšťan.Missy a Doctor osaměli v místnosti spolu se třemi sběrateli. Doctor se snažil nehýbat a pohled upřel na Siluřanku před sebou. Ta si ho prohlížela s příměsí hladu a chuti v očích. Opravdu.
„Co myslíš Sylisho, jak asi chutná maso Pánů Času?" zeptal se tří ruký, oranžový mimozemšťan.
Sylisha pokrčila ramena a přiblížila se k Doctorovi ještě blíž. Pak mu oblízla tvář. Doctor se zachvěl a snažil se utřít si tvář.„Takovou lehce slanou bych řekla. Ale nějaká omáčka to jistě vyřeší" řekla ještěrka a usmála se. „Thomasi doufám, že ještě máš nějakou na skladě. Ty že Země byly skvělé."
Pozemšťan se usmál a dál se vražedně díval na Missy. Ta se už začala trochu bát. Thomas s ní najednou praštil o zem. Missy hekla. Doctor se, bůhví proč, hned snažil jí přispěchat na pomoc, ale Sylisha ho zastavila.
Thomas opět přešel k Missy. Ta se na něj trochu vyděšeně podívala. On se jen vítězoslavně usmál a kopnul ji do břicha. Missy vyjekla a trochu se schoulila do klubíčka. Doctor k ní rychle doběhl, a tak schytal další kopanec. Složil se vedle Missy. Thomas ho odhrnul nohou a znovu kopl do Missy.„Mám takový pocit, že za její vlády mi umřel někdo z příbuzných" odůvodnil Thomas své jednání. Do místnosti se vrátila Ona a ten modrý mimozemšťan.
„Vidím, že už jste se seznámili. A nezničte Missy vaječníky, třeba bych mohla mít ve vlastnictví malé Dítě času" řekla a usmála se. Přitom se postavila do středu místnosti. „Sylisho, Thomasy, Arexi "tříruký kývl hlavou„ a Borogu. Ráda bych vás pozvala na slavnostní večeři. Naši Páni času se teď půjdou převléct, aby se nám při jídle z nich nedělalo zle." Naťukala něco na náramku a oba dva se rozplynuli v modrých částečkách.
Objevili se ve svém pokoji. První co, tak dostali ránu od obojků. Missy se svíjela v bolestech na zemi, zatím co Doctor vstal a začal šmejďit po pokoji. Pak se otočil na Missy.
„Jsi v pohodě?" zeptal se. Načež mu dal obojek další šok. Missy zaskučela a tak nějak se zvedla. Pohled jí padl na čistě bílé šaty ležící na posteli. Doctor si jich taky všiml a hned potom i opravdu hnusného tvídového saka. Oběma se jim zkřivily obličeje, načež dostali další ránu.
Missy rychle sáhla po šatech a zalezla do koupelny. Doctor se s velkými obtížemi a spoustou ran od obojku nasoukal do tvídového saka, které mu teda fakt neslušelo. Missy po chvíli vyšla z koupelny. Nutno podotknout, že jí ty bílé šaty slušely.
Oba se opět rozplynuli a objevili se v jídelním sále.Seděli vedle sebe a před sebou měli prázdné talíře. Ostatní hosté už dávno jedli a bavili se. Ona si je přeměřovala pohledem.
„Konečně mi přišli dva nějzajímavější exempláře, přičemž jeden z nich mi poskytnul žílu na výrobu struny to těchto houslí" pozvedla housle a stoupla si. Ostatní hosté utichli a pozorovali ji. Začala hrát.
Missy ležela v bílé košili na posteli. Doctor v tom samém hned vedle ní. Pro ně byl velice únavný den. A to zapomněli, že před Ní utíkali lesem. Celá večeře byla vysilující. Hosti si je celou dobu prohlíželi. Schytali nepočítaně ran od obojku. A postupně se zvyšovala jejich síla.
Teď raději nedělali naprosto nic. Obojky by je nejspíš zabili. No to asi ne, Ona si to hlídala, ale z tvrdého spánku by je to vzbudilo.
„Doctore" ozvala se Missy. Doctor jen zamručel.
„Myslíš, že to tady s tímhle přístupem vydržíme?"
„To opravdu nevím."
„Mám takový pocit, že dřív začnu hrát šachy s Davrosem, než že bych to tu začala mít ráda. Hele umí Davros šachy?" Doctor se jen pousmál.
Ano vím je to velice krátké. :/ Ale brzo se zase něco stane. Co myslíte, že to bude?
ČTEŠ
Stay alive Doctor
FanfictionDoctor, poslední z Pánů času. Ale tenhle titul je velmi nebezpečný a Doctor si až do jednoho dne nebyl vědom jeho rizika. Do toho dne, kdy ho chytili a prodali největšímu sběrateli ve vesmíru. Ale Doctor stále není poslední a tak vznikla válka o toh...