6.

215 20 7
                                    

„Ona ti fakticky vypreparovala žílu z ruky? Páni je dobrá" chválila zrovna Missy Sběratelku. Doctor protočil očima a kousl do jablka.

„Kdyby byla dobrá nechala by nás odejít" odpověděl jí Doctor a znovu kousl do jablka, které bylo už téměř snědené. Potom otočil stránku knihy a znova četl. Missy si povzdechla a odpochodovala z místnosti. Doctor se trochu pousmál a dál četl o transdimenzionálnim průchodu částic.

Missy prošla celé velké panství Sběratelky a vrátila se do hlavního sálu. A Ona tam zrovna byla. Hovořila s holografem nějakého mimozemšťana a na něčem se dohadovali. Missy se ukryla za roh a poslouchala.

„Moc se těším na ty vaše Pány Času. Doufám, že nám ukážete jak regenerují. Byl by to zážitek na celý život."

„Bohužel já je potřebuji živé a nezregenerované. S jejich regenerační energií mám velké plány." odpověděla mu Ona. „Každopádně přílet tedy platí. Dnes o půlnoci. Přijdu vás přivítat. Potom by měli během hodiny až dvou dorazit ostatní sběratelé."

Mimozemšťan kývnul hlavou a vypnul přenos. Sběratelka si povzdechla a odešla do svého pokoje.

Missy se potichu vydala za ní. Chtěla se ujistit, že opravdu půdě do svého pokoje. Když se ujistila urychleně se vypravila zpátky za Doctorem. Vůbec jí netrvalo dlouho ho najít. Byl pořád v knihovně a četl. Missy vešla do místnosti, jako by se nic nestalo. Doctor jen na chvíli zvedl zrak. Potom se dal věnoval knize.
Missy si stoupla vedle starodávného glóbusu Země. Začala si s ním prohrávat. Několikrát si našla místa, kde se jí líbilo, nebo kde zanechala svůj odkaz. Jako první našla Velkou Británii. Pak ještě pár dalších míst. Za chvíli začala dělat tak velký hluk, že to Doctor nevydržel.

„Musíš dělat takový rámus?" zeptal se trochu naštvaně. Missy se na něj podívala?

„Já dělám tolik rámusu jako myš. A ty moc hluku nedělají"

„Ne to nedělají, ale ty si zmutovaná myš dělající spoustu hluku." Missy se postavila a přešla za židli na které seděl Doctor. Nevšímal si toho a dál si četl.

„Ty seš děsně nechápající regenerace. Když si byl malá holčička, tak ti věci docházely rychleji." Doctor si povzdechl a zavřel knihu.

„Dobrá jsem stará a nechápající regenerace. Co mi mělo Teda dojít?"
„Že něco vím. Něco velmi dobrého, ba dokonce skvělého. To proto jsem dělala takový hluk." Doctor kývl hlavou.

„A co je tedy ta radostná zpráva?" zeptal se.

„Dnes v noci přiletí nějací emzáci na navstevu k Ní. A Ona nebude celou noc tady, ale někde jinde." Doctorovi zazářily oči.

„Missy to znamená, že mužem utéct. Už nás nebude terorizovat"

„Já spíš myslela, že se svlečem a budeme běhat po baráku nazí a křičet, že jsme duhoví kryplorožci. Ale ten útěk není špatný nápad." Doctor si povzdechl, ale v duchu se tě myšlence musel zasmát.

Potom rychle dohodli plán a zbytek dne se chovali jako by nic.
Během večeře přišla Ona k Doctorovi a párkrát mu bodla mezi prsty. Kupodivu mu všechny zůstaly.

Po večeři si rychle Doctor a Missy zalezli do pokoje se slovy, že jsou unavení.

Missy si lehla na postel zatím co se Doctor snažil zničit kameru. A povedlo se mu to. Rychle to zopakoval v koupelně a pak se začal dohadovat s Missy.

„Říkala si, že přijedou kolem půlnoci?" zeptal se. Missy přikývla. „Takže se o půlnoci vytratíme a projdeme jídelním sálem. Potom levou chodbou a na konci jsou dveře do zahrady."

„Ale měli bychom si dávat pozor. Myslím, že má něco podobného jako psi." Tentokrát kývnul hlavou Doctor.

„Potřebujeme nějakou lehkou, ale přesto účinou zbraň. Nevíš o něčem?" zeptal se. Missy udělala nevědoucí obličej a zavrtěla hlavou.
„Leda tak zničit něco z její sbírky. A nebo sehnat fázové pistole."

„A kde tady chceš sehnat fázové pistole?" zeptal se Doctor. Dřív než stačila něco říct se opět chopil slova. „Mohli bychom zničit nějakou z těch židlí v jídelním sálu. A pokud by tu opravdu byli psi můžeme jim to aportovat."

Takhle ještě hodinu až dvě plánovali útěk než přišla půlnoc. Většinou mluvil Doctor a Missy kolikrát sebral slovo.

Konečně přišla půlnoc. Oba se pomalu vytratili z pokoje a procházeli dlouhou chodbou plnou obrazů. Už chtěli zahnout za roh, když Missy něco uslyšela. Chytla Doctora za ruku a zatáhla ho pod stůl s těžkým ubrusem.
Chvíli čekali a pak tam prošla Ona. Mířila stejným směrem jako oni. Na chvíli se u nich zastavila a upravila si vlasy a dlouhé černé splývavé šaty. Pak se dala do chůze.

Tak co? Myslíte si ze Doctor a Missy utečou? Nebo se stane něco špatného a naše hrdiny chytí?

Stay alive DoctorKde žijí příběhy. Začni objevovat