Missy běžela za Yanou a při té příležitosti se ještě vyhýbala sprškám jisker ze zničených obvodů. A byla v tom dobrá. Konečně doběhly až do velké haly, která sloužila k různým trhům, přehlídkám a podobným. Uprostřed stál Orlando s nějakým zařízením. Zařízení bylo připojeno k jakémusi kruhu. Když by se vyplnil nějakou barvou, tak by připomínal portál. A pravda nebyla daleko.
"Orlando, co to děláte!" křikla Yana a musela se přidržet dveří, aby nespadla. Orlando se otočil na nově příchozí.
"Ááá Yana. Konečně. Poklekněte před mojí společností Yano. Možná, že Kod Ctora dokáže vytvořit dokonalé robotí dívky, ale my vytvoříme časový portál, díky kterému se budeme moct vydat do minulosti," řekl nadšeně a trochu i povýšeně. Missy si vzpomněla, že cestování časem lidstvo a obecně většina ras ve vesmíru objeví až za hodně dlouho let. Ale taky ji napadlo, že kdyby pomohla, mohla by to potom využít ve svůj prospěch.
"Cestování časem?! Orlando to je nemožné. Prosí vás vypněte ten přístroj!" volala Yana. Missy stála za ní a dál přemýšlela.
"Samozřejmě, že je to možné. Vy Yano a vaše Kod Ctora si jenom nechcete připustit, že by byl někdo lepší než vy!"
"Já vám s tím moc ráda pomůžu!" ozvala se Missy. Oba dva se na ni podívali.
"Missy co?" zeptala se zděšeně Yana.
"Pomůžu jim s tím cestováním časem. Je to přeci skvělá věc," usmívala se dál Missy.
~~~
Doctor se dál marně snažil otevřít zamknuté dveře. Oheň už pohltil většinu jejich ubikace a teď se dostával k Doctorovi. A to opravdu rychle. Začal bušit na dveře a volat o pomoc. Nechtělo se mu uhořet.
"Pomóc!" bouchal do dveří. Stanice se znovu otřásla a způsobila, že Doctorovi chytlo sako.
"Ne, ne, ne, ne, ne," Pokusil se sako uhasit, ale moc se mu to nedařilo. Tak ho radši rychle sundal a hodil do ohně. Moc si tím nepomohl.
"Pomóc!" znova bušil na dveře. Pomalu se v mysli loučil s životem. Začal se dusit. Kašlal. Dál bušil do dveří a doufal, že mu někdo pomůže. Nakonec se na ně vyčerpaný svalil a kašlal.
~~~
Missy připojila jeden kabel k panelu a další k bráně/portálu. Orlando něco počítal a Yana na ně zděšeně hleděla.
"Missy to nemyslíš vážně. Zničí to stanici!" řvala a snažila se je od práce odtrhnout. Moc se jí to nepodařilo.
"Když to správně nastavíme, tak ne. A vytvoří to Vortex díky, kterému budeme moct cestovat časem," usmála se mile Missy. Orlando zapojil jeden kabel a vše bylo kompletní. Teď jen přivést energii do brány a ta se sama otevře.
"Malý krok pro moji společnost, ale velké zahanbení Kod Ctora," řekl spokojeně Orlando. Missy k němu přišla a podívala se na údaje na obrazovce. Potom oba poodešli od brány. Yana na to nevěřícně hleděla.
"Myslím, že z výšky na to bude lepší výhled," navrhl Orlando. Missy přikývla a vyšli do vyššího patra a zkrz sklo se dívali na ohromnou bránu. Yana odběhla pryč.
"Psaní historie za čtyři, tři, dva......... jedna." Zmáčkl tlačítko. Brána se začala nabíjet a uprostřed kruhu se objevil modro fialový vír. Nejdřív malej, ale potom se zvětšoval, až dosáhl velikosti brány.
"Ano, ano!" vykřikl nadšeně Orlando. Missy se taky usmívala. Ale úsměv je oba přešel, když najednou sklo, které je oddělovalo od místnosti se strojem času, prasklo. Potom se roztříštilo na tisíce malých kousků a vletělo rychle do Vortexu.
ČTEŠ
Stay alive Doctor
FanfictionDoctor, poslední z Pánů času. Ale tenhle titul je velmi nebezpečný a Doctor si až do jednoho dne nebyl vědom jeho rizika. Do toho dne, kdy ho chytili a prodali největšímu sběrateli ve vesmíru. Ale Doctor stále není poslední a tak vznikla válka o toh...