Jag tittar på honom och ser hur chockad han ser ut, jag bara skrattar men senare så faller mina tårar i floder.
Jag kramar honom och han tar upp mig från vattnet och lägger en filt runt om mig.
-Kom vi går in, han bär mig in och jag känner hur jag bara fryser och har ingen känsel på mina fingrar.
Han sätter på ljus och tar mig dit, och värmer mina händer. Mina tårar slutar inte rinna. Men efter ett tag så slutar dem och jag börjar känna hur varm jag börjar bli.
Clay går fort till badrummet och klär sig till varma kläder och kommer tillbaka och insisterar att jag ska byta om för annars blir jag sjuk.
Jag ber honom att sitta ner med mig, han stirrar på mig orolig och ledsen.
-Vad hände? Varför gjorde du så, var det något jag sa? Sa han och jag börjar märka att han plågas av mig.
Jag är trött på att gömma mig av min rädsla, trött på att må dåligt och orkar inte låta mitt förflutna bestämma över mig. Jag räcker mig fram till honom och kysser honom så snabbt jag bara kan.
Jag märker att han backar undan mig.
-Alexis? Säger han undrande och förvirrad.
Jag kysser honom igen och han tar emot kyssen denna gång, det känns bra men så annorlunda. Känslorna inom mig är blandade. Det enda jag vet just nu är att jag gillar honom..att jag vill ha honom. Det är de enda jag tänker på och utgår från.
Vi tittar varandra i ögonen och han börjar pussa mig på pannan, och sedan möter mina läppar med hans och jag börjar känna hans tunga och vi börjar hångla vilt.Han rör mig så sakta på ryggen och drar mig snabbt intill honom. Jag märker hur vi båda börjar andas tyngre.
Jag sträcker mig för hans tröja och försöker ta av den.
-Är du säker, Vill du detta Alexis, vi kan prata om du vill istället? Säger han och kollar på mig med hans hungriga ögon.
-Jag gillar dig..jag vill ha dig ,Clay...säger jag från ingenstans och det jag sagt känns så uppriktigt och härligt att vara ärlig mot mig själv för första gången på månader...
Han knäpper upp min bh som är blött och tar mig till sängen och pussar mig först på mage och uppåt kommer han och möter mig med en kyss.
Mina händer glider på hans magrutor och hans bröstkorg. Han tar tag i min hand och pussar den.
Detta är första gången som jag vill, som jag gör detta när jag vill..utan att vilja ha uppmärksamhet eller någon rör mig mot min vilja. Detta är något som jag vill och det känns befriande samtidigt svårt att ta in.
Han tar emot min kropp på ett bra sätt och får mig att känna mig värd och beundrar, han smeker varenda del av mig. Han hinner kyssa varenda del tills han tar av mig trosorna och han frågar mig ännu en gång om jag vill och jag nickar denna gång. Jag känner han inom mig och känner en euforisk känsla som inte går att beskriva. Det här är första gången...det här är med Clay..det här är något som jag VILL.
Jag känner hur mina tårar rinner ner och han stannar och frågar om allt är okej , jag svarar med en kyss och vi somnar efter tag , nakna...tillsammans sida vid sida på den stora sängen i den lilla båten.
Jag vaknar och inser hur ljust det är, jag gömmer min kropp med täcket bredvid mig och ser framför mig en bricka med frukost. Jag ler och in kommer Clay... nyduschad och blöt i håret. Han är så sexig som det bara går.
Han pussar mig på pannan och sitter bredvid mig, och vi äter i tystnad tills hans mobil ringer och märker under samtalets gång att det är Rayna.
-Vi måste gå dit snart säger han och går till garderoben och öppnar, säger att det finns allting där inne.
-Okej tack, men varför har du tjejkläder överallt var vi än är? Frågar jag fundersamt.
-Det har jag sagt, min stylist har fixat allting åt dig. Säger han i hård ton.
Jag tänker inte mer på saken och tar en dusch och för första gången kollar jag på min kropp och rör den och känner frihet över mig själv. Jag går ut och tar på mig kläderna. Clay kommer fram och kysser mig och jag besvarar den till honom.
Nu undrar jag bara...är vi något?
Vi går ut från båten och jag vänder mig om och kollar. Inte visste jag att det skulle bli såhär.
Vi åker hela vägen till Clays hotell och de är nog den största och finaste jag sett. Vi går längst upp där kontoret är och där inne ser jag Rayna.Vi går in och hälsar. Jag märker att hon blir inte glad över synen på att jag är med samt håller Clay i handen.
Vi sitter ner och hon börjar prata med Clay om affärer. Jag tar fram mobilen och knappar in några sms till familjen, vännerna i USA.
-Snart kommer Mr M. säger hon och hoppar till av glädje.
Jag förmodar att det är hennes kille och hon säger att dem är förlovade och att bröllopet kommer ske inom snar framtid. Jag grattar henne och Clay ser inte glad ut men grattar henne ändå.
Jag frågar vart badrummet är och hon säger till sekreteraren att visa mig, och det är utanför kontoret och jag går in och ser på mig själv i spegeln och ler.
Känner mig fri!
Jag går tillbaka till kontoret och öppnar den stora tunga dörren då jag säger till sekreteraren att jag kan själv vilket jag inte borde ha valt.
Jag ser en man sitta på min plats men jag ser bara ryggen.
-Ah där är Alexis! Säger hon och Clay vänder sig om och det gör även mannen.
Jag möter hans blick och mitt hjärta stannar..är det verkligen Michael?!
Nå vad tycks? hihi Nästa kapitel kommer imorgon :D
YOU ARE READING
Våga älska..igen - Alexis & Mr Clay
RomanceAlexis är en ung tjej som bor i New York ,efter att ha flyttat från Sverige för att slippa hennes mörka förflutna som hon vill gärna förtränga. När hon en dag går runt i New Yorks stan mitt ute på natten, går hon till ett Café som konstigt nog är ö...