-Jag älskar dig, säger Michael och pussar mig.
Jag blir så glad, att jag äntligen hittat mitt livs kärlek, känner mig så glad att det finns någon som vill ha mig, som säger dem 3 orden, Saker har verkligen förändrats sedan incidenten med Natalie. Jag önskar att jag kunde stanna flera månader här men det är bara en månad kvar i London och jag vill vara med Michael för alltid.
Vi träffades på hans skola som vi gick och mötte under vår språkresa. Vi bara stirrade på varandra och det var som första ögonkastet. Han gav mig hans nummer och jag ringde efter några dagar och vi bestämde oss för att gå ut.Efter några dagar så kysste han mig och jag fall pladask för honom..Han sa till mig för en vecka sedan att han älskar mig men det enda jag ogillar med Michael är att han tjatar för mycket om sex. Han säger att det kommer bli bättre mellan oss och att han kommer bli mer kär i mig ifall jag har sex med honom. Jag förstår inte..han säger ju att han älskar mig..
-Michael, vad gör du? Säger jag medan han rör mig runt halsen och kysser mig..jag vet inte riktigt vad jag känner för känslan men puttar undan honom när han börjar röra sin hand ner på mig. Han tjatar på mig att vi ska ha sex men jag vet inte riktigt...är fortfarande ung..jag stiger upp och jag hör Michael sucka och ger mig ännu mer press.
-Du vet att jag inte vet..säger jag och går till badrummet vid hans rum.
Han stiger upp i hårda steg och jag hoppar till när han öppnar dörren hårt.
-Det har du sagt i veckor nu..jag har redan sagt att jag älskar dig, vad vill du mer? Utbrister han i ilska.
-Vad säger du?! Säger jag frustrerad och förvirrad jag försöker gå ur badrummet men han puttar undan mig hårt att mitt huvud kommer på spegeln som går sönder. Jag faller och det enda jag ser är mörker efteråt.
Jag vaknar och ser att jag är i hans säng.
-Mår du bättre? Jag blev så orolig..säger han försträckt. Och kollar på mitt huvud där bak och jag känner smärtan.
Blir rädd av hans beröring men säger inte mycket. Jag undrar ifall jag skadat mig och försöker gå upp men är för snurrig för det. Han håller mig och undrar vart jag ska och jag säger inget. Han följer mig och jag ser badrummet och ser glasbitarna och blodet. Jag får panik och jag svimmar.
Jag vaknar av högt musik från högtalare och ser att det sitter 2 killar där och ingen av dem är Michael. Jag går upp försiktigt och dem börjar märka mig.
-Tjena sötnos, vaknat än haha. Säger dem och skrattar. Dem tar en joint och jag ser att Michael kommer upp och säger till dem att hans föräldrar har gått ut. Han ser på mig med bara mörker i hans blick.
-Vad är det som pågår Michael? Säger jag fortfarande lite yr.
-Michael, har ni gjort det än?? Frågar dem och jag märker ilskan i hans blick.Han tar något som finns på bordet och jag kan gissa på att det är kokain, jag tar mina grejer och försöker gå ut därifrån men blir stoppad av Michael.
-Var ...tror du att du ska gå? Säger han och han är inte den där Michael som jag känner igen. Jag försöker ta mig loss och säger till honom att han ska sluta larva sig.
Han drar mig hårt intill sig och kysser mig, jag puttar undan honom hans vänner säger några ord jag inte hör och han puttar mig på sängen hårt att allt svartnar i mina ögon. Innan jag förstår vad som händer kysser han mig överallt, och jag blir paralyserad och bara säger nej sluta..men han lyssnar inte, dem höjer musiken och jag märker att jag försvinner därifrån ibland.
Det enda jag minns är att han slänger ut sina två vänner och fortsätter..jag börjar vakna till och puttar undan honom när han drar ner mina byxor.-sluta...sluta michael, gör inte såhär..utbrister jag i gråt och han slutar och trillar ner vid sängen. Jag drar på mig byxorna och springer därifrån gråtande till hotellet.
Jag spyr innan jag går in och torkar bort mina tårar...jag går in och möts av läraren och jag ler mot henne och in går jag till hissen och sitter ner på knä och stirrar blankt på väggen.
Min michael..vad har han gjort...jag älskar ju dig så...
Kort kapitel, men hoppas ni gillar den ändå, glöm inte att rösta <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
Våga älska..igen - Alexis & Mr Clay
RomanceAlexis är en ung tjej som bor i New York ,efter att ha flyttat från Sverige för att slippa hennes mörka förflutna som hon vill gärna förtränga. När hon en dag går runt i New Yorks stan mitt ute på natten, går hon till ett Café som konstigt nog är ö...