På den andra bilden så föreställer jag mig att det är Alexis syrra Lea :)
6 år tidigare...
-Idag blir det årets största och bästa fest. Vi kommer rocka loss!
Jag ler mot Natalie och lägger på otroligt mycket mascara, jag puffar till mitt hår och önskar att det inte var så tunt utan tjockt som Natalie. Hon är helt vacker..Hennes rödbruna vågiga hår och gröna ögon gör henne otroligt charmig.
-har du 2 push up bh Alex? Säger Natalie och fnittrar.
-Hur ska jag glömma, idag är det bästa dagen i våran liv säger jag och vi hoppar runt i badrummet.
Vi sveper var sin shots med vodka och redbull. Tar på oss klackarna och smyger ut så inte Natalies sovande mamma vaknar.
Vi går ut och möts av flörtande blickar. Natalie har vågat ha på sig den kortaste vinröda kjolen hon har och jag har på mig en röd tunika som är helt tajt och visar mina former.
Vi kommer fram till Jonas lägenhet och vi hälsar på alla som är där förutom dem 3 avundsjuka ''tror sig tjejer''.
Killarna tittar på oss en hel del och det förhöjer vårt självförtroende. Här är vi och detta ska bli bästa festen. Vi har precis börjat gymnasiet och det här är första festen vi från skolan har. Några är det fån 2an och några tjejer från 3an...jag bara tänker på varför dem är här..ser ändå ut som gamlingar tänker jag och mitt självförtroende förhöjs ännu mer.
-Antonio kommer till mig och ger mig en drink, jag blir så glad äntligen någon som gör sådant. Antonio är 17 år. Han har precis fått lite skägg och man ser hur rummet är fullt med hungriga blickar. Alla vill ligga.
Natalie kommer fram till mig, hon har redan en kille och håller han i handen.
-vi ska nu dansa Alex, och sedan ...du vet vad så bryr dig inte om mig okej. Vill du något så kalla inte på mig. skrattar hon medan hon kilar iväg. Ta en taxi ifall du vill hem. Vi ses imorgon. ropar hon.
Kul tänker jag..jag får väl börja göra mig bekväm runt Antonio så jag inte blir ensam.
Flera drinkar och en hel del dansande. Smeker vi varandra och han är tar för snabba och utan hänsyn sin hand på olika ställen jag inte känner för än.
-Sluta Antonio, du kan ta de lugnt. Vi hinner dit. Säger jag och försöker få bort hans händer som försöker komma in mellan min tunika.
-nej nu , varför ska vi vänta..kolla din hora till vän hon är redan igång.
Jag blir chockad över det han säger. Vadå hora? Är vi horor enligt honom. Jag försöker få bort honom snabbt.
Dem 3 avundsjuka tjejerna tittar på, dem viskar något och den ena blir osäker och går därifrån. Jag kollar på dem och visar tydligt att jag vill att dem ska hjälpa mig. Men dem bara försvinner därifrån. Bara ge upp Alex...du skulle ändå ha sex med honom förr eller senare. Men hans grepp är obekväma och det gör ont.
-SLUTA! Skriker jag och Antonio skriker att jag är en hora och går därifrån. Jag känner mig skakad och helt berusad. Jag försöker hitta Natalie och öppnar dörren för ett av rummen och ser hur hon ligger där medan 3 stycken håller på med henne..Det ser inte normalt...hon är typ medvetslös...vad fan gör dem! Det är dem killarna från 2an..vafan håller dem på med!
KAMU SEDANG MEMBACA
Våga älska..igen - Alexis & Mr Clay
RomansaAlexis är en ung tjej som bor i New York ,efter att ha flyttat från Sverige för att slippa hennes mörka förflutna som hon vill gärna förtränga. När hon en dag går runt i New Yorks stan mitt ute på natten, går hon till ett Café som konstigt nog är ö...