Mace keek een beetje geïrriteerd en ging op een stoel zitten. Het was een erg grappig gezicht om zo een stoere knappe man te zien zitten als een klein kind die net straf gehad had en onbewust moest ik lachen.
"Wat?!", vroeg Mace boos.
In één keer was mijn bui ook omgedraaid. Ik had naar mijn willens en wetens niks verkeerds gedaan. Ik pakte mijn spullen en verliet de kamer en deed de deur open van de kamer naast hem. Ik had weer er geluk dat de deur niet op slot anders had ik aardig voor paal gestaan.
In de kamer pakte ik een stoel en schoof die onder het handvat van de deur zodat niemand binnen kon komen. Ik schoof mijn boosheid opzij en sprong onder de douche.Nadat ik weer was aangekleed pakte ik mijn school spullen en ging daar mee aan de slag.
"Rey doe open", zei Mace terwijl hij aan de deur trok.
Ik negeerde hem volledig en deed uiteindelijk zelfs mijn oordoppen in van mijn ipod en zette Bruno Mars op en zette het volume hoog zodat ik echt afgesloten raakte.Mijn huiswerk was enorm veel en ik werkte stug door tot mijn maag begon te knorren. Ik was de tijd helemaal vergeten en ik had nog vijf minuten om in de eetzaal te komen maar ik wilde niet de kamer verlaten.
Ik wilde Ky niet weer tegen komen ondanks mijn voornemens om mezelf weer te worden. Ik merkte ineens dat er iemand naast mij stond en ik haalde uit. De persoon wist de klap op te vangen en mij op het bed terug te gooien waardoor al mijn huiswerk en schoolboeken op de grond vielen. Toen twee sterke handen mijn polsen vast hielden keek ik in de ogen van degene die mij vast hield.
Ergens was ik erg opgelucht om te zien dat het Mace was maar hij irriteerde mij ook omdat hij soms zo jaloers was.
Ik probeerde mezelf los te krijgen maar dat ging niet lukken zonder hem pijn te doen. Ik wilde hem echt geen pijn doen dus gaf ik mezelf over. Mace haalde zijn handen van mijn polsen en haalde mijn oordopjes uit mijn oren."Het spijt me. Joel weet me altijd de kast op te jagen. Ik had er boven moeten staan maar ik vind het verschrikkelijk dat iemand anders je vriendje speelt en ik je niet kan beschermen zoals het hoort. Ik moet dat even een plek zien te geven. Het spijt me echt", zei Mace.
Zijn prachtige ogen betoverden die van mij en automatisch kreeg ik een glimlach op mij gezicht.
"Ik ben jouw vriendin en van niemand anders. Ik hou alleen van jou. Joel zal nooit iets proberen met mij omdat hij bevriend is met jou, vertrouw ons een beetje", zei ik tegen Mace.
"Ik vertrouw jullie wel maar wat nou als jullie uitgedaagd worden voor een kus?", vroeg Mace.
"Waarom zou iemand dat willen? Mocht dat echt zo zijn verzin ik er wel weer wat op."
"Wat als dat niet lukt?"
"Dat is geen optie."
"Wat als hij jou zoent?"
"Dan schop ik hem in elkaar."
Mace moest lachen en gaf mij een kus.
"Je hebt maar geduld met mij", fluisterde hij tegen mijn lippen.
"Jij ook met mij."
"Kom je bij mij slapen?"
"Ik moet er niet te veel aan gaan wennen om met jou in slaap te vallen. Ik krijg een probleem als ik niet meer zonder jou kan slapen."
"Ik snap het wel. Dan laat ik je maar alleen", zei Mace lichtelijk teleurgesteld.
"Hoe ben je trouwens binnen gekomen?", vroeg ik nieuwsgierig.
"Ik ga niet al mijn geheimen vertellen", zei Mace met een glimlach en gaf mij daarna een kus en vertrok.Ik probeerde te slapen maar ik bleef maar draaien. Op een gegeven moment was ik het zat. Ik stond op liep naar de deur ik trok hem open en liep tegen Mace aan.
"Wat doe je hier?", vroeg ik verbaasd.
Mace duwde me terug de kamer in deed de deur dicht en zoende mij, zonder moeilijk te doen zoende ik hem terug. Zijn handen gleden onder mijn shirt en vonden mijn borsten, wat niet moeilijk is als je zonder bh slaapt.
Toen er keihard op mijn deur geklopt werd stonden wij allebei stil. Mace verstopte zich in de badkamer en ik deed de deur de deur open.
Ky stormde naar binnen en duwde mij tegen de muur aan en greep mij vast bij mijn keel.
"Waar ben je mee bezig!", siste hij woedend.
"Ik heb niks gedaan of gezegd wat niet waar is."
Ky trok me van de muur en duwde mij er weer keihard tegen aan.
"Je weet wat ik gezegd heb tegen jou. Je word mijn vriendin of je vriend gaat eraan!", zei Ky woedend.
"Alsof jij hem aan kan. Hij is een volleerd hoeder, jij zit nog maar in jou tweede jaar. Jij valt in het niet bij hem als het om vechtkunsten gaat!"
Ky keek mij woest aan en haalde uit om mij te slaan, ik kon hem nog net een knietje geven waardoor hij dubbel klapte.
Ky liet mij los waardoor ik bij hem weg kon komen. Ik pakte hem vast bij zijn haar en deed de deur open.
"Laat mij met rust!", schreeuwde ik tegen hem en duwde de deur achter zijn kont dicht.
Dit duurde helaas niet lang want hij trapte vervolgens de deur weer open en viel mij aan. Ik was een paar tellen verast waardoor hij mij op het bed wist te duwen.
Ik gaf hem een kopstoot op zijn neus waardoor hij mij los liet. Ik kroop onder hem vandaan wat met veel pijn en moeite ging en ik sloeg vervolgens de lamp kapot op zijn hoofd. Ky schudde zijn hoofd en trok een mes uit de achterkant van zijn broek rand. Waar was hij mee bezig?
"Ben je helemaal gek geworden?", zei ik tegen Ky.
"Als ik je niet kan hebben dan mag niemand jou hebben", siste Ky.
"Jij bent echt gek!"
Ky haalde uit en ik sprong iets te laat achteruit waardoor het mes in mijn trui bleef hangen. Ky trok mij via het mes dichter naar hem toe maar ik stribbelde flink tegen maar Ky is aardig sterk. Ik gaf toe en liet mij naar hem toe halen wat hem veraste.
"Ik wist wel dat je ging toe geven", zei Ky met een glimlach.
"Ik zie nu pas in dat je gelijk hebt wij horen bij elkaar", fluisterde ik.
Ky haalde het mes uit mijn trui en legde het neer op het nachtkastje.
"Bewijs het en kus me dan", zei Ky.
"Eerst even mijn tanden poetsen", zei ik met een knipoog.
"Ga snel", zei Ky.Ik liep de badkamer in en deed de kraan aan.
"Kan je hem verwonden?", fluisterde Mace.
Ik knikte.
"Doe dat. Ik heb hoeder Elles al een bericht gestuurd ze kan hier elk moment zijn."
Ik spoelde mijn mond om en liep naar Ky die op het bed zat.
"Kom hier en kus mij", zei Ky.
Toen ik langs het nachtkastje liep pakte ik het mes stiekem, tenminste dat dacht ik. Ky vloog van het bed af en ik wierp het mes richting zijn buik en ik had een gelukstreffer.
"Jij vuile vieze gore tyfus hoer! Jij wilt niet bij mij zijn!", schreeuwde hij terwijl hij het mes uit zijn buik trok.
Ik moest snel wat doen voor het mes er echt uit was. Ik liep naar hem toe en sloeg hem op zijn neus. Ky duwde mij weg en ik gleed met mijn oog tegen de punt van het nachtkastje, dat zou een flink blauw oog worden.
"Wat is hier aan de hand!", riep hoeder Elles uit.
Ik draaide mij om en keek haar aan, wat een grote fout was. Ky viel mij van achter aan en duwde het mes in mijn arm. Ik pakte hem vast bij zijn arm en trok hem over mijn schouder naar voor en pakte met mijn andere hand het mes vast en gooide het weg.
"Debiel!", schreeuwde ik naar hem.
"Verzorg haar maar. Ik neem hem mee", zei hoeder Elles tegen Mace.
Mace was ergens tijdens mijn gevecht met Ky tevoorschijn gekomen. Ik moest toch beter opletten tijdens mijn gevechten.Nadat ze vertrokken waren pakte Mace mijn spullen in en bracht mij naar zijn kamer. Ik trok mijn trui uit en Mace pakte een verbandtrommel.
Een paar hechtingen later zat ik met een kop thee mijn verhaal te vertellen aan hoeder Elles. Ze luisterde aandachtig en knikte af en toe met haar hoofd.
"Ik heb hem van de academie gestuurd. Morgen moet hij naar het bestuur en zij zullen verder beslissen", zei hoeder Elles.
"Dank je wel."
"Probeer nog een beetje te slapen want straks moet je wel gewoon naar je lessen."
JE LEEST
wolvenacademie, on hold
Hombres LoboLang geleden leefden alle wolven in vrede, tot ongeveer 100 jaar geleden. Er ontstond een ruzie tussen de packs die leidde tot een oorlog. Deze oorlog heeft heel wat te weeg gebracht binnen de packs. Alle toekomstige alpha's moesten beschermd wor...